کتاب صوتی رایگان گوبسک رباخوار نوشته انوره دو بالزاک

کتاب صوتی رایگان گوبسک رباخوار نوشته انوره دو بالزاک

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی رایگان گوبسک رباخوار نوشته انوره دو بالزاک نویسنده فرانسوی به مدت دو ساعت و در یک فایل صوتی mp3 تقدیم علاقمندان میگردد

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-zip 40mb
0 تومان

قبل از خرید بخش هایی از کتاب را بشنوید

پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد
خرید پستی محصولامکان خرید پستی این محصول وجود دارد

کتاب صوتی رایگان گوبسک رباخوار نوشته انوره دو بالزاک

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی رایگان گوبسک رباخوار نوشته انوره دو بالزاک  داستان پیرمردی به نام گوبسک است که زندگی پرفرازونشیبی را پشت سر گذاشته و بعد از سال‌ها مال‌اندوزی از طریق رباخواری و انواع حیله‌گری و رذالت، ثروت بی‌حد و حصری را به چنگ آورده است.

خلاصه ای از کتاب صوتی رایگان گوبسک رباخوار

«دوریل»، وکیل جوان، با پولی که از گوبسک  رباخوار پیر قرض می کند، صاحب دارالوکاله می شود. بعد از پنج سال که همه بدهی‌اش را پرداخت میکند ، با دختری به نام «فانی» ازدواج می‌کند.

دوریل با کُنت جوانی به نام «ماکسیم» آشنا می‌شود که آوازه شادنوشی و خوش‌پوشی او همه پاریسی‌ها را متوجه خودش کرده است.

این جوان دوریل را وادار می‌کند که او را به دیدن «گوبسک» ببرد تا هم آنها را آشتی بدهد و هم این که ماکسیم بتواند صدهزار فرانک از گوبسک قرض کند، اما گوبسک راضی نمی‌شود و ماکسیم، «آناستازیا» را وادار می‌کند تا الماس‌های بی‌نظیرش را، به گرو، نزد گوبسک بگذارد؛ اما پیرمرد رباخوار آنها را مجبور می‌کند تا الماس را به او بفروشند.

چیزی نمی‌گذرد که کُنت «دورستو»، شوهر آناستازیا، به منزل گوبسک می‌آید و وقتی قصد دارد از او به خاطر خرید الماس‌ها شکایت کند، با پادرمیانی دوریل همه چیز حل می‌شود.

کنت دورستو به‌ظاهر همه اموالش را در قبال طلب‌های گوبسک به او می‌دهد و گوبسک هم طبق قراردادی متعهد می‌شود که وقتی کنت دورستو مُرد و پسر کنت به سن قانونی رسید، اموال را به پسر کنت برگرداند.

بعد از مدتی کنت دورستو به بستر بیماری می‌افتد و پس از چند روز فوت می‌کند.

همسرش آناستازیا که مدت‌ها دنبال اسناد وصیت‌نامه بوده، بعد از دست‌یابی به آنها بدون این که از مفاد آنها خبر داشته باشد، اکثر آنها را سوزانده و بدین ترتیب گوبسک پیر صاحب همه دارایی کنت دورستو می‌شود و گوبسک از آناستازیا می‌خواهد که آن منزل را تخلیه کند.


زندگی و آثار بالزاک

در باره نویسنده کتاب صوتی رایگان گوبسک رباخوار :

انوره دو بالزاک Honoré de Balzac نویسنده‌ نامدار فرانسوی و پیشوای مکتب رئالیسم اجتماعی در ادبیات است.

او سال ۱۸۱۹ در رشته‌ حقوق تحصیلات خود را به پایان رساند، اما تصمیم گرفت دنبال رشته مورد علاقه خود برود و بدین ترتیب وارد دنیای ادبیات شد.

بالزاک مجموعه آثار خود را که بیش از ۹۰ رمان و داستان کوتاه است  با نام کمدی الهی معرفی میکند.

انوره دوبالزاک به دلیل  توصیفات دقیق  از فضای حوادث و تحلیل نازک‌بینانه‌ روحیات شخصیت‌های داستان هایش یکی از تأثیرگذارترین رمان‌نویسان در دو قرن اخیر بوده است.

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه

 دیگر کتاب های ناشر : ایران صدا

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

زندگی و آثار بالزاک

زندگی و آثار بالزاک

زندگی و آثار بالزاک – معرفی نویسنده انوره دو بالزاک Honoré de Balzac نویسنده‌ نامدار ادبیات فرانسه و پیشوای مکتب رئالیسم اجتماعی در ادبیات جهان است. او سال ۱۸۱۹ در رشته‌ حقوق تحصیلات خود را به پایان رساند، اما تصمیم گرفت دنبال رشته مورد علاقه خود برود و بدین ترتیب وارد دنیای ادبیات شد. بالـزاک مجموعه آثار خود را که بیش از ۹۰ رمان و داستان کوتاه است  با نام کمدی الهی معرفی میکند. این نویسنده شهیر ادبیات فرانسه به دلیل توصیفات دقیق  از فضای حوادث و تحلیل نازک‌بینانه‌ …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 6771 بازدید بدون دیدگاه