کتاب صوتی چه باید کرد؟ نوشته  لئو تولستوی

کتاب صوتی چه باید کرد؟ تولستوی

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی چه باید کرد؟ نوشته لئو تولستوی با صدای بهروز رضوی این کتاب یکی از آثار برجسته تولستوی و از پرمعناترین و ژرف ترین آنهاست.

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-zip 60mb
0 تومان

قبل از خرید بخش هایی از کتاب را بشنوید

پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی چه باید کرد؟ نوشته  لئو تولستوی

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی چه باید کرد؟ نوشته  لئو تولستوی با صدای بهروز رضوی

What Is to Be Done? by Leo Tolstoy

چه باید کرد یکی از آثار برجسته تولستوی و از پرمعناترین و ژرف ترین آنهاست.

تولستوی در این کتاب با جملاتی ساده و روان یکی از دشوارترین موضوعهای جامعه خود، یعنی وضع دلخراش یک طبقه از مردم را به تصویر می کشد و با صراحت و واقع بینی، علل بدبختی و فقر و فلاکت مردمی را که با دیگران یکسان خلق شده اند، اما از همه چیز حتی از کمترین امکانات حیات محروم اند، تشریح می کند.

کتاب صوتی چه باید کرد؟ مظهر نوع دوستی و علاقه بی نظیر تولستوی به مردم است و رنجی که بر نویسنده از مشاهده بینوایان جامعه دست داده، چنان روحش را فشرده و قلب مشتاق و پرصفای او را رنجور و غمگین کرده که بی اختیار شکوه سر می دهد و با همان صراحت و شجاعتی که خاص ذات اوست در تشریح علل این فساد و بیدادگری می پردازد و جامعه و نظام غلطی را که مسبب این تیره روزیها است محکوم و مطرود می سازد.

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه

 دیگر کتاب های ناشر : ایران صدا

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

لئو تولستوی

زندگی و آثار تولستوی خالق جنگ و صلح

تولستوی خالق جنگ و صلح بزرگترین رمان در ادبیات روسیه بود. کتابی که بسیاری  ما هم آنرا خوانده و لذت برده ایم. روزشمار زندگی تولستوی لئو تولستوی Leo Tolstoy در خانواده ای اشرافی و ثروتمند، در دهکده یاسنایا پالیانا در 160 کیلومتری جنوب مسکو متولد شد. او مادرش را در دو سالگی و پدرش را در نه سالگی از دست داد و زیر نظر دیگر افراد خانواده و مربیان خارجی تربیت یافت. تولستوی در سال 1844 در دانشگاه به تحصیل زبان های شرقی و حقوق پرداخت و در …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 8462 بازدید بدون دیدگاه