کتاب صوتی گوژپشت نتردام نوشته ویکتور هوگو به همراه فایل pdf

کتاب صوتی گوژپشت نتردام نوشته ویکتور هوگو

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی گوژپشت نتردام داستانی رمانتیک و عاشقانه است و ویکتور هوگو در این کتاب با مهارت بالای خود درباره ی مسائل زیادی سخن می گوید به حدی که هر شخصی پس از شنیدن کتاب صوتی گوژپشت نتردام تحت تاثیر قرار می گیرد.

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-zip 190 مگابایت
30,000 تومان
پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد
خرید پستی محصولامکان خرید پستی این محصول وجود دارد

کتاب صوتی گوژپشت نتردام نوشته ویکتور هوگو به همراه فایل pdf

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی گوژپشت نتردام با نام اصلی  The Hunchback of Notre-Dame  اثری شنیدنی از نویسنده ی معروف فرانسوی ویکتور هوگو  Victor Hugo

در این قسمت قصد داریم درباره ی یکی از رمان هایی صحبت کنیم که دارای طرفداران و علاقه مندان زیادی در سطح جهان است.

این کتاب پرطرفدار کتاب گوژپشت نتردام اثر ماندگاری از نویسنده توانمند فرانسوی ویکتور هوگو است که در سال 1831 میلادی منتشر شده است.

بسیاری از کتاب دوستان از این کتاب به عنوان یکی از ماندگار ترین و برجسته ترین اثار ادبی یاد می کنند.

این رمان پس از انتشار از استقبال فوق العاده ای برخوردار شد به حدی که فیلم سینمایی این داستان  توسط کمپانی والت دیزنی ساخته شد.

کتاب صوتی گوژپشت نتردام نوشته ویکتور هوگو

داستان کتاب صوتی گوژپشت نتردام چیست؟

رمان گوژپشت نتردام در سبک رمانتیک نگاشته شده است

ویکتور هوگو در این کتاب درباره ی مسائل فراوانی سخن می گوید و خواننده پس از خواندن کتاب و یا  شنیدن کتاب صوتی گوژپشت نتردام تحت تاثیر قرار می گیرد.

از مسائل برجسته ای که در رمان گوژپشت نتردام به آن اشاره شده است میتوان به مواردی چون: از خود گذشتگی و انسانیت، ، ماجرای احساسی و عاشقانه ی بسیار زیبا و… اشاره کرد.

داستان کتاب صوتی گوژپشت نتردام درباره ی نوزاد ناقص الخلقه است که توسط رئیس نگهبانان شهر پیدا می شود و سرپرستی این کودک را بر عهده می گیرد و به همراه او در کلیسای نوتردام زندگی می کند.

از آنجایی که این کودک ناقص الخلقه بسیار نازیبا بود، نام کازیمودو  Quasimodo را  برایش انتخاب میکنند و چون دارای قدرت بدنی بالایی بود مسئولیت نواختن ناقوس های کلیسای نوتردام را به او می سپارند.

پس از گذشت 20 سال از آن زمان، هنگامی که در شهر پاریس همگی در تکاپوی برگزاری جشن هستند، کازیمودو با صحنه ای در خیابان مواجه شده و  دختری کولی را که در خیابان های شهر مشغول اجرای برنامه می بیند.

نام آن دختر که بسیار زیبا بود اسمرالدا Esmeralda بود. اصلیت این دختر در واقع کولی زاده نبود بلکه او دختر یک روسپی زیبا بود که توسط کولی ها دزدیده شده بود و مجبور به انجام این کار شده بود.

داستان اصلی این رمان ازجایی آغاز می شود که کازیمودو عاشق اسمرالدا می شود و اتفاقات بعدی داستان در پی همین ماجرا رخ می دهد

کتاب صوتی گوژپشت نتردام نوشته ویکتور هوگو

این تنها بخش کوچکی کتاب صوتی گوژپشت نتردام است. اگر با این توضیحات اندک به موضوع این کتاب علاقه مند شده اید به شما پیشنهاد می کنم که حتما فایل های صوتی آنرا بشنوید. زیرا مطمئن هستم که هرگز پشیمان نخواهید شد.

گروه فرهنگی سلام صدا کتاب صوتی گوژپشت نتردام را به مدت 16 ساعت به علاقه مندان آثار کلاسیک تقدیم میکند

دانلود فایل pdf کتاب گوژپشت نتردام

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید: خرید پستی مجموعه کتاب صوتی آثار ویکتور هوگو

 

کتاب صوتی مجموعه آثار ویکتور هوگو

کتاب صوتی مجموعه آثار ویکتور هوگو

 

دانلود کتاب صوتی بینوایان

نمایش رادیویی بینوایان ویکتور هوگو

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

کتاب صوتی مجموعه آثار ویکتور هوگو

کتاب صوتی مجموعه آثار ویکتور هوگو

کتاب صوتی مجموعه آثار ویکتور هوگو برای اولین بار امکان ارسال این مجموعه بر روی یک DVD برای علاقمندان رمان های خارجی فراهم شده است. کتاب صوتی مجموعه آثار ویکتور هوگو حجم فایل های کتاب بینوایان 188MB حجم فایل های کتاب کارگران دریا 245MB حجم فایل های کتاب گوژپشت نتردام 360MB حجم فایل های کتاب مردی که میخندد 333MB نمونه صدای بینوایان : شاید این را هم دوست داشته باشید:   پکیج فایل های صوتی آثار فئودور داستایفسکی مدت فایل صوتی هر یک از مجلدات: کتاب بینوایان 13 ساعت …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 8276 بازدید بدون دیدگاه