معرفی بهترین کتاب‌ برای زنان

علاقه مندی
ارسال به...
7 رای
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
5,00/5
Loading...
معرفی بهترین کتاب‌ برای زنان

معرفی بهترین کتاب برای زنان| اینروزها زمان کافی برای ورق زدن و انتخاب کتاب های مناسب برای خواندن وجود ندارد و لیست های متعدی به عنوان بهترین ها در فضای اینترنت منتشر می شود که گاها بیشتر از آنکه در پی معرفی بهترین ها باشند بیشتر جنبه تجاری دارند.

بین توصیه‌های تقریباً ثابت و فهرست های طولانی اینترنتی، انتخاب کتاب مناسبی که واقعا باید انتخاب کنیم کار دشواری است

ما فهرستی از بهترین کتاب برای زنان را بدون در نظر گرفتن توصیه های تجاری و فقط با اتکا به محتوای واقعی آنها جمع آوری کرده ایم (یا شاید انتخاب شما را سخت کرده ایم.. که متأسفم)

این کتاب های زنانه تنها تعدادی از عناوین مهم و قابل توجهی هستند که اخیراً منتشر شده‌اند و البته این فهرست می تواند شامل صدها کتاب باشد.

کتاب‌هایی که به عنوان بهترین کتاب برای زنان فهرست شده‌اند، برخی از کتاب‌های مورد بحث، تفکر برانگیز و متحول کننده زندگی از گروه متنوعی از نویسندگان زن (و حتی مرد ) هستند که هر زنی باید بخواند

این کتاب ها به شما کمک میکنند تا تاریخ و شرایط زندگی زنان را بشناسید، توصیه های برای زندگی را به زنان در هر سنی ارائه می دهند و این باورهای شما را به قدرت زنان تقویت می کنند

معرفی بهترین کتاب برای زنان

انتخاب کتاب های انگیزشی

خواندن هر کتاب را اعم از رمان و داستان های علمی تخیلی گرفته تا کتاب های غیر داستانی دوست داشته باشید کتاب ها این توانایی را دارند که ما را به سفر در زمان و مکان ببرند و به ما کمک کنند که شخصیت خود را ارتقا دهیم

در مواردی کتاب های انگیزشی برای زنان از سوی مخاطبین نادیده گرفته می شوند، اما آنها ابزاری ضروری برای کمک به ما برای کاوش عمیق‌تر در خودمان هستند.

کتاب های انگیزشی برای زنان شامل زندگی نامه و خاطرات زنان موفق، داستان های کوتاه و حتی اشعار کوتاه آنان، تغییراتی معناداری در زندگی همه و به وِیژه زنان ایجاد می کنند

از زندگی و تجربیات یک دوست، یکی از اعضای خانواده، یک همکارمی توان الهام گرفت اما گاهی اوقات، بهترین الهام زمانی حاصل می‌شود که زمانی را با خودمان بگذرانیم و از اندیشه های یک کتاب خوب استفاده کنیم

برای انتخاب و شروع مطالعه کتاب های انگیزشی برای زنان باید به این فکر کنید که چه چیزی به شما انگیزه می دهد.

آیا دوست دارید در مورد زندگی از دیدگاه یک هنرپیشه و سلبریتی بشنوید؟

آیا از رویدادهای تاریخی گذشته الهام می گیرید؟

یا با خواندن کتاب های تحلیلی در مورد سرچشمه قدرت زنان لذت می برید؟

همه اینها و بیشتر از آنرا در لیست کتاب های انگیزشی همه زنان باید در طول زندگی خود بخوانند، آمده است


معرفی بهترین کتاب برای زنان: کتاب های انگیزشی

لحظه صعود نوشته ملیندا گیتس

کتاب لحظه صعود بهترین کتاب‌ برای زنان
کتاب لحظه صعود بهترین کتاب‌ برای زنان

کتاب لحظه صعود: توانمندسازی زنان چگونه دنیا را متحول می‌کند نوشته ملیندا گیتس فراخوانی فوری به شجاعت است.

ملیندا گیتس Melinda French Gates همسر بیل گیتس و سومین زن قدرتمند جهان از سوی مجلهٔ فوربز در این کتاب اطلاعات تکان دهنده ای را با ما درمیان می گذارد و از گفت و گو هایش با زنان سراسر دنیا صحبت می کند که هر یک از ما با کمک آن ها میتوانیم دست به تغییر بزنیم و…

اتاقی از آن خود نویسنده: ویرجینیا وولف

کتاب اتاقی از آن خود اثر ويرجينيا وولف
معرفی بهترین کتاب برای زنان: اتاقی از آن خود

اتاقی از آن خود (A room of one’s own) از مشهورترین کتاب‌های ویرجینیا وولف ، نویسنده‌ي انگلیسی است که در سال ۱۹۲۹ و در سن ۴۷ سالگی منتشر كرد.

علاوه بر اهمیت شیوه‌ي نگارشی، این کتاب ویژگی‌های منحصربه‌فردي در نثر مقاله‌نویسی وارد کرد و خيلي‌ها اين كتاب را شکل‌دهنده‌ي جریان نظری فمینیستی و به ‌طور خاص نقد ادبی فمینیستی می‌دانند.

موضوع محرومیت‌های زنان قبل از ویرجینیا وولف هم وجود داشت. اما می‌توان گفت وولف اولين کسی است که این مسئله را بررسی و تحليل كرده است.

این مطلب را هم ببینید
کتاب صوتی طلوع زمینی نو اثر اکهارت تله

کتاب زنانی که از ریشه می رویند

کتاب زنانی که از ریشه می رویند بهترین کتاب برای زنان
کتاب زنانی که از ریشه می رویند بهترین کتاب برای زنان

کتاب زنانی که از ریشه می رویند نوشته شارون بلکی با متنی زیبا، صادقانه و تکان دهنده، آهنگی پرشور برای نوعی متفاوت از زنانگی، فریادی برای بازگرداندن زنان جهان به جایگاه واقعی خود است

شارون بلکی با الهام گرفتن از زنان خردمند و قدرتمند در اساطیر بومی و ایده گرفتن از زنان معاصری که در سرزمین و جامعه ریشه دوانده و مسئولیت شکل دادن به آن را بر عهده گرفته اند، زنان جهان را در یافتن جایگاه واقعی خود هدایت می کند

در جهان، با الهام گرفتن از زنان خردمند و قدرتمند در اساطیر بومی و راهنمایی از الگوهای معاصری که خود را در سرزمین و جامعه ریشه دوانده اند و مسئولیت شکل دادن به آن را بر عهده گرفته اند، هدایت می کند. آینده.

کتاب تغییر مسیر

معرفی کتاب های انگیزشی برای زنان| تغییر مسیر
معرفی کتاب های انگیزشی برای زنان| تغییر مسیر

کتاب تغییر مسیر، اثر شریل سندبرگ، پدیده ی اجتماعی عظیمی به حساب می آید و توانسته است بر زندگی و طرز فکر زنان بی شماری تأثیر بگذارد.

این کتاب خیلی سریع به صدر لیست های پرفروش ترین کتاب ها در سراسر دنیا دست یافت و مباحث جنجال برانگیز زیادی را درباره ی زنان و بلندپروازی های آنان به راه انداخت.

شریل سندبرگ، مدیر ارشد عملیاتی فیسبوک و یکی از قدرتمندترین زنان به انتخاب مجله ی Fortune، در کتاب تغییر مسیر به تجارب خود از کار در برخی از موفق ترین تجارت های جهان می پردازد و این مسئله را مورد بررسی قرار می دهد که زنان چگونه می توانند در محیط کار و زندگی، شرایط خود را بهبود بخشند و تغییرات کوچکی در زندگی شان اعمل کنند که می تواند در سطحی جهانی تأثیرگذار باشد.

کتاب راز دختران موفق

راز دختران موفق بهترین کتاب‌ برای زنان
راز دختران موفق بهترین کتاب برای زنان

کتاب راز دختران موفق نوشته کارا الویل لیبا از کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز است با استقبال زنان در سراسر جهان مواجه شده است

در این کتاب کارا الویل لیبا گفتگو های خود را با تعدادی از زنان کارآفرین، متخصص و کسانی که به‌دنبال رؤیاهایشان هستند منتشر کرده که می توان از این گفتگو ها چنین برداشت کرد که همه زنان با تغییراتی ساده در نگرش خودم نسبت به زندگی قادر خواهند بود که مانند این زنان زندگی و شغلی شادتر داشته باشند

و با ایمان آوردن به خودمان، ریشه‌کن کردن حسادت و آموختن قدرت ارتباط می‌توانیم خوشبختی را در زندگی خود احساس کنیم.

کارا الویل لیبا در این کتاب به ما نشان می‌دهد که وقتی زنان به خود ایمان داشته و حسادت ها و تفاوت‌ها را کنار بگذارند و از یکدیگر حمایت کنند اتفاقی بی‌نظیر رخ می‌دهد.

وقتی زنان خودشان را می‌پذیرند و درباره‌ی ترس‌ها، شکست‌ها و ناکامی‌هایشان صحبت می‌کنند قدرتی فوق‌العاده می‌یابند. و از آن مهم‌تر، زمانی که در شادی‌ها، پیروزی‌ها و موفقیت‌های هم سهیم می‌شوند پدیده‌ای شگفت‌انگیز سر برمی‌آورد.

کتاب شجاع باش دختر

شجاع باش دختر: شهامت ترک کمال‌گرایی برای دختران نوشته ریشما سوجانی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز و وال‌استریت‌ژورنال است که با ترکیب مهارت داستان‌گویی و پژوهش‌های جامعه‌شناختی، راهنمایی برای دختران و زنان در تمام سنین است تا کمال‌طلبی را پشت‌سر بگذارند و ذهنیت شجاعت را در پیش بگیرند.

ریشما سوجانی در کتاب شجاع باش دختر به این مسئله می‌پردازد که چگونه شیوه‌ی تربیت دختران در دوران کودکی باعث می‌شود آن‌ها در بزرگسالی از جسوربودن و ریسک‌کردن هراس داشته باشند و راهکارهایی عملی ارائه می‌دهد تا کاستی‌ها و شکست‌ها را بپذیرید و زندگی بهتری بسازید.

کتاب خودت باش دختر

کتاب خودت باش اثر ریچل هالیس نویسنده، سخنران انگیزشی و کارآفرین آمریکایی است که در آن نویسنده داستان‌ها و تجربیات شخصی خود را به اشتراک می‌گذارد تا به زنان کمک کند بر دروغ‌هایی که درباره خود باور دارند غلبه کنند و زندگی واقعی‌تر و کامل‌تری داشته باشند.

این کتاب در 20 فصل است که هر فصل به دروغ متفاوتی می پردازد که هالیس معتقد است زنان معمولاً به خود می گویند، مانند “من به اندازه کافی خوب نیستم”، “تا الان باید پیشرفت بیشتری میکردم” و “سرنوشت من اینه که چاق باشم”.

نویسنده توصیه‌های عملی و گام‌های عملی را برای کمک به خوانندگان ارائه می‌دهد تا از این باورهای محدودکننده رهایی یابند و زندگی معتبرتر و کامل‌تری داشته باشند.

بهترین کتاب برای زنان,کتاب های انگیزشی برای زنان


معرفی بهترین کتاب برای زنان: زندگینامه زنان موفق

شدن نویسنده: میشل اوباما

شدن میشل اوباما پرفروش ‌ترین کتابِ سال آمریکا ؛ شدن عنوان کتابی است به قلم میشل رابینسون اوباما Michelle Obama ، همسر باراک اوباما Barack Hussein Obama رئیس جمهور ایالات متحده از سال 2009 تا 2017

شدن نوشته میشل اوباما - پرفروش ‌ترین کتاب سال آمریکا
شدن میشل اوباما بهترین کتاب برای زنان

شدن میشل اوباما روایتی جذاب از زندگی شخصیِ خانم اوباما همسرِ اولین رئیس ‌جمهورِ سیاه‌ پوست آمریکا، قبل و بعد از ورود به کاخ سفید است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و نقد کتاب ملکوت اثر بهرام صادقی

میشل اوباما در این کتاب با استفاده از شیوه‌ای روایی و صمیمانه خواننده را به دنیای خود دعوت می ‌کند و تجربیاتی را شرح می‌ دهد که سازندۂ شخصیتِ او بوده است. از دوران کودکی، در منطقه‌ای فقیرنشین در شیکاگو تا زمانی که بانوی اولِ آمریکا گردید!

کتابی که خاطره مطالب آن قطعا سال های سال با شما خواهند ماند.

دانلود کتاب صوتی شدن


رمان حباب شیشه

رمان حباب شیشه بهترین کتاب‌ برای زنان
رمان حباب شیشه بهترین کتاب‌ برای زنان

رمان حباب شیشه The Bell Jar شبه‌زندگی‌نامه‌ای سیلویا پلات شاعر مشهور آمریکایی است و تنها رمان او به‌شمار می‌رود.

سیلویا پلات یک ماه پس از انتشار رمان حباب شیشه خودکشی کرد. این رمان شباهت بسیاری با زندگی واقعی پلات دارد و چنین به نظر می‌رسد که تنها اسامی شخصیت‌ها و مکان‌ها تغییر کرده‌اند.

اثر به زبان‌های متعدد ترجمه شده و با وجود درونمایهٔ تیره‌اش در دبیرستان‌های کشورهای انگلیسی‌زبان به عنوان متن درسی استفاده می‌شود.


کتاب من ملاله هستم

کتاب من ملاله هستم  بهترین کتاب‌ برای زنان
کتاب من ملاله هستم بهترین کتاب‌ برای زنان

کتاب من ملاله هستم نوشته ملاله یوسف زی برنده جایزه صلح نوبل از پرفروشترین رمان های اتوبیوگرافی است

ملاله دختری که زندگی و سخت پرماجرایی در پاکستان داشت در این کتاب زندگی خود را از زمان تولد تعریف می‌کند، تولدی که مایه شادی خانواده‌اش نبوده است.

کتاب حاضر مشتمل بر 5 فصل بوده که ملاله علاوه بر مرور کوتاه تاریخ و شرایط اجتماعی پاکستان، ماجرای زندگی خود را از دره سوات تا بیمارستان بیرمنگام شرح می‌دهد و از خاطرات و آرزوهایش صحبت می‌کند.

همچنین در مورد علاقه‌اش به مدرسه و تحصیل می‌گوید و از ترسی که در زندگی تجربه کرده است. از فضای سیاسی پاکستان و طالبان می‌گوید و از اینکه چقدر زندگی در انگلستان متفاوت است.

ملاله در این کتاب ماجرای شلیکی که به او شده را تعریف می‌کند و می‌گوید که چطور مراحل درمانی را پشت سر گذاشته است.


کتاب داستان من

کتاب داستان من بهترین کتاب برای زنان
کتاب داستان من بهترین کتاب برای زنان

این خودزندگی نامه که در دوران اوج شهرت مرلین مونرو هنرپیشه مشهور آمریکایی نوشته شد اما بیش از یک دهه پس از مرگ او به چاپ رسید، به شکلی فوق العاده تأثیرگذار و گزنده به ماجرای دوران کودکی مریلین به عنوان یتیمی بی سرپرست، دوران نوجوانی او، ظهور و درخشش این بازیگر جریان ساز در هالیوود و ازدواجش با جو دی ماجیو می پردازد.

در این کتاب شخصی و فوق العاده صادقانه، مونرو از اولین تجربه ی جنسی خود (که بدون رضایت او اتفاق افتاد)، رابطه ی عاشقانه اش با ستاره ی بیسبال جو دی ماجیو، و نگاه و تحلیلش از خودش سخن می گوید.


کتاب برای این لحظه متشکرم

کتاب صوتی برای این لحظه متشکرم نوشته والری تریرویلر
برای این لحظه متشکرم بهترین کتاب برای زنان

کتاب برای این لحظه متشکرم خاطرات والری تریرویلر بانوی اول سابق فرانسه در دوران ریاست جمهوری فرانسوا اولاند است.

والری تریرویلر خود خبرنگار بود و کتابی هم که نوشته، نثر روان و جذابی دارد چون با یک روایت داستانی نوشته شده است.

اما عامل اصلی که این کتاب را جذاب می‌کند، این است که خانم تریرویلر، در آن درباره مباحثی صحبت کرده که نه در فرانسه و نه هیچ جای دیگر دنیا مطرح نشده بودند. این عامل باعث شد که کتاب به سرعت مورد توجه قرار بگیرد.

این اثر مخفیانه نوشته شده است. اما سردبیر مجله پاری‌مَچ بخش‌هایی از آن را یک روز قبل از انتشار مکتوبش، در سایت اینترنتی این مجله منتشر کرد.


بهترین کتاب برای زنان: معرفیِ زنان موفق جهان

کتاب جنبش زنان فیمینسیم

بهترین کتاب برای زنان,کتاب های انگیزشی برای زنان

کتاب جنبش زنان نوشته آندره میشل در شش فصل وضعیت زنان را در طول تاریخ بشر از دوران دیرینه سنگی و باستان تا پایان قرن بیستم در جوامع مختلف بشری و در فرهنگ و ادیان گوناگون بررسی کرده و در این راه از مستندات تاریخی معتبری بهره برده است


کتاب وقتی زنان بخواهند

معرفی کتاب های انگیزشی برای زنان| وقتی زنان بخواخند
معرفی کتاب های انگیزشی برای زنان| وقتی زنان بخواخند

کتاب وقتی زنان بخواهند نوشته‌ی گریس بانی و پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز، زندگی بیش از صد زن تأثیرگذار را شرح می‌دهد که چگونه با روحیه‌ای قوی بر سختی‌ها غلبه کرده‌اند و توانسته‌اند در دنیای کارآفرینی به موفقیت دست پیدا کنند.

در این کتاب ماجرای زندگی بیش از یک‌صد تن از مستعدترین زنان از دختران، زنان از مادر، دختر، غول‌های رسانه‌ای و خانه‌های مد، تا شاعران و نقاشان الهام‌بخش، نمونه‌هایی درخشان از آن چیزی هستند که می‌توان با پشتکار و حمایت یکدیگر به آن نائل شد.

کسب و کارهای این کتاب متنوع هستند: شرکت‌های نوپا تا شرکت‌هایی با چندین دهه تجربه، شوهای تک‌زنه تا مؤسسات عظیم‌تری با صدها کارمند.

کتاب دختران جسور

بهترین کتاب برای زنان,کتاب های انگیزشی برای زنان

کتاب دختران جسور نوشته النا فاویلی و فرانچسکا کاوالو کتابی اثرگذار برای جوانان و نوجوانان است که در آن داستان‌های حقیقی و الهام‌بخش بسیاری از بانوان اسطوره جهان از الیزابت‌ اول تا سرنا ویلیامز و شصت تصویر از نقاشان گوشه و کنار جهان منتشر شده است



معرفی بهترین رمان ها برای زنان

زنان کوچک نوشته آل‍ک‍وت‌ نوشته ل‍وئ‍ی‍زا م‍ی‌

کتاب جنگ چهره ی زنانه ندارد اثر سوتلانا الکسیویچ

کتاب سرگذشت ندیمه نویسنده: مارگارت آتوود

غرور و تعصب نوشته جین آستن

آنی شرلی نوشته ال مونتگمری

پاییز فصل آخر سال است نوشته نسیم مرعشی

کتاب سووشون اثر سیمین دانشور

کتاب صوتی سووشون اثر ماندگار سیمین دانشور
سووشون بهترین کتاب برای زنان
7 رای
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
5,00/5
Loading...

مقالات و نقدهای مشابه

مشاهده همه

جدیدترین کتاب‌های صوتی

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...