کتاب صوتی ماری اثر ولادیمیر ناباکوف

کتاب صوتی ماری اثر ولادیمیر ناباکوف

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

ولادیمیر ناباکوف اگرچه شاید بیشتر به عنوان نویسنده رمان لولیتا شناخته شود،اما او رمان نویس پرکاری بود که بیش از 15 رمان نوشته و کتاب صوتی ماری اولین رمان او است که در سال 1926 منتشر شد.

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-ZIP 78 مگابایت
15,000 تومان
پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی ماری اثر ولادیمیر ناباکوف

کتاب صوتی ماری اثر ولادیمیر ناباکوف نویسنده رمان لولیتا

ولادیمیر ناباکوف Nabokov اگرچه شاید بیشتر به عنوان نویسنده لولی تا شناخته شود، اما رمان نویس پرکاری بود که بیش از پانزده رمان نوشته و کتاب صوتی ماری اولین رمان اوست که در سال 1926 توسط ناشر روسی زبان اسلوو منتشر شد.

این رمان به دلیل ساختار مبتکرانه و توصیفات واضح درباره روسیه قبل از انقلاب در دهه 1920 مورد استقبال خوبی قرار گرفت.

در کتاب صوتی ماری، نابوکوف بسیاری از ایده های متافیزیکی هنری برگسون فیلسوف فرانسوی را کاوش می کند و ماهیت روابط بین زمان ، حافظه و آگاهی را بررسی می کند ، همانطور که دانشمندان مانند بوید و اریک لورسن متوجه آن شده اند.

بعلاوه ، مسئله انحصارگرایی ، که به گفته آلفرد اپل، “یکی از نگرانیهای اصلی” در آثار نابوکوف است، در ماری برجسته است، زیرا گانین با تصویر ایجاد شده از عشق اول خود مبارزه می کند.

زندگی و آثار ولادیمیر ناباکوف از نویسندگان مشهور جهان و خالق رمان جنجالی لولیتا

کتاب صوتی ماری داستان یک افسر جوان و مهاجری روسی به نام لو گلبوویچ گنین است که به دلیل انقلاب روسیه آواره شده است با تعداد زیادی از مهاجران روس در یک پانسیون در برلین روزگار سپری میکند ، او که تنها در اتاقش زندگی میکند، در آرزوی اولین عشق خود ، مری است.

گانین اکنون به همراه یک دختر جوان روسی، کلارا، شاعر قدیمی روسی، پودیاگین، صاحبخانه اش، لیدیا نیکولاونا دورن و همسایه اش، الکسی ایوانوویچ آلفیوروف، که در تاریکی شکسته ملاقات می کند، در یک پانسیون زندگی می کند

گانین از طریق یک سری مکالمات با آلفیوروف و یک عکس متوجه می شود که اولین عشق از دست رفته او، مری، اکنون همسر همسایه نسبتا ناپسندش است و به زودی به او می پیوندد.

همانطور که گانین به این موضوع پی می برد، او به طور موثر رابطه خود را با دوست دختر فعلی خود، لیودمیلا به پایان می رساند و شروع به فقدان خاطرات دوران حضور خود در روسیه با مری می کند، که گانین یادآور می شود “شاید خوشترین روزهای زندگی او بود”.

کتاب صوتی ماری  به مدت 5:40 و در یک فایل زیپ به حجم 78 مگابایت آماده دانلود است.


دانلود کتاب صوتی لولیتا اثر ناباکوف 

کتاب صوتی لولیتا اثر ولادیمیر ناباکوف رمان لولیتا بدون سانسور

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...