دانلود کتاب صوتی مجموعه ده جلدی کتاب سه تفنگدار اثر الکساندر دوما به انضمام فایل PDF

خرید و دانلود آنی کتاب صوتی سه تفنگدار اثر الکساندر دوما مجموعه 10 جلدی به مدت 212 ساعت

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

خرید و دانلود آنی کتاب صوتی مجموعه ده جلدی کتاب سه تفنگدار اثر الکساندر دوما به مدت 212 ساعت و 400 فایل mp3  ؛ با حجم 3 گیگ در 10فایل زیپ

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3 3 گیگابایت
120,000 تومان
پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

دانلود کتاب صوتی مجموعه ده جلدی کتاب سه تفنگدار اثر الکساندر دوما به انضمام فایل PDF

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

دانلود کتاب صوتی سه تفنگدار اثر الکساندر دوما مجموعه 10 جلدی ترجمه ذبیح الله منصوری به انضمام فایل PDF

درباره کتاب صوتی سه تفنگدار اثر الکساندر دوما

سه تفنگدار The Three Musketeers نوشته الكساندر دوما پدر  Alexandre Dumas با ترجمه ذبیح الله منصوری منتشر شده است.

دانلود کتاب صوتی سه تفنگدار اثر الکساندر دوما مجموعه 10 جلدی  ترجمه ذبیح الله منصوری
کتاب صوتی سه تفنگدار

الکساندر دوما (پدر) از نویسندگان پر آوازه قرن نوززدهم فرانسه است که به خاطر رمان‌های ماجراجویانه و تاریخی‌اش مانند سه تفنگدار و کنت مونت کریستو به شهرتی به سزا دست پیدا کرد.

الکساندر دوما فرزند یکی از ژنرال‌های فرانسه بود که پس از پایان  تحصیلات،  ابتدا به دلیل خط زیبایی که داشت منشی یک دفترخانه شد و پس از به عنوان منشی به خدمت یکی از بزرگان آن دوره درآمد.

او جزییات انقلاب کبیر فرانسه را از دهان پدر خود شنید و بعدها در رمان‌های خود توانست صحنه‌های مهیج و مخوف آن را با قلم سحار خویش مجسم کند.

اسناد و مدارک و یادداشت‌های خصوصی نیز که در طی سنوات مختلف به دستش افتاد، او را در نوشتن رمان‌های متعددی که زمینه همه آن‌ها تاریخ فرانسه است، بسیار کمک کرد.

دومای پدر رمان نویسی را با نوشتن رمان های تاریخی آغاز کرد و بیش از ۸۰ رمان از خود به یادگار گذاشت.

کتاب سه تفنگدار روایت دلاوری‌های سه تن از تفنگداران لویی سیزدهم به نام‌های آتوس، پورتوس، آرامیس و همچنین جوانی دلیر و باهوش به نام دارتانیان را به تصویر میکشد.

این چهار نفر که با هم پیمان دوستی بسته اند در همه مخاطرات با یکدیگرهمره هستند که در واقع نویسنده در این داستان  اشخاص، زندگی و تاریخ قسمتی کوچک از تاریخ فرانسه را با مهارتی ویژه به خوانندگان نشان می‌دهد.

امروزه حدود دویست فيلم و سريال بر اساس رمان‌هاي الکساندر دوما ساخته شده است و همچنان در سراسر جهان به واسطه‌ی قلم شیرین و داستان پردازش محبوبیت دارد.

این کتاب در سال ۱۸۴۴ منتشر شد و  استقبال از این رمان چنان بود که دوما تصمیم به نگارش قسمت بعدی رمان گرفت و آن را در سال 1845 با عنوان «بیست سال بعد» منتشر کرد

خرید و دانلود آنی کتاب صوتی سه تفنگدار اثر الکساندر دوما مجموعه 10 جلدیبه مدت 212 ساعت و 400 فایل mp3  ؛ با حجم 3 گیگ در 10فایل زیپ

دانلود کتاب صوتی سه تفنگدار اثر الکساندر دوما مجموعه 10 جلدی  ترجمه ذبیح الله منصوری
الکساندر دوما

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

زندگی و آثار الکساندر دوما (پدر) خالق رمان سه تفنگدار |سلام صدا

زندگی و آثار الکساندر دوما (پدر)

الکساندر دوما (پدر)  Alexandre Dumas père نویسنده مشهور فرانسوی که به او لقب سلطان پاریس را داده بودند، در سال 1802 به دنیا آمد و در سال 1870 در سن 68 سالگی از دنیا رفت. در باره الکساندر دوما الکساندر دوما (پدر) به خاطر رمان‌های ماجراجویانه یکی از مشهورترین نویسندگان فرانسه به‌شمار می‌رود. بسیاری از رمان‌های او، از قبیل «سه تفنگدار»، ملکه مارگو و گردنبند ملکه (غرش طوفان) رمان‌هایی دنباله‌دار و سریالی هستند. فرانسه نویسندگان برجستهٔ زیادی به خود دیده اما گسترهٔ خوانندگان هیچ‌یک از آن‌ها به الکساندر …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 10307 بازدید بدون دیدگاه