کتاب صوتی شاه بی بی سرباز نوشته ولادیمیر نابوکوف

کتاب صوتی شاه بی بی سرباز نوشته ولادیمیر نابوکوف

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی شاه بی بی سرباز (به مدت 11 ساعت) داستان یک مثلث عشقی را با اضلاع سه‌گانه یک زن به نام مارتا و دو مرد (چارلز درایر و بردارزاده اش فرانک) روایت می کند

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-ZIP 156 مگابایت
25,000 تومان
پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی شاه بی بی سرباز نوشته ولادیمیر نابوکوف

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی شاه بی بی سرباز دومین رمان ولادیمیر نابوکوف Vladimir Nabokov است که در سال 1928 به زبان روسی نوشته شد و بعدها نویسنده آن را ویرایش کرده و مقدمه ای جدید به عنوان “همجنسگرا” را به آن اضافه کرد

در زمانی که اولین بار این رمان منتشر شد ، بسیاری از منتقدان معتقد بودند که این یک “طنز بی رحمانه از زندگی بورژوایی معاصر آلمان” است

کتاب صوتی شاه بی بی سرباز داستان یک مثلث عشقی را با اضلاع سه‌گانه یک زن به نام مارتا و دو مرد (چارلز درایر و بردارزاده اش فرانک) روایت می کند :

کتاب صوتی شاه بی بی سرباز - مثلث عشقی

مردی ثروتمند به نام چارلز درایر از برادرزاده‌اش فرانک، دعوت می‌کند تا برای دیدنش به آلمان برود. او به همراه همسر ایتالیائی اش، مارتا ازدواج در آلمان پس از جنگ زندگی میکند. فرانک پس از دیدن زن‌عمویش فریفته‌ی او می‌شود و حاضر است برای رسیدن به او به هر کاری تن دهد، زن‌عمو مارتا هم قصد دارد همسر پولدارش را بکشد تا اموال او را تصاحب کند!

رمان های زیادی در باره خیانت زن جوان به شوهر پیر و ثروتمندش نوشته شده که مشهورترین آنها شاید آناکارنینا و مادام بوواری باشد. اما در اینجا نگاه ناباکوف به مسئله کمی تفاوت دارد.

تأکید تولستوی در آناکارنینا بر گرفتاری آنا در دامان عشق بود و گوستاو فلوبر در رمان مادام بوورای، خانم اما بوواری را از یک زن جاه‌طلب سیری‌ناپذیر شهرستانی بالا کشیده و به سطح پرسناژهای سترگ اساطیر، تراژدی و تاریخ می‌برد.

اما در کتاب صوتی شاه بی بی سرباز ، موضوع خیانت مارتا متفاوت است.

آنا زنی اخلاق مدار توصیف شده و بر خلاف مادام بوواری از رسوایی عشقش ابایی ندارد چون معتقد است کار بدی نمی‌کند و تنها عاشق است ،او هرگز حاضر نیست مانند آنا برای فرانتس قید خوشی‌های زندگی‌اش را بزند.

نام رمان ( شاه، بی بی، سرباز ) اشاره به ورق های بازی دارد استعاره‌ای از بازی سرنوشت و اینکه برنده شدن در بازی زندگی بستگی به روش بازی و کمی هم شانس دارد.

این کتاب که با نثری دلنشین نگاشته شده سرشار از عواطف و احساسات غم و شادی و پیچیدگی های روح بشر است

کتاب صوتی شاه بی بی سرباز به مدت 11 ساعت و در یک فایل به حجم 150 مگابایت آماده دانلود است

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

زندگی و آثار ولادیمیر ناباکوف از نویسندگان مشهور جهان و خالق رمان جنجالی لولیتا

زندگی و آثار ولادیمیر ناباکوف

زندگی و آثار ولادیمیر ناباکوف از نویسندگان مشهور جهان و خالق رمان جنجالی لولیتا همواره مورد توجه علاقمندان ادبیات خصوصا دوستداران ادبیات روسیه بوده است ، ناباکوف که علاوه بر نویسندگی ،حشره شناسی زبده بود و به خصوص به پروانه های ایران علاقه ی زیادی داشت، شخصیتی ناآرام و همه فن حریفی داشت و از او به عنوان یکی از طراحان اصلی شطرنج نام می برند که ایده های او موجب شکل فعلی شطرنج شده است. زندگی و آثار ولادیمیر ناباکوف : Vladimir Vladimirovich Nabokov نویسندهٔ روسی-آمریکایی …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 2940 بازدید بدون دیدگاه