کتاب صوتی کارگران دریا نوشته ویکتور هوگو به همراه فایل pdf

کتاب صوتی کتاب کارگران نوشته ویکتور هوگو

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

موضوع داستان کتاب صوتی کارگران دریا (به مدت 14 ساعت) درباره ی یک کشتیبانی ماهر و با سابقه است.
این مرد که لوتیری نام داشت کشتیبان یکی از اولین کشتی های بخاری بود. لوتیری با کشتی خود که دوراند نام داشت در خطوط کشتیرانی مشغول به کار بود و از سن مالو به گرنزه میرفت.

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-zip 190 مگابایت
25,000 تومان
پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد
خرید پستی محصولامکان خرید پستی این محصول وجود دارد

کتاب صوتی کارگران دریا نوشته ویکتور هوگو به همراه فایل pdf

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی کارگران دریا Toilers of the Sea اثری شنیدنی از نویسنده ی معروف فرانسوی ویکتور هوگو Victor Hugo

ویکتور هوگو یکی از مشهور ترین و توانمندترین نویسنده ها در جهان است و یکی از معروفترین کتاب های این نویسنده که در این قسمت قصد پرداختن به آن را داریم، کتاب کـارگران دریا است.

ویکتور هوگو متولد سال 1802 میلادی بود. او نگارش رمان کارگران دریـا را در سال 1866 آغاز کرد و دورانی را که کتاب را منتشر کرد ،دوران پختگی او می نامند.

این کتاب پس از سال های طولانی توسط مترجمان ایرانی به زبان فارسی ترجمه شد و امروزه در اختیار علاقمندان قرار دارد.

ویکتور هوگو نویشنده کتاب صوتی کارگران دریا

موضوع کتاب صوتی کارگران دریا در چه زمینه ای نگارش شده است؟

در این کتاب از ویکتور هوگو، مانند بقیه ی آثارش درباره ی انسان های فداکار، از خود گذشته و عاشق صحبت می کند که در طول زندگی سختی های زیادی را متحمل شده اند.

در کتاب صوتی کارگران دریا  داستان زندگی و حوادث  یک کشتیبان ماهر و با سابقه را خواهید شنید. این مرد که لوتیری نام دارد کشتیبان یکی از اولین کشتی های بخاری بود. لوتیری با کشتی خود که دوراند نام داشت در خطوط کشتیرانی مشغول به کار بود و از سن مالو به جزیره گرنزه میرفت.

صیادان در آن زمان به او به چشم رقیبی سرسخت نگاه می کردند و نظر خوبی نسبت به او نداشتند به همین علت تصمیم به غرق کردن کشتی او می گیرند.کشتی را غرق شده و زیر آب می رود. در آن زمان هیچکس حاضر نیست این ماشین لعنتی را نجات دهد و لوتیری در برابر این حادثه شوم عاجز می‌ماند.

لوتیری برادرزاده‌ای داشت، که دختری به نام  دروشت  بود و در این موقعیت سخت به ناچار دختر را جایزه کسی اعلام می‌کند که ماشین هایی  که هنوز سالم اند، که کشتی را نجات دهد!

صیادی ناشناخته پیش قدم می شود، مردی خاموش به نام ژیلیات ، که دیگر «کارگران دریا»، به جهت انزواجویی او، نظر خوشی به وی ندارند ژیلیات از مدت ها قبل عاشق دختر و در آرزوی وصال اوست. پس باید با انواع مشکلات مقابله کند.

ژیلیات از زمان های قدیم عاشق این دختر بود و آرزوی رسیدن به او در دلش وجود داشت. به همین علت حاضر بود برای او هر کاری بکند و تمامی سختی ها را پشت سر بگذارد. پس حاضر به نجات کشتی می شود و در این راه سختی های زیادی را تحمل می کند و تک و تنها با یک هشت پای غول آسا مبارزه می کند.

در کتاب صوتی کارگران دریا خواهید شنید که ژیلیات پس از آن متوجه که می شود دروشت عاشق یک کشیش از فرقه ی پروتستان است از عشق او دست بر می دارد. و این صیاد با دانستن این موضوع از خود گذشتگی می کند و از جایزه ی خود یعنی دروشت، که خیلی برای به دست آوردنش تلاش کرده بود صرف نظر می کند و…

کتاب صوتی کارگران دریا

این بخش کوچکی از کتاب کارگران دریا بود که بسیار جذاب و هیجان انگیز است. اگر از موضوع کتاب صوتی کارگران دریا خوشتان آمده است می توانید ادامه ی این داستان را در فایل صوتی این کتاب دنبال کنید.

گروه فرهنگی سلام صدا کتاب صوتی کارگران دریا را به مدت 14 ساعت به علاقه مندان آثار کلاسیک تقدیم میکند

دانلود فایل pdf کتاب کارگران دریا

کتاب صوتی گوژپشت نتردام نوشته ویکتور هوگو

ویکتور هوگو پیشوای مکتب رمانتیک در ادبیات

نام کاملش ویکتور ماری هوگو Victor Marie Hugo است و در 26 فوریه 1802 در پاریس متولد شده است.

هوگو شاعر، داستان نویس و نمایشنامه نویس برجسته قرن نوزده و بنیانگذار سبک رمانتیسم در ادبیات بود هر چند که در سراسر زندگیش بعنوان سیاستمداری تاثیر گذار در جامعه حضور داشته و به دلیل عقاید آزادیخواهانه و سوسیالیستی و حمایت از طبقات محروم جامعه نوزده سال را از عمرش را در جزیره مانش در تبعید زندگی کرد.

آثار این نویسنده در سراسر جهان شناخته شده است و از معدود نویسندگانی است که جامعه ادبی در زمان حیاتش و در سن هشتاد سالگی از او تقدیر کرده و بعنوان قهرمان ملی فرانسه شناخته شد.

این نویسنده و شاعر فرانسوی سرانجام در سال 1885 یعنی در سن 83 سالگی درگذشت و با بدرقه جمعیتی دو میلیون نفری که در مراسم خاکسپاریش شرکت کرده بودند در شهر پاریس به خاک سپرده شد.

مشهورترین آثار ویکتور هوگو

  • بینوایان
  • گوژپشت نتردام
  • آخرین روزهای یک محکوم به اعدام
  • تاریخ یک جنایت
  • پکوپن زیبا
  • مردی که می خندد

دانلود کتاب صوتی گوژپشت نتردام نوشته ویکتور هوگو

کتاب صوتی گوژپشت نتردام نوشته ویکتور هوگو

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

کتاب صوتی مجموعه آثار ویکتور هوگو

کتاب صوتی مجموعه آثار ویکتور هوگو

کتاب صوتی مجموعه آثار ویکتور هوگو برای اولین بار امکان ارسال این مجموعه بر روی یک DVD برای علاقمندان رمان های خارجی فراهم شده است. کتاب صوتی مجموعه آثار ویکتور هوگو حجم فایل های کتاب بینوایان 188MB حجم فایل های کتاب کارگران دریا 245MB حجم فایل های کتاب گوژپشت نتردام 360MB حجم فایل های کتاب مردی که میخندد 333MB نمونه صدای بینوایان : شاید این را هم دوست داشته باشید:   پکیج فایل های صوتی آثار فئودور داستایفسکی مدت فایل صوتی هر یک از مجلدات: کتاب بینوایان 13 ساعت …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 4870 بازدید بدون دیدگاه