بهترین سایت های خرید کتاب با تخفیف تا 70 درصد

علاقه مندی
ارسال به...
1 رای
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
5,00/5
Loading...
بهترین سایت های خرید کتاب با تخفیف تا 70 درصد
hiword.ir 604بازدید 13 دی 1402 بدون دیدگاه

در این مطلب با معرفی بهترین سایت های خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان در خدمت شما عزیزان هستیم، میزان تخفیف برای خرید آنلاین کتاب حتی تا میزان 70 درصد مشاهده شده است که واقعا تخفیف شگفت انگیز و قابل توجه‌ای می‌باشد. همین موضوع باعث شده است که استقبال از خرید اینترنتی کتاب در بین مردم دنیا افزایش پیدا کند.

خرید اینترنتی کتاب با تخفیف و ارسال رایگان چگونه است؟

اگر به چند سال قبل برگردیم، برای تهیه یک کتاب باید ابتدا در منزل لباس بپوشیم و آماده بیرون رفتن بشویم، در مرحله بعد با پرداخت هزینه تاکسی یا حتی بنزین برای ماشین شخصی به سمت کتابفروشی مورد نظر خودمون در مرکز شهر حرکت کنیم، اگر شانس بیاوریم و ترافیک نباشد و یا حتی جای پارک ماشین پیدا شود، می‌توانیم به یک کتاب فروشی برسیم. حالا در میان جمعیت از بین هزاران کتاب باید به دنبال کتاب مورد نظر خودمان بگردیم و آنرا پیدا کنیم، تازه اگر پیدا بشود! ممکن است موجودی کتاب به اتمام رسیده باشد. واقعا حس بدی است. باید دست خالی به منزل برگردیم.

حالا فکر کنید با گوشی موبایلی که در حال مطالعه این مطلب هستید وارد یک کتابفروشی آنلاین شوید و در کمتر از یک دقیقه کتاب دلخواه خود را با تخفیف و ارسال رایگان تهیه کنید، اینجاست که باید از تکنولوژی تشکر کرد. هم در وقت صرفه جویی شد و هم اینکه کتاب را با تخفیف ویژه تا سقف 70 درصد تهیه کردیم.

اجازه بدید به چند تا از مزایای خرید اینترنتی اشاره کنیم:

  • برای خرید آنلاین کتاب می‌توانیم به کتابفروشی های اینترنتی که تخفیف و ارسال رایگان جزو خدماتشان است مراجعه کنیم، مثل سراج بوک، ترفت بوک یا بوک شاپ. این فروشگاه های اینترنتی کتاب برای مشتریان خود تخفیف های ویژه تا سقف 70% از روی قیمت جلد کتاب ارائه می‌دهند.
  • برای پیدا کردن کتاب های خوب که ارزش مطالعه دارند می‌توانیم از بخش معرفی کتاب در این کتابفروشی های آنلاین استفاده کنیم و قبل از انتخاب کتاب برشی از متن کتاب را بخوانیم و با آن آشنا شویم، حتی اگر قصد سفارش کتاب خاصی داریم می‌توانیم از بخش جستجوی کتاب سایت استفاده کنیم و در کمتر از یک دقیقه نمونه های مختلف آن کتاب را به همراه عکس و مشخصات کتاب مشاهده کنیم.
  • از زمانی که خرید اینترنتی کتاب قابل انجام شد با توجه به دسترسی ساده‌تر به کتاب و مطالبی که در سطح اینترنت در راستای معرفی کتاب‌ها تولید شد میزان خرید و مطالعه کتاب نیز افزایش پیدا کرد و همین موضوع باعث افزایش سطح فرهنگی مردم جوامع شده است.
این مطلب را هم ببینید
کتاب صوتی جوجه اردک زشت درون اثر دبی فورد

در اینجا سوالی پیش می‌آید که چگونه یک کتابفروشی آنلاین تخفیفات ویژه تا سقف 70 درصد از روی قیمت جلد کتاب ارائه می‌کند؟

در جواب باید گفت که در طی سال‌های اخیر صنعت نشر کتاب دستخوش تغییرات مختلفی شده است و هنزیه تمام شده برای تولید 1 جلد کتاب در شرایط مختلف می‌تواند بسیار مختلف باشد. برای مثال هرچقدر میزان تیراژ یک شماره چاپ بیشتر باشد قیمت نهایی هر جلد کتاب کمتر از قیمت جلد می‌شود.

برخی از ناشرین با استفاده از نواسانات قیمت کاغذ در بازار، خرید اقساطی بلند‌مدت کاغذ و یا استفاده از کاغذ حمایتی ایرانی اقدام به تولید انبوه کتاب می‌کنند که همین موضوع باعث می‌شود قیمت تمام شده تولید کتاب خیلی کمتر از قیمت جلد باشد. در نهایت کتاب منتشر شده با تیراژ بالا در بازار پخش می‌شود و البته با توجه به میزان خرید عمده کتابفروشی های معتبر و بزرگی همچون سراج بوک این تخفیفات بر روی قیمت کتاب اعمال و به مخاطبین کتاب ارائه می‌گردد.

بهترین سایت خرید کتاب با تخفیف کدام است؟

اگر قصد خرید و سفارش آنلاین کتاب را داشته باشید احتمالا از بین این همه کتابفروشی اینترنتی انتخاب بهترین سایت خرید کتاب برای شما دشوار است. تصمیم گرفتیم در این مطلب 3 سایت برتر در زمینه فروش کتاب را به شما معرفی و مزایا و معایب هر فروشگاه را برای شما بازگو کنیم.

بررسی کتاب فروشی آنلاین bookshop.org

کتابفروشی آنلاین بوک شاپ به عنوان یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین سایت های خرید کتاب در سراسر دنیا است. یکی از اصلی ترین ویژگی های این فروشگاه کتاب رقابت شدید با سایت آمازون است که باعث به وجود آمدن شرایط ویژه برای خریداران کتاب در دنیا شده است.

بوک شاپ به واسطه رقابت با آمازون تخفیف های ویژه ای برای خریداران در نظر می‌گیرد و همچنین ارسال رایگان و خدمات پشتیبانی از دیگر خدمات این سایت است. همچنین اگر شما به عنوان کتابفروشی در این سایت فعالیت کنید می‌توانید سود خوبی از همکاری با این مجموعه به دست آورید.

برخی از مزایا:

  • ارسال سریع
  • تخفیف های ویژه
  • پشتیبانی و مشاوره
  • گستردگی و تنوع عناوین کتاب ها
  • جایگزین آمازون برای خرید کتاب
  • همکاری مستقیم با کتابفروشی ها
  • همکاری مستقیم با نویسندگان

بررسی کتاب فروشی آنلاین thriftbooks.co

کتابفروشی آنلاین ترفت بوک (به معنای کتاب ارزان) یکی دیگر از سایت های معتبر در زمینه فروش کتاب با تخفیف های شگفت انگیز است، اگر دست دوم بودن کتاب برای شما اهمیت ندارد و قیمت ارزان برای شما مهم است، این کتابفروشی بهترین گذینه در سراسر دنیا است.

این مطلب را هم ببینید
بیشترین تولید بادام هندی در کجاست؟ 

ترفت بوک به واسطه کتاب های اهدایی و دست دوم، تخفیف های شگفت انگیز تا 80% برای مشتریان اعمال می‌کند. جامعه مخاطبان این فروشگاه بسیار گسترده و تمام علاقه مندان به مطالعه کتاب در این سایت فعالیت می‌کنند.

خرید کتاب از این کتابفروشی اینترنتی بسیار لذت بخش است، به دلیل اینکه کتاب ها کاملا مرتب دسته‌بندی و ویژگی کیفیتی هر کتاب به صورت دقیق مشخص شده است. یکی از ارزان فروش ترین کتابفروشی های جهان در انتظار شماست.

برخی مزایا:

  • تخفیف های ویژه
  • ارزانترین و رقابتی ترین قیمت ها
  • جامعه مخاطبان پویا و فعال
  • همکاری با کتابخانه ها و اهدای کتاب
  • ارسال سریع سفارشات
  • گستردگی و تنوع عناوین کتاب ها

بررسی کتاب فروشی آنلاین serajbookshop.com

در کتاب فروشی سراج بوک سفارش و خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان انجام شده و به عنوان یکی از بهترین سایت خرید کتاب محسوب می‌شود. این فروشگاه در سال 96 بعد از 10 سال کسب تجربه در زمینه فروش کتاب و برگزاری نمایشگاه کتاب به صورت حضوری که از سال 86 شروع شده بود، تصمیم گرفت تا به عرصه فروش اینترنتی کتاب وارد شود.

سراج بوک با تخفیف های ویژه تا 70% ، ارسال رایگان و پردازش سریع سفارشات بدون تاخیر با سرعت عمل بالا شناخته می‌شود. همچنین سراج بوک با معرفی کتاب ها و نقد و بررسی توسط کاربران، میزان علاقه عموم و اطلاعات مفیدی همچون خلاصه کتاب ها را به مخاطبان ارائه می‌کند تا قبل از خرید کتاب با موضوع آن آشنا شویم و از انتخاب خود مطمئن شویم.

برخی از مزایا:

  • تخفیف ویژه تا ۷۰%
  • ارسال رایگان سفارشات
  • مشاوره، پشتیبانی آنلاین و تلفنی
  • تضمین سلامت جلد کتاب
  • تضمین دست اول بودن کتاب (کتاب دست دوم ارائه نمی‌کنند)
  • هر کتابی رو موجود نمی‌کنند (فقط کتاب های خوب را اضافه می‌کنند)
  • معرفی کتاب ها و نویسندگان در بخش بلاگ

در نهایت اگر قصد دارید خرید اینترنتی کتاب با تخفیفات ویژه و ارسال رایگان را تجربه کنید، توصیه می‌کنیم که از این سه فروشگاه برتر در زمینه معرفی و فروش کتاب دیدن فرمایید، این مطلب را با جمله ای از لی لی تاملین (کمدین بزرگ) به اتمام می‌رسانیم:
اگر زیاد کتاب بخوانید، شما را کتاب‌خوانده به حساب می‌آورند؛ اما اگر زیاد تلویزیون نگاه کنید، شما را تلویزیون‌دیده خطاب نمی‌کنند.

1 رای
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
5,00/5
Loading...

مقالات و نقدهای مشابه

مشاهده همه

جدیدترین کتاب‌های صوتی

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

با بهترین رمان های دنیا به سراسر جهان سفر کنید

معرفی کتاب ویژه سردبیر

با بهترین رمان های دنیا به سراسر جهان سفر کنید

یکی از ویژگی کتاب های رمان اینست که می توانیم بر بال خیال و فارغ از مرزهای سیاسی مرسوم به سراسر جهان سفر کنیم، اگر شوق سفر و ماجراجویی در کشورهای جهان را در دنیای رمان ها دارید ، در این نوشته راهنمای این سفر گردآوری شده است: با بهترین رمان های دنیا به سراسر جهان سفر کنید برای سفر به سراسر جهان با بهترین رمان های دنیا کافی است مقصد خود را انتخاب کنید و سپس کتاب را باز کرده و با ورود به دنیای تازه …