کتاب صوتی بابا گوریو اثر انوره دو بالزاک

کتاب صوتی بابا گوریو اثر انوره دو بالزاک

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

داستان کتاب صوتی بابا گوریو که در پاریس بورژوایی قرن نوزدهم اتفاق می افتد روایت گر زندگی مردی به نام “گوریو” است. بابا گوریو  پیرمردی تنها است که مورد بی مهری دو دخترش «آناستازی و دلفین» قرار گرفته است.

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-ZIP 770 مگابایت
25,000 تومان

قبل از خرید بخش هایی از کتاب را بشنوید

پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد
خرید پستی محصولامکان خرید پستی این محصول وجود دارد

کتاب صوتی بابا گوریو اثر انوره دو بالزاک

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی بابا گوریو اثر انوره دوبالزاک این کتاب خوانشی اس از کتابی به همین نام و با عنوان اصلی Le Père Goriot) اثر (Honore de Balzac) 

کتاب صوتی بابا گوریو  روایتی از یک شاهکار نبوغ انسانی  است که در میان سایر آثار نویسنده می درخشد و بی تردید از شاهکارهای ادبیات جهانی به شمار می رود.

داستان باباگوریو که در پاریس بورژوایی قرن نوزدهم اتفاق می افتد روایت گر زندگی مردی به نام “گوریو” است. باباگوریو  پیرمردی تنها است که مورد بی مهری دو دخترش «آناستازی و دلفین» قرار گرفته است.

نویسنده به خوبی توانسته با تشریح فضای ویژه رمان که در یک پانسیون اتفاق می افتد و شخصیت پردازی بسیار ماهرانه افراد، پانسیون را تبدیل به سمبلی از کل جامعه تبدیل کند.

در واقع بابا گوریو محدود به این ساختمان کهنه و زشت نمی شود بلکه نمونه ای است از کل یک جامعه که پول حرف اول را در آن می زند.دنیایی که بابا گوریو  در آن زندگی می کند پر است از القاب مادام، کنتس، بارون، مارکی و … ،

در باره نویسنده کتاب صوتی بابا گوریو :

Honore de Balzac  (زاده سال 1799 – مرگ 1850) نویسنده‌ شهیر فرانسوی است که او را بنیانگذار اصلی سبک رئالیسم در ادبیات اروپا می‌دانند.او سال ۱۸۱۹ در رشته‌ حقوق تحصیلات خود را به پایان رساند، اما تصمیم گرفت دنبال رشته مورد علاقه خود برود و بدین ترتیب وارد دنیای ادبیات شد.

مجموعه آثار او را که بیش از ۹۰ رمان و داستان کوتاه است با نام کمدی الهی معرفی میکنند.

انوره  به دلیل  توصیفات دقیق  از فضای حوادث و تحلیل نازک‌بینانه‌ روحیات شخصیت‌های داستان هایش یکی از تأثیرگذارترین رمان‌نویسان در دو قرن اخیر بوده است.


کتاب صوتی بابا گوریو اثر بالزاک به مدت 12 ساعت فایل صوتی MP3 است که در دو فایل زیپ مجموعا به حجم 770 مگابایت آماده دانلود است


زندگی و آثار انوره دوبالزاک

زندگی و آثار بالزاک (انوره دوبالزاک)

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

زندگی و آثار بالزاک

زندگی و آثار بالزاک

زندگی و آثار بالزاک – معرفی نویسنده انوره دو بالزاک Honoré de Balzac نویسنده‌ نامدار ادبیات فرانسه و پیشوای مکتب رئالیسم اجتماعی در ادبیات جهان است. او سال ۱۸۱۹ در رشته‌ حقوق تحصیلات خود را به پایان رساند، اما تصمیم گرفت دنبال رشته مورد علاقه خود برود و بدین ترتیب وارد دنیای ادبیات شد. بالـزاک مجموعه آثار خود را که بیش از ۹۰ رمان و داستان کوتاه است  با نام کمدی الهی معرفی میکند. این نویسنده شهیر ادبیات فرانسه به دلیل توصیفات دقیق  از فضای حوادث و تحلیل نازک‌بینانه‌ …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 8174 بازدید بدون دیدگاه