کتاب صوتی هفت روز با یک روح نوشته پیام بخشعلی

کتاب صوتی هفت روز با یک روح نوشته پیام بخشعلی

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی هفت روز با یک روح روایتی زیبا و حرفه ای از کتابی به همن نام اثر پیام بخشعلی است. کتاب صوتی هفت روز با یک روح توسط آتوسا آقاجانی، پدرام بخشعلی، پیام بخشعلی و س.طلوع روایت شده است. پیام بخشعلی پس از کتاب موفق آن سو تر از دیوار ، این کتاب را با هزینه خود و با نیت کمک به بیماران سرطانی به صورت یگان منتشر کرد.

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3 127 مگابایت
10,000 تومان
پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی هفت روز با یک روح نوشته پیام بخشعلی

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی هفت روز با یک روح روایتی زیبا و حرفه ای از کتابی به همن نام اثر پیام بخشعلی که توسط آتوسا آقاجانی، پدرام بخشعلی، پیام بخشعلی و س.طلوع روایت شده است.

پیام بخشعلی پس از کتاب موفق آن سو تر از دیوار ، این کتاب را با هزینه خود و با نیت کمک به بیماران سرطانی به صورت رایگان منتشر کرد.

بخشی از کتاب صوتی هفت روز با یک روح :

بعضی وقتا خیلی سخت میشه شروع یک ماجرا رو پیدا کرد.

مثلا عاشق شدن! خیلی کم پیش میاد که از کسی بپرسی: کی عاشق شدی؟ و اون بی معطلی با ردیف کردن یک سری عدد قراردادی بهتون بفهمونه که فلان روز و فلان ساعت عاشق شده.

اما من میدونم شروع قصه ی من روز سه شنبه، ١٩ دی ماه سال ١٣٩١ بود، اما از اونجایی که مبنای هیچ چیز در این دنیا حقیقت و عدالت نیست دوست دارم به دروغ هم که شده قصه ی خودمو از شنبه ی همون هفته شروع کنم، اون روز هم مثل روزهای قبل چیزی جز یه مشت کتاب های درسی نفروخته بودم.

به قول پدرم: دیگه این روز ها هیچ کسی حوصله ی کتاب خوندن نداره، مردم این شهر به نون شبشونم محتاجن و اون وقت تو رفتی سراغ کتاب نوشتن و کتاب فروختن…!

مثل همیشه حق با اون بود.

دیگه این روزا هیچ کس حوصله ی حرف ها ی قشنگ کتابا رو نداره، چون وقتی پول نبود دیگه این چیز ها برای آدم حرفهایی میشه از روی شکم سیری… میدونستم که بیشتر از این موندن بی فایدست، ساعت از ١٠ هم گذشته بود و بی شک باز هم خبری نمیشد…

کتاب صوتی هفت روز با یک روح به مدت 2 ساعت و 22 دقیقه و 6 فایل MP3  در یک فایل زیپ به حجم 127 مگابایت آماده دانلود است

کتاب صوتی هفت روز با یک روح نوشته پیام بخشعلی

 

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

  1. Mitraasadi1449
    18 اردیبهشت 1397

    وای عجب داستانی بود، جالبیش اینه که داستان در عین تلخی و سیاهی ، طنزآلود خند داره!

  2. s@fir
    26 خرداد 1397

    سلام منم واقعا خوشم اومد هم از داستان هم از انتخاب موزیکا دست مریزاد!

بزرگ علوی

بزرگ علوی – زندگی و آثار

سید مجتبی بزرگ علوی در بهمن ماه 1282 (دوم فوریه 1904) در تهران به دنیا آمد. پدر او حاج سید ابوالحسن و پدر بزرگش حاج سید محمد صراف نماینده ی نخستین دوره مجلس شورای ملی بود. مادر وی نوه ی آیت اله طباطبایی ركن ركین مشروعست ایران بود. سید ابوالحسن علوی و همسرش خدیجه قمر السادات كه خانواده اصیل سنتی و طرفدار مشروطه بودند دارای شش فرزند، سه دختر و سه پسر كه مجتبی بزرگ فرزند سوم آنان بود. پدر آقا بزرگ از اعضای حزب دمكرات ایران …