قیمت موتور یخچال، علت چشمک زدن یخچال فریزر، علت برفک زدن یخچال

سه تا از رایج ترین مشکلات یخچال ها + راه حل

علاقه مندی
ارسال به...
3 رای
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
5,00/5
Loading...
قیمت موتور یخچال ، علت چشمک زدن یخچال فریزر ، علت برفک زدن یخچال
سلام صدا 11263بازدید , 21 مهر 1399 بدون دیدگاه

یخچال ها به دلایل متفاوتی دچار مشکل میشوند که با داشتن اطلاعات کافی در این باره، مدیریت آنها و همچنین کمک گرفتن از متخصصان مجرب ، می توان از پس این مشکلات بر آمد. در این بین دانستن برخی موارد مثل قیمت موتور یخچال ، علت چشمک زدن یخچال فریزر ، علت برفک زدن یخچال و … باعث میشود تا به درستی و به موقع در رابطه با تعمیر آن ها دست به کار شویم.

یخچال ها، این غول های کاربردی درون آشپزخانه هم گاهی به دلایل مختلفی چون نوسان برق یا استفاده نادرست دچار مشکل می شوند. در ادامه با یکدیگر روش هایی برای به حداقل رساندن سه مشکل از رایج ترین مشکلات یخچال ها را مرور خواهیم کرد و مطلبی قرار خواهیم داد ” درباره هر آنچه باید در هنگام خرابی یخچال بدانید .”

  1. علت برفک زدن یخچال و راه های مقابله با آن

برفک زدن یخچال اگر در فواصل زمانی خیلی طولانی اتفاق بیافتد، امری طبیعی است. اما در غیر این صورت اگر یخچالی به دفعات، با فاصله زمانی کم و حجم زیاد،دچار این مشکل شود نیاز به بررسی و احتمالا تعمیر خواهد داشت. علت برفک زدن یخچال ، متفاوت است و یکی از اصلی ترین دلایل آن خرابی لاستیک های محافظتی اطراف در یخچال میباشد که اگر اینطور باشد، شما می توانید به راحتی و با هزینه کم آن را تعمیر کنید و خودتان اقدام به آب کردن برفک ها بکنید. برای اینکار باید یخچال را 2-3 ساعتی از برق بکشید و منتظر بمانید تا برفک ها کاملا ذوب شوند. علاوه بر مورد بالا، قرار دادن یخچال در محیطی گرم و عدم رعایت فاصله استاندارد -20 سانتی متر- تا دیوار نیز سبب پدید آمدن برفک خواهد شد.

قیمت موتور یخچال ، علت چشمک زدن یخچال فریزر ، علت برفک زدن یخچال
  1. علت چشمک زدن یخچال فریزر

چشمک زدن یخچال، این مشکل اعصاب خورد کن، زنگ خطر وقوع مشکل فریزر شما خواهد بود. اگر مدتی است که فریزر شما با بوق زدن و چشمک های فلاش مانندش شما را کلافه کرده و می خواهید از شر این مشکل خلاص شوید، این مطلب برای شما آماده شده است. روی اکثر یخچال ها با مدل های موجود در بازار، سه چراغ ال ای دی سبز، زرد و قرمز قرار گرفته که به ترتیب نشان دهنده حالتی خاص می باشند. در این بین، چراغ قرمز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این چراغ با روشن شدن خود می تواند نشان از بالا رفتن دمای یخچال باشد که این موضوع علل های مختلفی دارد. در صورتی که یخچال فریزر شما شروع به چشمک زدن میکند و حتی با به کارگیری روش های ذکر شده در پایین هم مشکل حل نشد، نیاز است تا با افرادی متخصص در تماس باشید. نکته خیلی مهمی که وجود دارد این است که شما باید از افرادی برای تعمیر لوازم برقی کمک بخواهید که ضمن داشتن مهارت کافی، از لوازم اصل و اورجینال استفاده کنند.

قیمت موتور یخچال ، علت چشمک زدن یخچال فریزر ، علت برفک زدن یخچال

علل پیش پا افتاده بالا رفتن دمای یخچال فریزر

بالا رفتن دمای یخچال علت های متفاوتی میتواند داشته باشد که فقط در یک صورت، نیازی به نگرانی نخواهد بود.”اگر یخچال شما تازه به برق متصل شده است و مواد غذایی را به تازگی درون آن چیده اید، بالا رفتن دمای یخچال امری طبیعی است و تنها کاری که باید بکنید این است که کمی به یخچال خود فرصت دهید!” در غیر اینصورت، اگر دمای یخچال فریز همچنان بالا بود، دلیل آن یکی از موارد زیر خواهد بود:

  •  ایراد در قفل درب و چفت نشدن صحیح درب
  • مشکل در لاستیک های محافظتی درب
  • عدم تراز بودن دستگاه
  • باز کردن بیش از حد درب
  • محیط گرم
این مطلب را هم ببینید
کتاب صوتی از جن چه میدانید : حقایقی از دنیای پنهان جن ها که نمی دانید

مشکلات نامبرده، مشکلاتی ساده با راه حل آسان میباشند که خودتان به تنهایی می توانید از پس آن بر بیایید.

راه حل:

  • عوض کردن قفل درب
  • تراز کردن دستگاه
  • تعویض لاستیک های محافظتی
  • مدیریت دفعات باز کردن درب
  • کنترل هوای محیط آشپزخانه

اما باید توجه داشته باشید که گاهی بالا رفتن دمای یخچال فریزر می تواند دلایل تخصصی تری نیز داشته باشد که برای تعمیر آن ها نیاز است تا با افراد متخصصی  از شرکت های معتبر مثل تعمیر سرا در تماس باشید.

دیگر دلایل بالا رفتن دمای یخچال

  • ایراداتی چون کار نکردن فن، مسدود شدن دریچه آن و …
  • عدم کارکرد صحیح اوپراتور
  • خرابی یخساز

همانطور که پیش تر گفتم، این سری از مشکلات به دلیل ماهیت فنی آن ها نیاز به متخصصانی کار بلد و باتجربه دارد که ضمن تعمیر وسایل برقی، سالم بودن دستگاه شما را تضمین کنند! طبق نظر سنجی های پیشین از دوستانی که جهت تعمیر لوازم برقی خود، خدمات دریافت کرده اند، شرکت تعمیر سرا یکی از گزینه های مورد قبول آنها میباشد.

3.خرابی موتور یخچال

و اما می رسیم به سومین مشکل از رایج ترین مشکلات یخچال ها و البته، پرهزینه ترین آن!”خرابی موتور”قیمت موتور یخچال نسبت به دیگر قطعات آن بالاتر است و درصورت آسیب دیدن موتور، کل یخچال شما با مشکل جدی مواجه خواهد شد.

این قطعه نیز به علل های متفاتی امکان دارد که از کار بیافتد مانند اتصال برق، یخ زدن اوپراتور، مشکل در سیستم دیفراست و …در صورت خراب شدن موتور، حتما باید از یک متخصص کمک بگیرید که علاوه بر ویژگی های گفته شده، هزینه های اضافی نیز برای شما نتراشد. شرکت تعمیر سرا بنا به تجربه افراد، با داشتن نمایندگی  های متعدد و هزینه مناسب تر میتواند گزینه قابل اعتمادی باشد. از بین تمام برند های پر طرفدار به ترتیب اینورتر، سامسونگ و ال جی از بالاترین قیمت برخوردارند. دیگر برند ها، دارای قیمت های مناسب تری میباشند. تکنسین تعمیر یخچال،  با توجه به قیمت موتور یخچال ، کشش آن و شارژ گاز ، آن را تعمیر مینماید.

این مطلب را هم ببینید
فیلم های اقتباسی از رمان های علمی تخیلی ، معمایی ، جنایی
3 رای
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
5,00/5
Loading...

مقالات و نقدهای مشابه

مشاهده همه

جدیدترین کتاب‌های صوتی

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

 رمان های عاشقانه مشهور جهان که هر کسی باید بخواند

معرفی کتاب ویژه سردبیر

 رمان های عاشقانه مشهور جهان که هر کسی باید بخواند

بهترین رمان های عاشقانه جهان که هر کسی باید بخواند، به همراه کتاب صوتی رمان های عاشقانه مشهور جهان اگر علاقمند به مطالعه رمان های کلاسیک جهان خصوصا رمان های عاشقانه هستید، حداقل پنج شاهکار رمان های عاشقانه در ادبیات جهان را بایستی خوانده باشید!داستان های عاشقانه ای که در نوع خود بی نظیرند و هرگز آنها را فراموش نخواهید کرد. بهترین رمان های عاشقانه جهان 1- رمان عاشقانه غرور و تعصب رمان غرور و تعصب نوشته جین آستین با وجود گذشت بیش از دو قرن که از نگارش …