کتاب صوتی سه دختر حوا اثر الیف شافاک و خالق ملت عشق

کتاب صوتی سه دختر حوا اثر الیف شافاک و خالق ملت عشق

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی سه دختر حوا اثر الیف شافاک نویسنده ی شهیر ترک و خالق ملت عشق مترجم مریم طباطبائیها - (یرای خرید به سایت آوانامه مراجعه فرمایید)

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-zip 300mb
30,000 تومان

قبل از خرید بخش هایی از کتاب را بشنوید

پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد
خرید پستی محصولامکان خرید پستی این محصول وجود دارد

کتاب صوتی سه دختر حوا اثر الیف شافاک و خالق ملت عشق

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی سه دختر حوا اثر الیف شافاک نویسنده ی ترک و خالق ملت عشق است که توسط مریم طباطبائیها به فارسی ترجمه شده است. سه دختر حوا روایت داستان زندگی سه دختر مسلمان زاده ی دانشجو با ملیت های مختلف و ویژگی های شخصیتی خاص به نام های شیرین ، مونا و پری است که شیرین دختری گناهکار و منکر ، مونا دختری با ایمان و مومن، مونا دختری مردد و سردر گم

داستان کتاب صوتی سه دختر حوا

رمان سه دختر حوا  Three Daughters of Eve به زندگی زنی به نام پری با پدری ناراضی و مشروبخوار و البته خداباور و مادری متدین و متعصب؛ که در میانه عشق و باورهایش قرار گرفته و نمی داند کدام درست و کدام غلط است و جستجویش برای درک معنای زندگی و عشق و ایمان او را به ماجرهای گوناگونی می کشاند.

کتاب صوتی سه دختر حوا دورن مایه ای اجتماعی و سیاسی دارد و به بسیاری از مسائل روز ازجمله هویت زنان در جامعه ی امروزین و حتی مذهب البته از دیدی فراتر از مباحث دینی پرداخته است.

الیف شافاک ، با موشکافی و دقت فراوان زندگی و شرایط اجتماعی و خانوادگی هر یک از سه دختر را جداگانه روایت میکند و آنها را وقتی که هر سه در دانشگاه آکسفورد پذیرفته میشود در کنار قرار میدهد. همانجاست شخصیت اصلی داستان، پری با  دختری جسور و ماجراجوی ایرانی به نام شیرین و دختری مومن و با اعتماد به نفس بالا به نام مونا آشنا میشود.

این کتاب مورد تحسین بسیار از رسانه ها و منتقدین قرار گرفت و نیویورک تایمز در باره آن نوشته است که: این داستان تصویری از جامعه پیچیده ترکیه امروز است.

Three Daughters of Eve is a novel by Turkish writer Elif Safak

 

الیف شافاک  Elif Safak درباره نگارش این کتاب گفته است:

من سال‌ها پیش از آنکه این کتاب را بنویسم، به این موضوع فکر کرده بودم. جهانی که ما در آن زندگی می‌کنیم، دنیای سیالی است. هرگاه این دنیا به سمت استبداد یا انزوا پیش رود، زنان بیشترین آسیب را می‌بینند. زنان در کشورهای اسلامی به ویژه ترکیه که من در آن بزرگ شدم، با مشکلات متعددی مواجه هستند و گاه صدای آنها در فضاهای عمومی شنیده نمی‌شود. می‌خواستم کتابی بنویسم که بازگو کننده صدای آنها در این جوامع باشد.

کتاب صوتی سه دختر حوا اثر الیف شافاک و خالق ملت عشق

کتاب صوتی سه دختر حوا اثر الیف شافاک شامل  20 ساعت فایل صوتی mp3 در یک فایل زیپ به حجم 300mb تقدیم علاقمندان میگردد.

 

یرای خرید به سایت آوانامه مراجعه فرمایید

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

آشنایی با رمان های مشهور جهان ، بهترین رمان های جهان

آشنایی با رمان های مشهور جهان

هر ساله سازمان ها و مراکز مرتبط با کتاب و ادبیات در جهان لیستی از رمان های مشهور جهان را در قالب لیست های با عنوان ده کتاب برتر، صدکتاب برتر و یا هزار کتاب برتر ادبیات جهان را منتشر میکنند، در این نوشته برای آشنایی با رمان های مشهور جهان، بهترین رمان های جهان را به همراهان گرامی سلام صدا معرفی کرده ایم. اگر علاقمند به خواندن بهترین رمان های کوتاه هستید میتوانید نوشته معرفی بهترین رمان های کلاسیک زیر 200 صفحه را مطالعه بفرمایید. برای …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 8926 بازدید بدون دیدگاه