دانلود کتاب صوتی بیگانه اثر آلبر کامو برنده جایزه نوبل ادبیات 1957

دانلود کتاب صوتی بیگانه اثر آلبر کامو برنده جایزه نوبل ادبیات 1957

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

بیگانه شناخته شده ترین رمان کامو به شمار می آید.
بیگانه داستان یک مرد درونگرا به نام مرسو را تعریف می‌کند که مرتکب قتلی می‌شود و در سلول زندان در انتظار اعدام خویش است. داستان در دههٔ ۳۰ در الجزایر رخ می‌دهد.

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-zip 130 مگابایت
15,000 تومان

قبل از خرید بخش هایی از کتاب را بشنوید

پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد
خرید پستی محصولامکان خرید پستی این محصول وجود دارد

دانلود کتاب صوتی بیگانه اثر آلبر کامو برنده جایزه نوبل ادبیات 1957

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی بیگانه The Stranger اثر آلبر کامو Albert Camus برنده جایزه نوبل ادبیات 1957

بیگانه که شناخته شده ترین رمان کامو به شمار می آید داستان یک مرد درونگرا به نام مرسو را تعریف می‌کند که مرتکب قتلی می‌شود و در سلول زندان در انتظار اعدام خویش است. داستان در دههٔ ۳۰ در الجزایر رخ می‌دهد.

«مورسو» کارمند فرانسوی اهل الجزیره که از دروغ گفتن امتناع می ورزد، از طریق تلگراف متوجه مرگ مادرش می شود.

“مامان امروز مرد، شاید هم دیروز. نمی دانم.” داستان با این جمله آغاز می شود، جمله ای که نه تنها معرف این اثر است بلکه به نوعی خلاصه ای از آن هم ارائه می دهد. مرسو به جای تمرکز بر روی اتفاق مهمی که رخ داده است (مرگ مادر)، درباره این موضوع فکر می کند که او چه وقتی از دنیا رفت، امروز بود یا دیروز، چرا که در تلگرافی که به دستش رسیده تنها معلوم شده که مراسم تدفین فردا برگزار می شود.

رفتار مورسودر مراسم تشییع جنازه، خوردن قهوه و سیگار کشیدن بعدها به ضرر او تمام شده و به علاوه هنگامی‌که به اتهام قتل یک مرد عرب تحت تعقیب است، بر علیه او استفاده می شود.

داستان کتاب صوتی بیگانه به دو قسمت تقسیم می‌شود. در قسمت اول مرسو در مراسم تدفین مادرش شرکت می‌کند و در عین حال هیچ تأثر و احساس خاصی از خود نشان نمی‌دهد.

در قسمت دوم کتاب محاکمهٔ مرسو آغاز می‌شود. در این جا شخصیت اول داستان برای اولین بار با تأثیری که بی اعتنایی و بی تفاوتی برخورد او بر دیگران می‌گذارد رو به رو می‌شود. اتهام راست بی خدا بودنش را بدون کلامی می‌پذیرد.

زندگی و آثار آلبر کامو - دانلود کتاب صوتی بیگانه

نمونه صدای اول:

نمونه صدای دوم:

کتاب صوتی بیگانه اثر آلبر کامو را به مدت 3 ساعت و 30 دقیقه  با فرمت MP3 در یک فایل زیپ به حجم 130 مگابایت آماده دانلود است.



آلبر کامو نویسنده کتاب سقوط و بیگانه

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

زندگی و آثار آلبر کامو نویسنده، فیلسوف و روزنامه‌ نگار شهیر فرانسوی

زندگی و آثار آلبر کامو نویسنده، فیلسوف و روزنامه‌ نگار شهیر فرانسوی

زندگی و آثار آلبر کامو همواره مورد توجه علاقمندان ادبیات کلاسیک وآثار فلسفی بوده و هست و لذا در این متن به اختصار با زندگی و آثاراین نویسنده و فیلسوف معاصر آشنا میشویم آلبر کامو Albert Camus   نویسنده، فیلسوف و روزنامه‌ نگار فرانسوی بود. او یکی از نویسندگان بزرگ قرن بیستم و خالق کتاب مشهور بیگانه و مقاله جریان‌ساز افسانهٔ سیزیف است. آلبر کامو  در سال ۱۹۵۷ به دلیل آثار مهم ادبی که به روشنی به مشکلات وجدان بشری در عصر حاضر می‌پردازد برنده جایزه نوبل ادبیات …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 6429 بازدید بدون دیدگاه