کتاب صوتی سن رازپوشی نوشته سیمون دوبوار

کتاب صوتی سن رازپوشی نوشته سیمون دوبوار

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی سن رازپوشی نوشته سیمون دوبوار داستان زندگی زن و شوهر مسنی است که عمری با اهداف والا زندگی و تلاش کرده اند و اینک تنها پسراشان ازدواج کرده

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-ZIP 190 مگابایت
30,000 تومان
پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی سن رازپوشی نوشته سیمون دوبوار

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی سن رازپوشی نوشته سیمون دوبوار فیلسوف اگزیستانسیالیست فرانسوی است که در آن نویسنده با روایتی داستانی، از افکار، دغدغه ها و نگرانی های زن و مردی حدود 60 ساله میگوید.

کتاب صوتی سن رازپوشی

سن رازپوشی داستان زندگی زن و شوهر مسنی است که عمری با اهداف والا زندگی و تلاش کرده اند و اینک در بحبوحه نگرانی و اضطراب های سالخوردگی، تنها پسراشان ازدواج کرده و آنان را ترک کرده است و مهمتر از آن به همه ارزش ها و اهداف والدینش پشت پا زده است.

شاید شنیدن و خواندن کتاب صوتی سن رازپوشی برای جوانان کمی کسل کننده به نظر برسد اما هرگز نبایستی واقعیت انکارناپذیر، گذشت عمر و پیری را نادیده گرفت.

دوبوار در این کتاب به یکی از مهمترین فصل های زندگی انسان یعنی پیری و سالخوردگی، نگاهی از درون به بیرون انداخته است

نویسنده در قالب یک داستان، تلاش میکند تا نشان دهد که زندگی از نگاه یک شهروند سالخورده، از فقیر تا ثروتمند، از مشهور تا ناشناس چگونه به نظر میرسد.

دوبووار واقعیت های زندگی را به عنوان یک فرد مسن در جهان توسعه یافته بررسی می کند و مدرکی ارائه می دهد که علیرغم انتظارات جوامع، سالمندان هنوز هم همان احساسات جوانی خود را دارند

دوبووار در لابلای داستان با دیدی انتقادی،بی توجهی جوامع به جمعیت سالمندان را به چالش می کشد و خواننده را به تفکر و تامل وامیدارد تا حداقل شرایط زیست در آینده حتمی خود را تغییر دهد.

کتاب صوتی سن رازپوشی به مدت 3.5 ساعت در یک فایل زیپ به حجم 190 مگابایت آماده دانلود است


کتاب صوتی سن رازپوشی نوشته سیمون دوبوار
کتاب صوتی سن رازپوشی نوشته سیمون دبووار

زندگی وآثار سیمون دوبووار ، زنی که مردان هم به او مدیونند

دانلود کتاب صوتی آثار سیمون دوبوار

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

زنان نامدار جهان:سیمون دوبووار

زنان نامدار جهان:سیمون دوبووار

سیمون دوبووار از زنان نامدار جهان در قرن بیستم در سال ۱۹۰۸ در پاریس به دنیا آمد.این بانوی متفکر، نویسنده و فمینیست و اگزیستانسیالیست بلند آوازه فرانسوی در کنار ژان‌پل سارتر از تأثیرگذارترین اندیشمندان قرن بیستم به شمار می آید زندگی سیمون دوبووار سیمون دوبوار با نام اصلی سیمون لوسی ارنستین ماری برتراند دو بووار Simone Lucie Ernestine Marie Bertrand de Beauvoir در خانواده‌ای مرفه در پاریس به دنیا آمد. پدرش مردی با فرهنگ و وکیل دادگستری و مادرش فرانسواز دوبووار کاتولیکی متعصب بود که سیمون و خواهرش هلن را …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 1256 بازدید بدون دیدگاه