کتاب صوتی دنگ شیائوپینگ اصلاحات چین

کتاب صوتی دنگ شیائوپینگ,دنگ شیائوپینگ,اصلاحات چین,کتاب صوتی

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

  کتاب صوتی دنگ شیائوپینگ اصلاحات چین اثر ازرا اف فوگل ، با ترجمۀ میثم مهرمتین به زندگی و فعالیت های سیاسی چین دنگ شیائوپینگ سیاست مدار و رهبر حزب کمونیست از ۱۹۷۸ تا ۱۹۸۹ پرداخته است

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-ZIP
15,000 تومان
پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی دنگ شیائوپینگ اصلاحات چین

کتاب صوتی دنگ شیائوپینگ اصلاحات چین اثر ازرا اف فوگل ، با ترجمۀ میثم مهرمتین به زندگی و فعالیت های سیاسی چین دنگ شیائوپینگ DENG XIAOPING سیاست مدار و رهبر حزب کمونیست از ۱۹۷۸ تا ۱۹۸۹ پرداخته است

دنگ آغازگر سیاست های درهای باز و اصلاحات در چین شد و بی تردید میتوان گفت که در قرن بیستم هیچ کس بیشتر از او بر اقتصاد و تاریخ جهان تأثیر نداشته است

ازرا اف فوگل Ezra Vogel نویسندۀ اثر به دنبال راهی برای کمک به مردم آمریکا در راستای فهم و شناخت کلید توسعۀ آسیا است، به پیشنهاد دان اوبر دورفر Don Oberdorfer یکی از بهترین گزارشگران آمریکایی،تصمیم می گیرد که کتابی دربارۀ دنگ، زندگی و فعالیت های این رهبر برجستۀ چینی بنویسد و البته هیچ دانشمندی صلاحیتی بیشتر از ازرا اف فوگل برای جدا کردن تناقضات تجسم یافته در زندگی و میراث جسورترین استراتژیست چین را ندارد.

 کتاب صوتی دنگ شیائوپینگ اثر ازرا اف فوگل

ازرا اف فوگل متولد 1930 در آمریکا،  استاد علوم اجتماعی دانشگاه هاروارد است و به طور کلی درباره ژاپن، چین و آسیا نگاشته است.

فوگل  در دلور اوهایو  Delaware, Ohio  و در یک خانواده یهودی متولد شد. در سال 1950 از دانشگاه اوهایو وسلیان  Ohio Wesleyan University فارغ التحصیل شد و دکترای خود را از وزارت روابط اجتماعی در سال 1958 از دانشگاه هاروارد، دریافت کرد.

دنگ شیائوپینگ اصلاحات چین داستانی جذاب و بسیار مفصلی درباره یک دوره بسیار جالب در تاریخ جهان است ، این کتاب برای سرگرمی نیست ، بلکه می توان به آن نگاهی آکادمیک و بسیار مفصل انداخت.

این کتاب به لحاظ منابع و گستردگی رویدادهای ذکر شده در آن ، در ردیف کتاب های جامع قرار می گیرد و در نهایت این فرصت کافی را برای خواننده باقی می گذارد تا بتواند نتیجه گیری خود را بدست آورد ، به محض اینکه حوصله تحلیل تمام اطلاعات را داشته باشد.

 کتاب صوتی دنگ شیائوپینگ اثر ازرا اف فوگل

کتاب صوتی دنگ شیائوپینگ اصلاحات چین به نوعی بیوگرافی یکی از مهمترین شخصیتهای تاریخی اواخر قرن بیستم است.

این کتاب کمک می کند تا روند ظهور باورنکردنی چین از یک جامعه کشاورزی عقب مانده به یکی از پیشرفته ترین کشورها را مشاهده کنید .

همانطور که ایالات متحده آمریکا در گل و لای غرق می شویم ، می توانیم از چین یاد بگیریم ، که پس از سالها سیاست های مخرب ، مردم خود را از فقر نجات داد. رویکرد صرف آن (مائو) برای چین کارساز نبود و برای ما نیز مفید نیست. اما کنشی چون از آن خود کردن میدان تیانانمن می تواند معجزه کند.

کتاب صوتی دنگ شیائوپینگ اصلاحات چین به مدت 35 ساعت و در یک فایل زیپ به حجم 542 مگابایت آماده دانلود است

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...