کتاب صوتی دختری در مه نوشته تکین حمزه لو

کتاب صوتی دختری در مه نوشته تکین حمزه لو

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی دختری در مه نوشته تکین حمزه لو رمانی در ژانر اجتماعی و عاشقانه است

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-ZIP 163 مگابایت
22,000 تومان

قبل از خرید بخش هایی از کتاب را بشنوید

پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی دختری در مه نوشته تکین حمزه لو

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی دختری در مه نوشته تکین حمزه لو رمانی در ژانر اجتماعی و عاشقانه است

در کتاب صوتی دختری در مه ابتدا با سایه آشنا می شویم که کارشناس روانشناسی که حلال مشکلات خانوادش هست با واسطه دوست پدرش به کلینیکی برای مشاوره میرود و درحالیکه کسی او را جدی نمیگیرد کم کم بیمارانش به او اطمینان پیدا میکنند و بیشتر میشوند

سایه برادری به نام رضا دارد که رضا خواهر دوستش به نام رعنا به را برای مشاوره به سایه معرفی میکند

داستان در واقع داستان زندگی رعناست که در خانواده ای ثروتمند زندگی میکند و از کودکی بر اثر بی توجهی خانواده اش دچار مشکلات حاد روانیست و از همه کس واهمه دارد

کتاب صوتی دختری در مه  به مدت 11 ساعت و 47 دقیقه در یک فایل زیپ به حجم 160 مگابایت آماده دانلود ست


زندگی و آثار تکین حمزه لو نویسنده جوان ایرانی

در باره خانم تکین حمزه لو نویسنده کتاب

تکین حمزه لو نویسنده جوان ایران و نویسنده رمان افسون سبز که در دهه چهل از زندگی خود نوزده اثر در کارنامه ادبی خود ثبت کرده است.

اولین اثر خانم حمزه لو رمان زیبای افسون سبز در سال 1380 و در حالیکه ایشان فقط 24 سال داشتند توسط نشر شادان به چاپ رسید و مورد استقبال خوانندگان قرار گرفت بطوریکه این کتاب پس از دو ماه به چاپ دوم رسید که البته این رمان تا کنون به چاپ بیستم هم رسیده است و این خود رکوردی برای اولین اثر یک نویسنده محسوب میشود.

پس از موفقیت رمان افسون سبز ، خانم حمزه لو تصمیم گرفت که به صورت حرفه ای وارد دنیای نویسندگی شود و دومین رمان خود را با نام مهر و مهتاب را پس از مااها تحقیق و با موضوعی عاشقانه و با نگاهی به زندگی جانبازان جنگ نوشته و به چاپ رساند.

نوشته های خانم تکین حمزه لو با نثری روان و ساده و به سبک رئالیسم (واقع گرا) نگاشته میشوند و دغدغه های اجتماعی زیادی را در آنها تحلیل میشود. هر چند مخاطب اصلی این نوشته ها عموما جوانان و خصوصا جوانان تحصیلکرده است اما روایت جذاب داستانی حمزه لو باعث شده که مورد توجه اقشار مختلف جامعه قرار گرفته و مخاطبین زیادی پیدا کنند.

خانم حمزه لو در سال 1356 در تهران به دنیا آمده و در رشته مهندسی نرم افزار تحصیل کرده است. با این وجود کار خود را در انتشارات شادان شروع کرده و یکی از دلایلی که موجب ورود ایشان به دنیای نویسندگی شده شاید همین باشد. ایشان ازدواج کرده و دارای سه فرزند به نام های ایلیا و ارشیا و مانیا است.

کتاب صوتی دختری در مه نوشته تکین حمزه لو

 

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

زندگی و آثار تکین حمزه لو نویسنده جوان ایرانی

زندگی و آثار تکین حمزه لو نویسنده جوان ایرانی

زندگی و آثار تکین حمزه لو نویسنده جوان ایران و نویسنده رمان افسون سبز که در دهه چهل از زندگی خود نوزده اثر در کارنامه ادبی خود ثبت کرده است. اولین اثر خانم حمزه لو رمان زیبای افسون سبز در سال 1380 و در حالیکه ایشان فقط 24 سال داشتند توسط نشر شادان به چاپ رسید و مورد استقبال خوانندگان قرار گرفت بطوریکه این کتاب پس از دو ماه به چاپ دوم رسید که البته این رمان تا کنون به چاپ بیستم هم رسیده است و این …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 3664 بازدید بدون دیدگاه