کتاب صوتی دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد نوشته آناگاوالدا

کتاب صوتی دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد نوشته آناگاوالدا

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

دانلود رایگان کتاب صوتی دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد اثر آناگاولدا نویسنده فرانسوی به مدت سه ساعت و در یک فایل صوتی mp3 تقدیم علاقمندان میگردد

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-zip 48mb
0 تومان

قبل از خرید بخش هایی از کتاب را بشنوید

پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد
خرید پستی محصولامکان خرید پستی این محصول وجود دارد

کتاب صوتی دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد نوشته آناگاوالدا

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد نوشته آنا گاوالدا نویسنده  فرانسوی

کتاب دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد با نام اصلی  I Wish Someone Were Waiting for Me Somewhere  اثر نویسنده فرانسوی معاصر آنا گاوالدا  Anna Gavalda در سال 1999 منتشر شد.

این  کتاب شامل دوازده داستان کوتاه با عناوین زیر است:

  • در حال و هوای سن‌ژرمن‌
  • سقط جنین
  • این مرد و زن
  • اُپل تاچ
  • آمبر
  • مرخصی
  • حقیقت روز
  • نخ بخیه
  • پسر کوچولو
  • سال‌ها
  • تیک تاک
  • سرانجام

جان مایه این داستانها عشق است که گاوالدا آنها را با نثری روان و سلیس به نگارش درآورده و باظرافت جزئیات زندگی را به تصویر کشیده  و بازتابی از روابط پراحساس زن و مرد هستند

این مجموعه داستان با استقبال خوبی در میان خوانندگان فارسی  زبان خصوصا بانوان کتابخوان روبه‌رو شده است.

درباره آنا گاوالدا نویسنده کتاب:

کتاب صوتی دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد نوشته آناگاوالدا

«آنا گاوالدا»  نویسنده ی فرانسوی  در سال ۱۹۷۰ در شهر پاریس و در خانواده‌ای هنرمند به دنیا آمد.

آنا مدتی را به‌عنوان فروشنده کار میکرد و تجربیات فراوان و باارزشی به دست آورد و نهایتا موفق به دریافت بورسیه از دانشگاه سوربن شد

او نوشتن را از دوران دبیرستانش شروع کرده و با انتشار کتاب دل‌نشین «دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد»  در سال 2002 به‌ عنوان نویسنده‌ای توانا شناخته شد.

کتاب صوتی دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد  روایت زندگی زنی است که در پی جدایی از همسرش به دیدن پدر همسرش می‌رود و وارد خاطرات عاشقانه و قدیمی او می‌شود. این نویسنده این اثر را به تأثیر از زندگی خودش به نگارش درآورده است.

آنا گاوالدا با نثری روان و لطیف داستان‌های بااحساس می‌نویسد، او عشق، شکست و حس‌های ناب کودکی را دست‌مایه داستان‌هایش قرار داده و داستان‌های خواندنی به‌جا گذاشته است.

این نویسنده در میان زنان جایگاه ویژه‌ای دارد زیرا اعماق احساسات آن‌ها را می‌شناسد و در میان فراز و فرود‌های داستان‌‌ هایش آنها را به تصویر می‌کشد.

کتاب دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد توسط خانم الهام دارچینیان به فارسی ترجمه‌ی شده و  انتشارات قطره آنرا به چاپ رسانده است.

کتاب صوتی دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد به مدت سه ساعت و در یک فایل صوتی mp3 و در قالب یک فایل زیپ به حجم 32 مگابایت را در ادامه رایگان دانلود فرمایید.

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

نویسندگان و رمان های مشهور ادبیات فرانسه

نویسندگان و رمان های مشهور ادبیات فرانسه

نویسندگان و رمان های مشهور ادبیات فرانسه : هر کشوری در هنری خاص شهرت دارد، مثلا آمریکا در هنر سینما، ایران در شعر، ایتالیا در پیکرتراشی و ادبیات فرانسه به ویژه هنر رمان آن در جهان شهره خاص و عام است و تاثیر شگرفی بر ادبیات جهان گذاشته است. در اهمیت ادبیات فرانسه همین کافی است که نویسندگان فرانسوی با دریافت 16 جایزه از کل 117 جایزه اعطا شده در نوبل ادبیات (14 درصد) بیش از هر ملیت دیگری جایزه ادبی نوبل را از آن خود کرده‌اند. …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 6297 بازدید بدون دیدگاه