کتاب صوتی چرم ساغری اثر اونوره دو بالزاک

کتاب صوتی چرم ساغری اثر اونوره دو بالزاک

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی چرم ساغری (به مدت 12 ساعت) در شمار شناخته‌ترین و پرخواننده‌ترین آثار بالزاک است داستانی که سخت جذاب است به طرز ستایش انگیزی به پایان می‌رسد

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-zip 187مگابایت
25,000 تومان

قبل از خرید بخش هایی از کتاب را بشنوید

پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی چرم ساغری اثر اونوره دو بالزاک

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی چرم ساغری خوانشی است از کتابی به همین نام (La Peau de chagrin) اثر انوره دو بالزاک (Honoré de Balzac)

بالزاک اين اثر را در سال 1831 ميلادي نوشته است.

بالزاک در کمدي انسانی خود داستان چرم ساغری را زير عنوان مطالعات فلسفي جاي داده است.در واقع اين رمان عجيب يک مسئله خاص – مسئله زندگي فرد – را مطرح مي‌کند.

چرم ساغری طلسمي است که گويي زندگي را در خود متراکم ساخته است.

همچنان که تلاش فرد براي رسيدن به خواست‌ها و آرزوهاي خود به تدريج نيروهاي جسم و جانش را مي‌فرسايد و از سرمايه زندگاني‌اش مي‌کاهد، دارنده طلسم نيز در نيل به کام و آرزوي خود – که کافي است فقط بر زبان آيد تا برآورده شود – شاهد کاهش و انقباض اين پاره‌چرم مي‌گردد تا روزي که پيمانه آرزو پر مي‌شود و با زايل‌شدن چرم مرگ هم درمي‌رسد.

ولي بسياري از مسائلي که او بدان اشاره مي‌کند براي زمان ما تازگي دارد و مي‌تواند آموزنده باشد.

چرم ساغری داستانی است که به طرز ستایش انگیزی به پایان می‌رسد و سخت جذاب است.این داستان در شمار شناخته‌ترین و پرخواننده‌ترین آثار بالزاک است .چرا که نویسنده در این اثر، ‌مانند بیشتر آثار خود، ‌می‌تواند واقعیت و خیال را به طرز ستایش انگیزی به هم بیامیزد و رغبت و کنجکاوی خواننده را تا پایان برانگیزد.

این کتاب  نه واقعاً یک رمان،‌ بلکه حکایتی است نیمه فلسفی، ‌نیمه خیالی و تا حدی یادآور شیوه کار هوفمان است که تأثیر بسیار عظیمی در «بررسی های فلسفی» گذاشته است.

طرح داستان کتاب صوتی چرم ساغری :

مارکی جوانی به نام رافائل دو والانتین، که یتیم و سخت تنگدست مانده است،‌ دستخوش وسوسه اثر بزرگی است که مایه امید و تسلای خاطر اوست: این وسوسه نگارش «نظریه اراده» است که اثری بدیع و مبهم، و مانند خود ماجرای داستان ملهم از مسمریسم و علوم خفیه است. ولی چون از وسعت کار نومید می‌شود می‌خواهد خودکشی کند.

در این هنگام با شخصیت عجیب نیمه عتیقه فروش و نیمه جادوگری ملاقات می‌کند.

این شخص تکه‌ای چرمساغری به او هدیه می‌کند که دارای قدرت برآوردن کلیه آمال و همه آرزوهای کسی است که آن را در اختیار داشته باشد ولی ….

کتاب صوتی چرم ساغری اثر اونوره دو بالزاک  شامل 33 فایل mp3 است که پس از ادیت و اصلاحات لازم در استودیوی سلام صدا (در حد امکان) در قالب دو فایل زیپ به حجم کلی 187 مگابایت آماده دانلود است.

نمونه صدای کتاب صوتی


زندگی و آثار بالزاک

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

  1. Fatemeh maleki
    06 اردیبهشت 1398

    سلام من ۷۲ ساعت پیش کتاب چرم ساغری خریدم اما در دانلود مشکل داشتم لطفا راهنماییم کنید

    • hiword.ir
      07 اردیبهشت 1398

      هموطن عزیز
      لینک های دانلود به ایملتان ارسال شد که متاسفانه بعد مشخص شد ایمیل اده شده اشتباه است.
      راه دیگری برای اطلاع رسانی به شما نداشتم
      اگر مجدد به حساب کاربری خودتان مراجعه کنید میتوانید کتاب را دانلود کنید
      از همه کاربران عزیز درخواست میشود موقع ثبت نام حتما از ایمیل واقعی و فعال استفاده بفرمایید تا امکان اطلاع رسانی وجود داشته باشد

زندگی و آثار بالزاک

زندگی و آثار بالزاک

زندگی و آثار بالزاک – معرفی نویسنده انوره دو بالزاک Honoré de Balzac نویسنده‌ نامدار ادبیات فرانسه و پیشوای مکتب رئالیسم اجتماعی در ادبیات جهان است. او سال ۱۸۱۹ در رشته‌ حقوق تحصیلات خود را به پایان رساند، اما تصمیم گرفت دنبال رشته مورد علاقه خود برود و بدین ترتیب وارد دنیای ادبیات شد. بالـزاک مجموعه آثار خود را که بیش از ۹۰ رمان و داستان کوتاه است  با نام کمدی الهی معرفی میکند. این نویسنده شهیر ادبیات فرانسه به دلیل توصیفات دقیق  از فضای حوادث و تحلیل نازک‌بینانه‌ …