کتاب صوتی پرواز بر فراز آشیانه فاخته (دیوانه از قفس پرید) نوشته کن کیسی

کتاب صوتی پرواز بر فراز آشیانه فاخته (دیوانه از قفس پرید) نوشته کن کیسی

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی پرواز بر فراز آشیانه فاخته (دیوانه از قفس پرید) با دو صدای مختلف به مدت 15 ساعت و 100 دقیقه آماده دانلود توسط علاقمندان است. مجله تایم رمان پرواز بر فراز آشیانه فاخته را جزو ۱۰۰ رمان برتر انگلیسی زبان بین سال‌های ۱۹۲۳ و ۲۰۰۵ انتخاب کرده‌ است.

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-ZIP 60Mb-220Mb
25,000 تومان

قبل از خرید بخش هایی از کتاب را بشنوید

پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد
خرید پستی محصولامکان خرید پستی این محصول وجود دارد

کتاب صوتی پرواز بر فراز آشیانه فاخته (دیوانه از قفس پرید) نوشته کن کیسی

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی پرواز بر فراز آشیانه فاخته (دیوانه از قفس پرید) نوشته کن کیسی : داستان این رمان صوتی از زبان دورگه ای سرخپوست سفیدپوست که بعنوان بیمار روانی تحت درمان است که با دو صدای مختلف تقدیم علاقمندان شده است

این دورگه و قوی هیکل، اما بی جربزه‌  وظیفه نظافت راه‌روها و سالن‌های بخش را دارد و چون خودش را به کر و لالی زده‌ است، می‌تواند به رازهای بین کارکنان آسایشگاه پی ببرد و …

آسایشگاه روانی، به ظاهر، زیر نظر یک دکتر روان‌شناس اداره می‌شود، اما قدرت واقعی در دست «پرستار بزرگ» است؛ پرستاری ۵۰ ساله و مجرد که با انضباطی بسیار خشک و با منکوب کردن بیماران و کارکنان و شرمسارکردن آنها در برابر دیگران، همه چیز را (حتی دکتر روان‌شناس را) در کنترل دارد و آسایشگاه را با کمترین نیروی انسانی، در مقایسه با آسایشگاه‌های مشابه، اداره می‌کند.

داستان کتاب صوتی پرواز بر فراز آشیانه فاخته از آنجا شروع می شود که  یک زندانی عادی به نام «رندال مک مورفی» که از کهنه سربازان آمریکایی است، به این آسایشگاه منتقل می شود.

مورفی برای فرار از کار اجباری در زندان ، ادعای دیوانگی کرده تا بتواند دوران بی دردسری را در آسایشگاه روانی بگذراند! به زودی تقابل شخصیت پرانرژی مک مورفی و شخصیت سرد و خشک پرستار آغاز می شود. «مک مورفی» سلطه «مادرسالارانه» پرستار بزرگ و جوِ غیردوستانه، ناشاد و پر از اضضطراب آسایشگاه را نمی‌پسندد و خواستار تغییراتی در اداره آسایشگاه می‌شود که به بهانه‌های مختلف، با مخالفت و مقاومت «پرستار بزرگ» روبه‌رو می‌شود و…

پرواز بر فراز آشیانه فاخته، رمانی‌ است که کن کیسی، نویسنده آمریکایی، به سال ۱۹۶۲ نگاشته‌ است.

رمان در بیمارستانی روانی در ایالت اورگن آمریکا می‌گذرد و به ساختارهای قدرت در سازمان‌ها اشاره دارد. همچنین رمان، مکتب روان‌شناسی رفتارگرایی را نقد می کند و اصول انسانی را می‌ستاید.

کن کیسی نویسنده رمان صوتی پرواز بر فراز آشیانه فاخته  مدتی در بیمارستان روانی  کالیفرنیا شاغل بوده و آشنایی خوبی با رفتار و اخلاقیات بیماران روانی دارد.

در سال 1963 بر اساس رمان پرواز بر فراز آشیانه فاخته در سال ۱۹۶۳ نمایشنامه ای اجرا شد اما برداشت مشهورتر آن، فیلم  دیوانه از قفس پرید  است که در سال ۱۹۷۵ با کارگردانی میلوش فورمن و بازی جک نیکلسون بر اساس این داستان ساخته شد. این فیلم برنده پنج جایزه اسکار شد.

فیلم دیوانه از قفس پرید بر اساس کتاب پرواز بر فراز آشیانه فاخته

دانلود فیلم دیوانه از قفس پرید دوبله فارسی با لینک مستقیم 

مجله تایم این  رمان  را جزو ۱۰۰ رمان برتر انگلیسی زبان بین سال‌های ۱۹۲۳ و ۲۰۰۵ انتخاب کرده‌ است.

فایل های قابل دانلود کتاب صوتی پرواز بر فراز آشیانه فاخته (دیوانه از قفس پرید) :

  • فایل اول: خلاصه شده رمان صوتی با صدا و اجرای زیبای بهروز رضوی به مدت 100 در یک فایل MP3 
  • فایل دوم تا پنجم : رمان صوتی با صدای آقای محمدتقی پورگل دوز به مدت 15 ساعت در 30 فایل MP3 

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه

 دیگر کتاب های ناشر : ایران صدا

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

 پکیج نمایش های رادیویی

پکیج نمایش های رادیویی

پکیج نمایش های رادیویی شامل 112 نمایش رادیویی به مدت حدود 300 ساعت  با حجم کل 7.7 گیگابایت این پکیج عظیم حاصل ساعت ها جمع آوری فایل نمایش های رادیویی است که پس از ویرایش فایل های صوتی (افزایش کیفیت صدا – تغییر بیت ریت و حذف صداهای اضافی در دو  DVD رایت شده است پکیج نمایش های رادیویی بنا به درخواست مکرر کاربران عزیز سایت سلام صدا جمع آوری و در دسترس علاقمندان قرار گفته است. بدین ترتیب به جای آنکه علاقمندان نمایش های رادیویی ساعت …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 4558 بازدید بدون دیدگاه