مالتینا یکی از معتبرترین بسترها در خرید از سایت های خارجی

وبسایت مالتینا 4 سالگی خود را جشن میگیرد!

علاقه مندی
ارسال به...
15 رای
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
1,53/5
Loading...
وبسایت مالتینا 4 سالگی خود را جشن میگیرد!
hiword.ir 3393بازدید 20 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه مشاهده محصول

مالتینا مرجع خرید از آمازون و خرید از ایبی آمریکا در اردیبهشت سال ۱۴۰۰ چهار ساله شد.مالتینا در طی این چهار سال توانسته هزاران سفارش را به دست کاربران ایرانی برساند. در طی این چهار سال مالتینا فراتر از یه واسطه عمل کرده و روز به روز خدمات و نوآوری های جدیدی را ارائه کرده است. با ما همراه شوید تا با فعالیت مالتینا در این ۴ سال بیشتر آشنا شویم.

مالتینا یکی از معتبرترین بسترها در خرید از سایت های خارجی

همان طور که در بخش مقدمه نیز اشاره شد مالتینا امسال چهارمین سال فعالیت خود را در کنار همراهان همیشگی خود جشن می گیرد. این سایت دروازه قانونی کاربران ایرانی برای خرید از ایبی و آمازون بوده و بدون شک جز اولین سایت هایی است که دست به انجام چنین ایده ای زده است.

طی این چهار سال مالتینا سعی کرده است تا ایرانیان مانند مردمان هر کشور دیگری به کالاهای خارجی همراه با میلیون ها تنوع از برندهای معتبر دسترسی داشته باشند. با ارائه کمترین هزینه حمل، گمرک و کارمزد بازار رقابتی ایجاد کرده و سعی کرده است، کالاها را با قیمت های مناسب در اختیار مشتریان خود قرار دهد. شما می توانید جدیدترین محصولات از هر برند و دسته ای را ظرف چند هفته درب منزل خود تحویل بگیرید.

هدف ما در مالتینا دسترسی مطمئن شما به محصولات با تخفیف های جهانی، تهیه کالاهای نایاب و خاص و همچنین برندهای معتبر با قیمتی مناسب است تا کاربران ایرانی نیز بتوانند خرید از آمازون و eBay را با خیال آسوده تجربه کنند.

چرا مالتینا؟

ویژگی های منحصر به فرد آمازون و eBay هر کسی را به خرید از این دو فروشگاه جهانی وسوسه می کند. اما همان طور که در بالا نیز به آن اشاره شد، خرید از این دو سایت برای کاربران ایرانی غیر فعال است. با این وجود شما می توانید مانند کاربران جهانی از ایران توسط مالتینا خرید خود را از آمازون انجام دهید.

 مالتینا یکی از معتبرترین درواره های خرید همراه با نماد اعتماد الکترونیک نماینده خرید شما از دو فروشگاه جهانی آمازون و ایبی می باشد است. اما خرید از مالتینا مناسب چه کسانی است؟

  • کسانی که به دنبال خرید کالاهایی خاص و منحصر به فرد هستند.
  • کسانی که به دنبال خرید برندهای معتبر از نمایندگی های رسمی هستند.
  • کسانی که دنبال خرید کالاهایی هستند که در داخل ایران موجود نبوده و یا به سختی یافت می شود.
  • کسانی که میخواهند از تخفیف های واقعی و جهانی این دو وبسایت بهره مند شوند.
  • کسانی که می خواهند محصولات تولید شده آمازون مانند اکودات های الکسا یا کتاب خوان های کیندل را مستقیما از خود آمازون خریداری کنند.
مالتینا یکی از معتبرترین بسترها در خرید از سایت های خارجی

خدمات مالتینا طی 4 سال فعالیت

یکی از اولین ها بودن برای ما افتخار است، اما در کنار اولین بودن ما همواره به دنبال فراهم کردن خدماتی بودیم تا برای مشتریان بهترین باشیم. مالتینا طی 4 سال فعالیت خود همواره رشد کرده و بزرگتر شده و به مرور خدمات ویژه ای را برای سهولت خرید مشتریان ارائه کرد. در ادامه با این خدمات بیشتر آشنا می شویم.

خریدهایی مقرون به صرفه

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، آمازون فروشگاهی است که همواره روی بسیاری از کالاهای خود تخفیف های هیجان انگیزی می گذارد. اگر شما خرید خود را در زمان تخفیف کالا انجام دهید، خرید شما به صرفه تر خواهد بود. اما تخفیفات تنها به آمازون محدود نمی شود، مالتینا نیز بسیاری از کالاهای خود را همراه با تخفیفات ویژه ای به کاربران خود ارائه می کند تا در بسیاری از موارد خرید یک محصول اصل از آمریکا به نسبت فروشگاه های داخلی برای شما ارزان تر تمام شود.

موجود بودن کالاهای پر فروش در انبار مالتینا

از دیگر استراتژی های مالتینا برای کسب رضایت مشتریان آن است که از قبل بسیاری از کالاهای پر فروش را از آمازون خریداری کرده و در انبارهای خود ذخیره می کند. از این رو زمانی که شما خرید خود را از کالاهای موجود در انبار مالتینا یا همان کالاهای تحویل فوری انجام دهید در زمان کوتاهی(۲۴-۴۸ ساعت) کالا درب منزل به شما تحویل داده می شود.

افزونه مالتینا

از دیگر خدماتی که مالتینا به کاربران خود ارائه کرده است، افزونه مالتینا است. بعد از دانلود و نصب این افزونه می توانید مستقیما وارد سایت آمازون شده و قیمت نهایی هر کالا به تومان را بالای صفحه ببینید. بعد از انتخاب محصول با کلیک بر روی لینک آن، وارد صفحه محصول در مالتینا شده و می توانید خرید خود را به راحتی انجام دهید.

اپلیکیشن مالتینا

در کنار سایت و افزونه مالتینا، شما می توانید از اپلیکیشن مالتینا (اندروید و IOS) نیز برای خرید محصولات خود استفاده کنید. با نصب این اپلیکیشن شما می توانید زودتر از بقیه در جریان تخفیفات، کالاهای تحویل فوری، پیشنهادهای روز، محصول های منتخب و غیره قرار گرفته و به شکلی راحت تر خریدی به صرفه و عالی داشته باشید.

مالتینا بلاگ

از آن جا که هر روزه در آمازون کالاهایی جدید ارائه می شود که ممکن است برای بسیاری از ما جالب و ناشناخته باشد، شما می توانید اطلاعات جدیدترین محصولات، نحوه استفاده و کارایی آن ها را از مالتینا بلاگ بخوانید. در مالتینا بلاگ هر روزه مقالات به روز و مفیدی در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد تا از خواندن مطالب ان لذت برده و اطلاعات خود را بهبود بخشید.

خدمات حمل و نقل مالتینا

مالتینا جهت رفاه حال مشتریان خود اقدام به استفاده از خدمات حمل و نقل مخصوص به خود کرده و سیستم حمل و نقل خود را با نام مالتینا اکسپرس راه اندازی کرده است.سفارشات داخلی مالتینا همیشه به صورت کاملا رایگان در دسترس بوده و از این پس نیز علاوه بر ارسال رایگان، امنیت و سرعت بیشتری را با مالتینا اکسپرس تجربه خواهید کرد.در حال حاضر سیستم حمل و نقل مالتینا مخصوص به تهران بزرگ می باشد

خدمات گارانتی مالتینا

برای آن که خیالتان بابت یک خرید عالی آسوده باشد، می توانید هنگام خرید گزینه گارانتی محصولات را انتخاب کنید. با گارانتی کردن محصولات خریداری شده، با توجه به نوع کالا شما می توانید از خدمات خصوصی گارانتی مالتینا بهره ببرید و کالاهای خود را در صورت اشکال، مرجوع ، تعویض و یا به رایگان تعمییر کنید. محصولات مالتینا با توجه به دسته بندی های متفاوت شامل سه الی دوازده ماه خدمات گارانتی می باشند.

عملکردی صادقانه و شفاف

زمانی که شما خرید خود را از مالتینا انجام می دهید، معمولا چیزی بین ۴ تا ۸ هفته کاری زمان نیاز است تا کالا به شما تحویل داده شود. صحت کالا در دفتر مالتینا بررسی شده تا کالایی سالم به دست مشتری برسد. شما می توانید گزارش عملکرد مالتینا شامل گزارش تحویل به موقع، میزان رضایت خریداران و غیره را به طور کاملا شفاف در گزارش عملکرد مالتینا مشاهده کنید. این صفحه به صورت روزانه با توجه به نظرات و خرید مشتریان و عملکرد مالتینا به روز رسانی می شود.

کلام آخر

ما مفتخر هستیم که امسال تولد ۴ سالگی مالتینا را در کنار شما عزیزان جشن می گیریم. در این چند سال فعالیت همواره به دنبال راهکارهایی برای کسب رضایت مشتریان خود بوده ایم و این راه را نیز ادامه خواهیم داد.در سال جدید به دنبال نوآوری های جدیدُ توسعه تیم و تغییرات بزرگی هستیم. اگر شما نیز به دنبال خرید یک محصول با کیفیت و خاص با قیمتی مناسب هستید، می توانید روی ما حساب کنید.

مالتینا یکی از معتبرترین بسترها در خرید از سایت های خارجی
15 رای
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
1,53/5
Loading...

مقالات و نقدهای مشابه

مشاهده همه

جدیدترین کتاب‌های صوتی

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!