کتاب صوتی فیلسوفان بدکردار اثری از نایجل راجرز و مل تامپسون

کتاب صوتی فیلسوفان بدکردار اثری از نایجل راجرز و مل تامپسون

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

تاب فیلسوفان بدکردار اثری از نایجل راجرز و مل تامپسون داستان زندگی خصوصی و اجتماعی هشت فلیسوف برجسته جهان ژان ژاک روسو، شوپنهاور، نیچه، برتراند راسل ، هایدگر، ژان پل سارتر و میشل فوکو را روایت می کند

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-ZIP 566مگابایت
25,000 تومان
پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی فیلسوفان بدکردار اثری از نایجل راجرز و مل تامپسون

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی فیلسوفان بدکردار اثری از نایجل راجرز و مل تامپسون ترجمه احسان شاه ‌قاسمی – انتشارات امیرکبیر

درباره‌ی کتاب صوتی فیلسوفان بدکردار

کتاب فیلسوفان بدکردار اثری از نایجل راجرز و مل تامپسون داستان زندگی خصوصی و اجتماعی هشت فلیسوف برجسته و درخشان جهان مانند ژان ژاک روسو، آرتور شوپنهاور، فردریش نیچه، برتراند راسل، لودویگ ویتگنشتاین، مارتین هایدگر، ژان پل سارتر و میشل فوکو را به تصویر می‌کشد.

این کتاب صوتی نگاه جامع و کاملی به فلسفه و فیلسوف می‌اندازد و با جستجو در زندگی خصوصی و اجتماعی این هشت فیلسوف مشهور نشان می‌دهد که آنچه فیلسوفان به عنوان چهارچوب‌های ذهنی و نظری ارائه می‌کنند تا حدود زیادی ریشه در پیچیدگی‌های روانی و شخصیتی آن‌ها دارد.

به همین جهت استدلال نایجل راجرز و مل تامپسون این است که نگاه ذات‌گریانه به فلسفه و جدا کردن اثر از پدیدآورنده کاری گمراه کننده است.

از آنجا که این کتاب تناقض‌های بزرگی در رفتار و گفتار بزرگ‌ترین فیلسوفان را برجسته می‌کند، مخالفت‌ها و موافقت‌های زیادی را در فضای آکادمیک جهانی برانگیخته است.

کتاب صوتی فیلسوفان بدکردار اثری از نایجل راجرز و مل تامپسون

درباره‌ی نایجل راجرز و مل تامپسون نویسندگان کتاب

نایجل راجرز در ۱۹۵۲ در ناتینگهام، انگلستان به دنیا آمد. او نویسنده، منتقد و محیط‌زیست گرا است و تحصیلاتش را در زمینه‌ی فلسفه در دانشگاه کمبریج به پایان رسانده است. راجرز کتاب‌های بسیاری در مورد اخلاق، تاریخ هنر، و جامعه‌شناسی نوشته است.

مل تامپسون در ۱۹۴۶ در انگلستان متولد شد. او یک فیلسوف، استاد دانشگاه، نویسنده، معلم، منتقد و فعال اجتماعی بریتانیایی است. او که در بریتانیا به دنیا آمد و تحصیل کرد در سال ۱۹۷۹ دکترای فلسفه گرفت و از آن زمان تا کنون به تدریس و تألیف اشتغال داشته است. تامپسون کتاب‌های زیادی در مورد فلسفه و اخلاق نوشته و کتاب‌های او به زبان‌های زیادی ترجمه شده‌اند.

مختصری از کتاب صوتی فیلسوفان بدکردار

شوپنهاور ، کتاب صوتی فیلسوفان بدکردار

ژان ژاک روسو Jean-Jacques Rousseau

در مورد زندگی پرتلاطم روسو در این کتاب توضیحات زیادی داده شده است. سرقت، دروغ، بچه های نامشروع و سپردن آنها به پرورشگاه، رابطه با زنان شوهردار، بداخلاقی و بدخلقی و . . . تنها برخی صفات ناپسندی است که برای روسو برشمرده شده است.

شوپنهاور ، کتاب صوتی فیلسوفان بدکردار

آرتور شوپنهاور  Arthur Schopenhauer

آرتور شوپنهاور که دوست داشت مثل بودا، کانت یا اسپینوزا شناخته شود هرگز ازدواج نکرد و در جوانی روابط غیرمشروعی داشت. او که دچار همه دشمن پنداری شده بود در سال های آخر عمرش هیچ کس را به حضور نمی پذیرفت و از ترس دیگران سکه هایش را در شیشه دوات قایم می کرد.

فریدریش نیچه کتاب صوتی فیلسوفان بدکردار

فریدریش نیچه  Friedrich Nietzsche

نیچه که دائما بیمار بود را نمی توان دارای روابط بی اخلاقی جنسی دانست. مهم ترین مورد در زندگی او عشق به او سالومه بود که از یک بوسه فراتر نرفت. اگر نیچه بر اثر سفلیس نمی مرد، می شد گفت که او در هنگام مرگ پسر بود. البته او یک بار به کازیما واگنر نوشته بود که او را دوست دارد. کازیما که همسر دوست او واگنر بود این یادداشت را بی پاسخ گذاشته بود.

برتراند راسل کتاب صوتی فیلسوفان بدکردار

برتراند راسل Bertrand  Russell

زندگی های ویران و روابط نامناسب، چهار زن و بیشمار معشوقه، و تفکرات خاص و ضد سنتی، چیزهایی بود که راسل در پایان عمر 98 ساله اش از خود باقی گذاشت. راسل بر زنان تسلط عجیبی داشت و حتی با عروسش هم ارتباط داشت که این مسئله باعث جنون فرزندش جان شد. وقتی از راسل پرسیدند چرا بعد از مبانی ریاضیات و مبادی ریاضیات دیگر کتاب مهمی در مورد فلسفه ننوشته، پاسخ داد چون زمین زدن دخترها از فلسفه خوشتر است.

کتاب صوتی فیلسوفان بدکردار, فیلسوفان بدکردار, کتاب صوتی

مارتین هایدگر

مارتین هایدگر Martin Heidegger گرچه به دلیل کتاب هایی مثل هستی و زمان به وسیله بسیاری از پیروان یهودی تحسین می شد، اما در سال 1933 به ناگهان به سمت حزب نازی گشت و نقش مهی در سرکوب یهودیان ایفا کرد. او در عین حال کمک کرد که معشوقه های یهودی او مثل هانا آرنت بتوانند از آلمان نازی بگریزند. او هرگز به صورت صریح هولوکاست را محکوم نکرد.

کتاب صوتی فیلسوفان بدکردار اثری از نایجل راجرز و مل تامپسون

ژان پل سارتر

سارتر که دارای مشکلات جسمی و شخصیتی خاصی بود، این مسائل را در زندگی شخصی خود به خوبی نشان داد. او و دوبوار با دختران نوجوان زندگی های سه نفری تشکیل می دادند و این روابط گاهی چند ماه طول می‌کشید.

از آنجا که آلبر کامو از سارتر خوشتیپ تر و در جلب زنان موفق تر بود، سارتر یک دهه تمام کارهای ادبی کامو را نقد و به شخصیت او حمله می کرد. در جریان این روابط دخترانی مثل بیانکا لمبلین و ناتالی سوروکین دچار مشکلات روحی شدیدی شدند. همچنین، سارتر در اوج فجایع اردوگاه های کار اجباری در شوروی، اعلام کرد که در شوروی آزادی کامل وجود دارد و همه می توانند به راحتی از استالین انتقاد کنند.

میشل فوکو برتراند راسل کتاب صوتی فیلسوفان بدکردار

میشل فوکو

میشل فوکو Michel Foucault که همجنس گرا بود با دوست پسرهایش روابط سادومازوخیستی برقرار می کرد و همین رفتارها باعث رنجش و فرار آنها می شد.

دانیل دفر که بیش از دیگر پسرها با او ماند بر او تاثیر زیادی گذاشت. فوکو در حمام خانه های سانفرانسیسکو از سکس همزمان با چند مرد لذت می برد و بعد از مرگش گروه های همجنس گرا او را متهم کردند که به رغم اطلاعش از داشتن بیماری ایدز، ده ها نفر را به این بیماری مبتلا کرده است.

کتاب صوتی فیلسوفان بدکردار به مدت 11 ساعت و در یک فایل زیپ به حجم 500 مگابایت آماده دانلوذ است


دانلود کتاب صوتی تهوع اثر ژان پل سارتر

کتاب صوتی تهوع اثر ژان پل سارتر

دانلود کتاب صوتی بیگانه

زندگی و آثار آلبر کامو - دانلود کتاب صوتی بیگانه

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

معرفی برترین رمان‌های فلسفی جهان به قلم نویسندگان و فلاسفه مشهوری مانند سارتر ، یالوم ، کافکا ، نیچه و ...  به انتخاب مراجع رسمی

برترین رمان‌های فلسفی جهان

معرفی برترین رمان‌های فلسفی جهان به قلم نویسندگان و فلاسفه مشهوری مانند سارتر ، یالوم ، کافکا ، نیچه و …  به انتخاب مراجع رسمی چاپ و نشر کتاب مانند آمازون ، نیویورک تایمز و سایت  goodreads عشق به دانستن و پرسش‌گری، احساسی پایان‌ناپذیر در بشر است. از روزی که بشر خود را در جهان شناخت، به دنبال پاسخ سوالات اساسی خود بوده است. من که هستم؟ آمدنم بهر چه بود؟ این سوالات و این عشق به دانایی در اصطلاح علوم انسانی به فلسفه شهرت دارد. کلمه …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 3285 بازدید بدون دیدگاه