کتاب صوتی هرنانی ( ارنانی ) اثر ویکتور هوگو

کتاب صوتی هرنانی ارنانی اثر ویکتور هوگو

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی هرنانی ( ارنانی ) داستانی خیال انگیز و از مهمترین آثار تاریخ ادبیات است و مکتب رمانتیسم اولین بار در مقدمه این کتاب معرفی شد

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-zip 58 مگابایت
15,000 تومان

قبل از خرید بخش هایی از کتاب را بشنوید

پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی هرنانی ( ارنانی ) اثر ویکتور هوگو

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی هرنانی ( ارنانی ) Hernani  داستانی خیال انگیز و بحث انگیز و از مهمترین آثار تاریخ ادبیات است چرا که ویکتور هوگو در مقدمه این کتاب برای اولین بار مکتب رمانتیسم را ارائه کرد مکتب و مانیفست رمانتیسم Romanticism در اواخر قرن هجدهم درادبیات سپس هنرهای تجسمی، در اروپا معرفی و رشد کرد.

رمانتیسم به نوعی ضد جامعه اشرافی بود و گفته میشود که انقلاب فرانسه  آن متاثر از این طرز بوده است در این مکتب ادبی رویا و تخیل به عنوان عناصر اصلی اثر ،جلوه‌های بدیعی از جهان را برای مخاطب خلق می‌کند شور رهایی آثار رمانتیسم به مخاطب این اجازه را می‌داد که پا در جهانی دیگر بگذارد و از قید هنجارهای منطقی فراتر رود.

به همین دلیل است که شنیدن کتاب صوتی هرنانی را بعنوان سمبل رمانتیک را به علاقمندان آثار عاشقانه و رمانتیک توصیه میکنیم.

به دلیل اهمیت این اثر، در سراسر جهان بازیگران نمایش و تئاتر بارها را داستان را بر روی صحنه برده و بازی کرده اند و علاوه بر آن دهها اپرا بر اساس آن اجرا و به نمایش درآمده است

کتاب صوتی هرنانی را به مدت 120 دقیقه دانلود فرمایید


کتاب صوتی گوژپشت نتردام نوشته ویکتور هوگو

در باره ویکتورهوگو خالق کتاب صوتی هرنانی و بنیاگذار مکتب رمانتیسم

هوگو خالق آثار برجسته فراوانی است که اکثرا در زمره بهترین آثار کلاسیک ادبیات جهان قرار دارند به همین علت گروه فرهنگی سلام صدا برآن شد تا مجموعه ارزشمندی از کتب صوتی آثار این نویسنده مشهور جهان را تهیه و جمع آوری نموده و به صورت پکیج در دسترس علاقمندان به رمان های کلاسیک قرار دهد.

ویکتور ماری هوگو Victor Marie Hugo  شاعر، داستان نویس و نمایشنامه نویس برجسته قرن نوزده و بنیانگذار سبک رمانتیسم و در سال 1802 در پاریس متولد شد.

آثار این نویسنده در سراسر جهان شناخته شده است و از معدود نویسندگانی است که جامعه ادبی در زمان حیاتش و در سن هشتاد سالگی از او تقدیر کرده و بعنوان قهرمان ملی فرانسه شناخته شد.

این نویسنده و شاعر فرانسوی سرانجام در سال 1885 یعنی در سن 83 سالگی درگذشت و  با بدرقه جمعیتی دو میلیون نفری که در مراسم خاکسپاریش شرکت کرده بودند در شهر پاریس به خاک سپرده شد.

مهمترین کتاب های هوگو


 

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

کتاب صوتی مجموعه آثار ویکتور هوگو

کتاب صوتی مجموعه آثار ویکتور هوگو

کتاب صوتی مجموعه آثار ویکتور هوگو برای اولین بار امکان ارسال این مجموعه بر روی یک DVD برای علاقمندان رمان های خارجی فراهم شده است. کتاب صوتی مجموعه آثار ویکتور هوگو حجم فایل های کتاب بینوایان 188MB حجم فایل های کتاب کارگران دریا 245MB حجم فایل های کتاب گوژپشت نتردام 360MB حجم فایل های کتاب مردی که میخندد 333MB نمونه صدای بینوایان : شاید این را هم دوست داشته باشید:   پکیج فایل های صوتی آثار فئودور داستایفسکی مدت فایل صوتی هر یک از مجلدات: کتاب بینوایان 13 ساعت …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 7486 بازدید بدون دیدگاه