نمایش رادیویی باغ وحش شیشه‌ای نویسنده: تنسی ویلیامز

نمایش رادیویی باغ وحش شیشه‌ای نویسنده: تنسی ویلیامز

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

باغ‌وحش شیشه‌ای نمایش‌نامه‌ای است که توسط تنسی ویلیامز، نویسندهٔ آمریکایی، نوشته شده‌است. این کتاب یکی از آثار مشهور ادبی جهان است. این نمایش رادیویی به مدت 140 دقیقه و در یک فایل صوتی mp3 تقدیم عزیزان شده است

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-zip 48mb
0 تومان

قبل از خرید بخش هایی از کتاب را بشنوید

پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد
خرید پستی محصولامکان خرید پستی این محصول وجود دارد

نمایش رادیویی باغ وحش شیشه‌ای نویسنده: تنسی ویلیامز

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

نمایش رادیویی باغ وحش شیشه‌ای نویسنده: تنسی ویلیامز

باغ‌وحش شیشه‌ای نمایشنامه‌ای است که توسط تنسی ویلیامز tennessee williams ، نویسندهٔ آمریکایی، نوشته شده‌است. این کتاب یکی از آثار مشهور ادبی جهان است.

براساس این نمايشنامه  ، فیلم اينجا بدون من توسط آقای بهرام توکلی کارگردان ایرانی ساخته شده است.

در این فیلم محبوب ایرانی بازیگرانی مانند فاطمه معتمد آريا ، صابر ابر، نگار جواهريان و پارسا پيروزفر نقش آفرینی کرده اند

فیلم اينجا بدون من اقتباس سینمایی از نمایش رادیویی باغ وحش شیشه‌ای 

فیلم اينجا بدون من اقتباس سینمایی از نمایشنامه‌ باغ وحش شیشه‌ای 

درباره نمایش رادیویی باغ وحش شیشه‌ای

در یک خانوادهٔ سطح‌پایین آمریکایی، مادری (آماندا) با پسر و دخترش، «تام» و «لورا»، زندگی می‌کند.

پدر این خانواده، که ظاهراً تمایل به فرار از قیود زندگی خانوادگی داشته، مدتی است زن و دو فرزند خود را رها کرده و به نقطهٔ نامعلومی رفته‌است.

مادر و دو فرزندش هریک در خیالات واهی و احساسات خود زندگی می‌کنند. مادر کاری ندارد، جز این که شب و روز از گذشته‌های پرموفقیت خود تعریف کند؛ و پسر، جز این که به فکر شعر و شاعری و دیدن فیلم در سینما باشد و به کار اصلی خود (کفاشی) بی‌توجهی کند، فکر دیگری ندارد؛

و دختر، که دارای نقص جسمی در پای راستش است، شدیداً از این نقص رنج می‌برد و در نتیجه ارتباط خود را با همهٔ مردم قطع کرده، تعدادی مجسمه‌های کوچک شیشه‌ای از حیوانات کوچک جمع‌آوری کرده و در گوشهٔ خانه برای خود «باغ‌وحش شیشه‌ای» درست کرده و با آن‌ها صحبت می‌کند.

مادر، نگران از تنها ماندن دختر خود، از پسرش تقاضا می‌کند بین همکاران خود در کارخانهٔ کفاشی، جوانی را برای شام به خانه دعوت کند تا بلکه شوهری برای دختر ناقص‌العضوش دست‌وپا کند!

تام با اکراه این تقاضا را انجام می‌دهد و جوانی به نام «جیم» را برای شام به خانه دعوت می‌کند. جوان، که پر از شور و امید به زندگی است، مدتی با لورا تنها می‌ماند و به او اعتمادبه‌نفس و گریز از تنهایی را پیشنهاد می‌کند.

لورا ظاهراً به زندگی امیدوار می‌شود و… آدم‌های «باغ‌وحش شیشه‌ای» همگی در تخیل خود زندگی می‌کنند. مادر، همچنان پس از گذشت چیزی شاید حدود پنجاه سال از عمرش، در خاطرات هفده‌سالگی و عشاق جوانش زندگی می‌کند؛

پسر (تام) در خیال این است که خانه و محل کارش (انبار کفش) را ترک کند و نویسندهٔ برجسته‌ای شود؛ و لورا (دختر خانه) شاید تنها کسی است که خیال‌بافی‌ای برایش باقی نمانده‌است.

او دختری معلول است که یک پایش کوتاه‌تر از دیگری است، و این نقص عضو، آن‌چنان روح او را تسخیر کرده که تمامی شهامت و جسارت او را گرفته و به‌جایش عقدهٔ حقارت باقی گذاشته است.

دانلود نمایش رادیویی باغ وحش شیشه‌ای نویسنده: تنسی ویلیامز  به مدت 140 دقیقه و در یک فایل صوتی mp3 و در قالب یک فایل زیپ به حجم32 مگابایت را در ادامه رایگان دانلود فرمایید.


پیشنهاد موارد مشابه:

کتاب صوتی شاگرد قصاب نوشته پاتریک مک کیب

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه

 دیگر کتاب های ناشر : ایران صدا

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

 پکیج نمایش های رادیویی

پکیج نمایش های رادیویی

پکیج نمایش های رادیویی شامل 112 نمایش رادیویی به مدت حدود 300 ساعت  با حجم کل 7.7 گیگابایت این پکیج عظیم حاصل ساعت ها جمع آوری فایل نمایش های رادیویی است که پس از ویرایش فایل های صوتی (افزایش کیفیت صدا – تغییر بیت ریت و حذف صداهای اضافی در دو  DVD رایت شده است پکیج نمایش های رادیویی بنا به درخواست مکرر کاربران عزیز سایت سلام صدا جمع آوری و در دسترس علاقمندان قرار گفته است. بدین ترتیب به جای آنکه علاقمندان نمایش های رادیویی ساعت …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 6798 بازدید بدون دیدگاه