معرفی سایت طراحی بنر | بنرساز

علاقه مندی
ارسال به...
2 رای
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
5,00/5
Loading...
معرفی سایت طراحی بنر
سلام صدا 1880بازدید 23 خرداد 1402 بدون دیدگاه مشاهده محصول

در دنیای رو به پیشرفت امروزی و با پررنگ شدن نقش فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای درخشیدن و موفقیت در این فضا باید کاملا به صورت حرفه ای عمل کنید و خدمات خود را به بهترین شکل ممکن به جامعه ی هدف خود ارائه دهید. برای این کار باید با یک تیم حرفه ای و افراد متخصص مشورت کنید و کار خود را با خیال راحت انجام دهید. تیم حرفه ای بنرساز در زمینه تبلیغات و ارائه خدمات در کنار شماست! 

سایت بنرساز، در زمینه طراحی بنر تبلیغاتی فعالیت خود را از سال 1392 آغاز کرده است.

خدمات سایت بنرساز

خدمات طراحی سایت بنر ساز به ترتیب عبارت اند از:

  1. طراحی بنر گیف
  2. طراحی بنر اینستاگرام
  3. طراحی بنر تلگرام

بنر گیف

بنر گیف یکی از مهم ترین و بهترین راه های تبلیغات برند خود می باشد. هر فرد روزانه حتما در سایت ها موضوعات مختلفی را جستوجو می کنند، پس سایت ها بهترین ابزار برای شناساندن خدمات می باشد. بنر گیف بهترین راه برای تبلیغ در سایت می باشد. بنر ساز با تیم طراحی حرفه ای و مجرب در زمینه طراحی بنر گیف در خدمت شما عزیزان می باشد. نکته مهم دیگری که باید بدانید این است که تاثیر بنر متحرک بسیار بیشتر از بنر های ثابت می باشد و بنر متحرک بیشتر در ذهن مخاطب ثبت خواهد شد . از بنر گیف برای تبلیغ برند خود استفاده کنید و از رقیبان خود جلوتر بزنید.

معرفی سایت طراحی بنر | بنر گیف
معرفی سایت طراحی بنر | بنر گیف

بنر اینستاگرام

اینستاگرام جز محبوب ترین شبکه های اجتماعی می باشد و ساعاتی که در آن افراد مختلف سپری می کنند بسیار زیاد می باشد، پس ایسنتاگرام نیز یک گزینه عالی برای انجام تبلیغات می باشد، تنها باز کردن پیج کافی نیست محتواهایی که در آن آپلود می کنید باید بسیار هوشمندانه باشد و این را هم باید بدانید که تنها محتوا نیست سبب جذب فالو می شود خلاقانه بودن بودن بنری که در اینستاگرام آپلود می شود تاثیر آن را چندین برابر می کند، می توانید بنر های جذاب و خلاقانه را از بنرساز بخواهید.

بنر تلگرام

همچنین برای تبلیغات در شبکه اجتماعی تلگرام نیز نیاز به بنر تلگرام تبلیغاتی حرفه ای دارید تا بیشترین بازدهی را از تبلیغات خود داشته باشید، تیم طراحی بنرساز با طراحی انواع بنرهای تبلیغاتی و مشاوره تبلیغات، همراه شما در تبلیغات خواهد بود.

مدت زمان تحویل سفارشات

مدت زمان تحویل سفارش ۲۴ ساعت کاری پس از ثبت سفارش می باشد. با ثبت سفارش خود در کمتر از 24 سایت سفارش خود را تحویل خواهید گرفت. اگر برای تبلیغات کلیکی، ایمیلی یا شبکه‌های اجتماعی (بنر تبلیغاتی تلگرام، اینستاگرام و …) خود به بنرهای جذاب با طراحی جدید و به‌روز نیاز دارید، بهترین انتخاب بنر ساز می باشد. برای مشاهده نمونه کار های حرفه ای بنرساز به سایت www.Bannersaaz.ir مراجعه کنید.

2 رای
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
5,00/5
Loading...

مقالات و نقدهای مشابه

مشاهده همه

جدیدترین کتاب‌های صوتی

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!