کتاب صوتی از آن سوی آینه نوشته تکین حمزه لو

کتاب صوتی از آن سوی آینه نوشته تکین حمزه لو

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی از آن سوی آینه نوشته تکین حمزه لو داستانی جذاب و شنیدنی از زندگی و اتفاقات قهرمانانی از جنس مردم  که با نثری گیرا و دلنشین روایت شده است.

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-ZIP 226MB
30,000 تومان

قبل از خرید بخش هایی از کتاب را بشنوید

پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد
خرید پستی محصولامکان خرید پستی این محصول وجود دارد

کتاب صوتی از آن سوی آینه نوشته تکین حمزه لو

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی از آن سوی آینه نوشته تکین حمزه لو داستانی جذاب و شنیدنی از زندگی و اتفاقات قهرمانانی از جنس مردم  که با نثری گیرا و دلنشین روایت شده است.

تکین حمزه لو دارای هنری است که برای عموم مردم اهلِ کتاب جذاب است و آن دیدن و نوشتن از مردمانی از جنس اکثریت، با صبح و شب‏‌هایی مانند هر روز است که در عین سادگی، نوشته‏‌هایش گیرا است و خواننده‏‌اش را با افکار و عقاید و دلمشغولی‏‌های قهرمانانِ کتابش همراه می‌سازد.

شاید چند سال دیگر رُمان‏‌خوان‌های ما دیگر حوصله شنیدن از عشق‏‌های اسطوره‏‌ای ـ و خارج از دسترس ـ و معشوق‏ه‌ای بی‏‌عیب و نقص را نداشته باشند ولی باید قبول کنیم که دیدنِ سادگی‏‌های زندگی و سپس به تحریر در آوردنِ آن به طوری که شبیه به یک دفترچه خاطراتِ شخصی نگردد، ساده نیست.

کتاب صوتی از آن سوی آینه نوشته تکین حمزه لو برای نویسنده‏‌اش یک تجربه جدید هم دارد و آن ابزاری است که در روایت و بیان قصه‏‌اش به کاربرده، ابزاری که در پایان کتاب برای شما هم جذاب به نظر می‏‌آید. پس باز هم تاکید می‏‌کنم که خوانندگانِ نکته‏‌بین ما، تجربه کوچک بالا را بیازمایند… نتیجه‏‌اش خوب خواهد بود: از روزمره گفتن‏‌ها آسان نیست!

زندگی و آثار تکین حمزه لو نویسنده کتاب از آن سوی آئینه

در باره نویسنده کتاب صوتی از آن سوی آینه  :

بانو تکین حمزه لو متولد فروردین سال 1356 در تهران و در رشته مهندس کامپیوتر نرم افزار فارغ التحصیل شده است.

مادرش خانم شهناز مجیدی از مترجمان شناخته شده هستند و ورود به دنیای نویسندگی هم از ویراستای کارهای ترجمه شده مادرش شروع شد.

رمان افسون سبز در سال 1380 بعنوان اولین اثر خانم حمزه لو به چاپ رسید که مورد توجه علاقمندان رمان های عامه پسند قرار گرفته و تا کنون به چاپ بیستم هم رسیده است که از معدود رمان های ایرانی است که بعنوان اولین اثر نویسنده به چاپ بیستم رسیده است

دومین اثر حمزه‌لو که نام او را به عنوان یک نویسنده جوان برسر زبان‌ها انداخت، رمان محبوب مهر و مهتاب بود که نویسنده زمان زیادی را صرف مطالعه و بررسی شرایط زندگی قهرمان قصه اش کرد.

سبک آثار بانو تکین حمزه لو رئالیسم و نوشتارش بسیار ساده و روان و به دور از هرگونه پیچیدگی است و محتوی آثارش  طرح دغدغه‌های اجتماعی با دورنمایه عاشقانه است.

زندگی و آثار تکین حمزه لو نویسنده جوان ایرانی

آثار خانم تکین حمزه لو نویسنده کتاب صوتی بعد از او :



کانال سلام صدابرای شنیدن آنلاین کتاب های صوتی به کانال تلگرام سلام صدا مراجعه فرمایید.اینستاگرام کتاب های صوتی سلام صدا

برای دیدن توضیحات و مشخصات کتاب های صوتی به اینستاگرام سلام صدا مراجعه فرمایید.

 

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

زندگی و آثار تکین حمزه لو نویسنده جوان ایرانی

زندگی و آثار تکین حمزه لو نویسنده جوان ایرانی

زندگی و آثار تکین حمزه لو نویسنده جوان ایران و نویسنده رمان افسون سبز که در دهه چهل از زندگی خود نوزده اثر در کارنامه ادبی خود ثبت کرده است. اولین اثر خانم حمزه لو رمان زیبای افسون سبز در سال 1380 و در حالیکه ایشان فقط 24 سال داشتند توسط نشر شادان به چاپ رسید و مورد استقبال خوانندگان قرار گرفت بطوریکه این کتاب پس از دو ماه به چاپ دوم رسید که البته این رمان تا کنون به چاپ بیستم هم رسیده است و این …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 5939 بازدید بدون دیدگاه