کتاب صوتی شدن نوشته میشل اوباما – پرفروش ‌ترین کتاب سال آمریکا

کتاب صوتی شدن نوشته میشل اوباما - پرفروش ‌ترین کتاب سال آمریکا

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی شدن زندگینامه و خاطرات میشل اوباما که از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷، به عنوان همسر رئیس جمهور باراک اوباما بانوی اول ایالات متحده آمریکا بود

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-zip 220 مگابایت
35,000 تومان

قبل از خرید بخش هایی از کتاب را بشنوید

پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی شدن نوشته میشل اوباما – پرفروش ‌ترین کتاب سال آمریکا

کتاب صوتی شدن زندگینامه و خاطرات میشل اوباما که از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷، به عنوان همسر رئیس جمهور باراک اوباما  بانوی اول ایالات متحده آمریکا و یکی از زنان قدرتمند جهان بود

میشل در ابتدای کتاب شدن چنین نوشته است

تقدیم به همه آنهایی که به من کمک کردند: آنهایی که من را بزرگ کردند – فریزر، ماریان، کریگ و خانواده بزرگ من. زنان قوی اطراف من که همیشه من را ترقی دادند، کارمندان اختصاصی و باوفایم که به افتخارآوری من ادامه می دهند.

نویسنده کتاب میشل رابینسون اوباما

خانم اوباما،Michelle Robinson Obama فارغ التحصیلی از دانشگاه پرینستون و مدرسه حقوق هاروارد، کارش را به عنوان یک وکیل در مؤسسه حقوقی سیدلی و آستین شیکاگو شروع کرد، جایی که با همسر آینده اش، باراک اوباما، آشنا شد.

او بعدا در دفتر شهردار شیکاگو مشغول به کار شد و نیز در دانشگاه شیکاگو و مرکز پزشکی دانشگاه شیکاگو.

خانم اوباما همچنین بنیانگذار بخش اتحاد عمومی شیکاگو است که به صورت یک سازمان برای جوانان در بخش های خدمات عمومی کار فراهم می کند.

کتاب گویای شدن نوشته میشل اوباما  روایتی از یک دوستی و رابطه ای پرفراز و فرود که نویسنده ای نه چندان مشهور – خانم مارگارت وست – آن را دستمایه‌ای برای بازنگری اصول و ارکان اخلاقی و تاثیرات آن بر زندگی فرد قرار می‌دهد.

شدن نوشته میشل اوباما - پرفروش ‌ترین کتاب سال آمریکا

دیباچه کتاب صوتی شدن به قلم میشل اوباما کتاب

کتاب شدن نوشته میشل اُباما یک خاطره صمیمی و نیرومند و الهام بخش توسط بانوی اول سابق ایالات متحده آمریکا هنگامی که او دختری کوچک بود، دنیای میشل رابینسون در ناحیه جنوب شیکاگو خلاصه می شد، جایی که او و برادرش کریگ، اتاق خوابی را در آپارتمان خانوادگی در طبقه دوم شریک بودند و در پارک قایم باشک بازی می کردند.

همچنین جایی که والدینش، فریزر و ماریان رابینسون، به نوعی او را بزرگ کردند تا رک گو و نترس باشد؛ اما زندگی به زودی او را به دوردست کشاند؛ از راهروهای دانشگاه پرینستون، جایی که او برای اولین بار یاد گرفت که تنها زن سیاه سالن چه احساسی دارد، تا دفتر شیشه ای داخل یک برج، جایی که به عنوان وکیل شرکتی قدرتمند کار کرد و در یک صبح تابستانی، یک دانشجوی حقوق به نام باراک اوباما در دفترش ظاهر شد و تمام تصمیمات به دقت برنامه ریزی شده اش را دور ریخت.

در کتاب صوتی شدن برای اولین بار، میشل اُباما اولین سال های ازدواجش را به عنوان مبارزه ای برای برقراری تعادل بین کار و خانواده اش با شغل سیاسی همسرش توصیف می کند که به سرعت در حال حرکت است.

او ما را به درون مناظره های خصوصی شان می برد که اگر همسرش برای رفتن به سمت ریاست جمهوری اقدام کند، نقش بعدی خودش به عنوان تصویری مشهور لكن دور از نکوهش در خلال کمپین همسرش چه باشد.

خاطرات، به زیبایی و با طبع شوخ خوب و رک گویی غیرمعمول داستان سرایی شده.

او شرح واضحی از پشت صحنه تاریخ خانوادگی و فرودش به محل توجه جهانی و نیز زندگی شان در کاخ سفید در طول هشت سال ارائه میدهد، همچنان که او می آید تا از کشورش شناخت پیدا کند و کشورش او را بشناسد.

اگر علاقمندان به شنیدن یک زندگینامه با روایتی داستان گونه هستید هم الان میتوانند کتاب صوتی میشل شدن به مدت 8 و در یک فایل زیپ با حجم 220 مگابایت دانلود نمایید.

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...