معرفی و خلاصه کتاب ماورای طبیعی شدن

کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن

علاقه مندی
ارسال به...
10 رای
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
4,90/5
Loading...
کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن
رومینا 2668بازدید , , 6 دی 1401 بدون دیدگاه مشاهده محصول

مطالبی كه قرار است در کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن بخوانيد و بشنوید نامتعارف است و معمولاً بيشتر ساكنين اين كره‌ی خاكی آن را ناديده می گيرند و درک نمی كنند.

معرفی و خلاصه کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن

مقدمه‌ جو دیسپنزا درباره‌ کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن

نوشتن کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن ریسک بزرگی برای من و آوازام داشت.افراد زیادی از جمله جامعه علمی این کار من را شبه علم می‌دانند.

در گذشته بسیار نگران اظهار نظر این منتقدین بودم. در اوایل راه نویسندگی، سعی می کردم همیشه هنگام نگارش کتاب‌هایم این منتقدین را در نظر بگیرم و همواره می‌خواستم کاری کنم که آن ها اثرم را تایید کنند.

برایم بسیار اهمیت داشت که جامعه بزرگ علمی من را بپذیرد.

اما در یکی از سخنرانی‌هایم در لندن خانمی میکروفن را از من گرفت و داستان شفا پیدا کردن خود از بیماری‌اش را بازگو کرد و اینکه چطور با استفاده از کارهایی که من در کتاب‌های دیگرم ذکر کرده‌ام شفا پیدا کرده‌ بود.در این لحظه بود که من دگرگون شدم.

در آن زمان بود که برایم روشن شد که من هر کاری کنم این دانشمندان بدبین که باورهای خاص خود را در مورد امور ممکن دارند، از کارهایمن خوششان نخواهد آمد.

وقتی این نکته را فهمیدم دانستم که بخش زیادی از انرژی‌ام را هدر داده‌ام.

پس از آن دیگر علاقه‌ای نداشتم که این افراد را در مورد پتانسیل‌های بشر متقاعد کنم، خصوصا آن عده‌ای که امور عادی و طبیعی را بررسی می‌کنند.

من به هر چیزی علاقه داشتم جز امور عادی؛ و دوست داشتم مقوله‌ی ماورالطبیعه را بررسی کنم.

مطمئن شدم که باید دست از تلاش برای متقاعد کردن جامعه علمی بردارم و بجای آن انرژی خود را به بخش دیگری از جمعیت معطوف کنم که میخواهند به حرف‌های من گوش دهند.

در جایی از زندگی‌ام قرار دارم که برایم مهم نیست دیگران در مورد من چه می‌گویند و بدون شک من هم ایرادهای خاص خودم را دارم.

اما این را می دانم که بیش از هر زمان دیگری دارم در زندگی مردم تفاوت ایجاد می کنم.

سال‌ها وقت و تلاش بی وقفه انجام داده‌ام تا بتوانم اطلاعات علمی پیچیده را طوری ساده کنم که افراد بتوانند آن را درک کرده و در زندگی خود به کار گیرند.

با شنیدن کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن می‌توانید به قدرت ماورای طبیعی که خداوند در وجود شما قرار داده پی ببرد.

جو دیسپنزا در کتاب ماورای طبیعی شدن به شما نشان می‌دهد که چگونه فراتر از زندگی عادی قدم بردارید.

و خود را وارد یک زندگی خارق العاده کنید و در عین حال خالق آن باشید.

دکتر دیسپنزا از ترکیب آموزه‌های علمی مانند اپی ژنتیک، بیولوژی مولکولی، فیزیک کوانتومی، با تجربه‌های عرفانی عرفا را با هم ترکیب کرده تا به شما ثابت کند، افراد عادی هم می‌توانند کارهای غیرعادی انجام دهند.

در کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن می‌شنوید که ماورای طبیعی شدن تمرین‌هایی دارد که دکتر جو آنها را به روشنی بیان می کند.

نقطه اوج این تمرین‌ها ایجاد این توانایی در فرد است که بتواند در قلمروی عرفان قدم بگذارد. البته این کار را با پلی که میان دنیای علم و دنیای عرفان می‌زند انجام میدهد.

کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن
کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن

درباره کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن

کتاب ماورای طبیعی شدن Becoming Supernatural دکتر جو دیسپنزا یکی از بهترترین کتاب‌های تحول درون است.

به صورت عملی و با ارایه تمرینات خاص که توسط خود دکتر جو دیسپنزا طراحی شده‌اند می‌تواند زندگی هر شخصی را درباره‌ی شفای درون مشکلات مالی و جسمی و موضوعات اصلی زندگی بهبود بخشد.

این مطلب را هم ببینید
 کتاب آداب المتعلمین نوشته خواجه نصیرالدین طوسی

تمام این موارد در کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن، بر اساس تحقیقات علمی و ثابت شده‌است.

عکس‌برداری از بخش های مختلف فضای مغز توسط شاگردان دکتر دیسپنزا درهر بخش از کتاب ماورای طبیعی شدن، آمده‌است.

نویسنده‌ی کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن می‌گوید که طی چهار سال گذشته، من در كنار تيم محققين و كارمندانم، تلاش‌های زيادی كرده‌ايم كه دگرگونی های بيولوژيكی افراد را بصورت علمی اندازه‌گيری، ثبت و تحليل كنيم تا به دنيا ثابت كنيم كه افراد عادی نيز می توانند كارهای غيرعادی انجام دهند.

دیسپنزا همچنین می‌گوید مي‌خواهم به شما كمک كنم بين دنيای علم و دنيای عرفان نيز پلی بزنيد و اين دو را به هم وصل كنيد. اين كتاب را نوشتم تا آن چيزی را قابل فهم كنم كه هميشه از نظرم ممكن بوده است.

میخواستم به دنيا نشان دهم كه میتوانيم زندگی بهتری برای خود ايجاد كنيم چراكه ما موجوداتي خطی نيستيم كه زندگي خطی داشته باشيم، بلكه موجوداتی چند بعدی هستيم و زندگی چند بعدی داريم.

دیسپنزا اميدوار است خواندن کتاب ماورای طبیعی شدن به شما كمک كند متوجه شويد كه تمام امكانات آناتوميک، شيميايی و فيزيولوژيكی مورد نياز را در اختيار داريد و می توانيد به آن موجود ماوراء طبيعی تبديل شويد كه در درون‌تان نهفته است و منتظر است بيدارش كنيد.

دیسپنزا می‌گوید که در گذشته دوست نداشتم راجع به اين حوزه از واقعيت حرف بزنم، چون میترسيدم مخاطبانم بر اساس باورهای شخصی خود دسته دسته شوند. اما مدت زيادی بود كه می خواستم اين كتاب را بنويسم.

در گذر سال‌ها من تجربه‌های عرفانی غنی ای را از سر گذرانده‌ام كه براي هميشه تغييرم داده‌است.اين رويدادهای درونی بر شخصيت كنونی من تأثير گذاشته‌است.

می خواهم برخی از سنجش‌ها و بررسی هايی را به شما نشان دهم كه در كارگاه‌های پيشرفته‌مان در سراسر دنيا انجام داده‌ايم.

به اين دليل در اين كارگاه‌ها داده‌های شاگردان را جمع‌آوری كردم كه بهبود قابل توجهی در سلامتی آن‌ها مشاهده كردم و می دانستم كه اين افراد در حين مراقبه دارند سيستم بيولوژيک خود را تغيير می دهند.

دیسپنزا در باره آزمایشات علمی خود و شاگردانش می‌گوید:

هزاران هزار اسكن مغزی داريم كه نشان می دهد اين تغييرات فقط تصورات ذهنی نيست، بلكه واقعا در مغز اين افراد به وجود آمده است.

تعداد زيادی از اين افراد تنها ظرف چهار روز اين تغييرات را در خود ايجاد كرده‌بودند.

تيم‌های علمی ما اين اسكن‌های مغزی را قبل و بعد از كارگاه و نيز گاهی در طول مراقبه و تمرين با استفاده از دستگاه ثبت كرده‌اند. اين تغييرات آنقدر شگفت‌انگيز بود كه مرا مات و مبهوت ساخته‌بود.

کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن
جو دیسپنزا نویسنده کتاب ماورای طبیعی شدن

درباره‌ جو دیسپنزا نویسنده‌ کتاب

دکتر جو دیسپنزا joe dispenza عصب‌شناس، متخصص کایروپراکتیک،مدرس بین‌المللی، محقق، مشاور شرکتی، نویسنده، و مربی آمریکایی است.

دیسپنزا نویسنده‌ی کتاب ماورای طبیعی شدن، از اعضای هیئت علمی دانشگاه کوانتوم در هونولولو، هاوایی است.

همچنین عضو موسسه امگا برای مطالعات کل‌نگر در راینبک نیویورک و مرکز کریپالو برای یوگا و سلامت در استاکبریج ماساچوست است.

او همچنین رئیس کمیته تحقیقاتی دانشگاه زندگی در آتلانتای جورجیا است.

به عنوان یک محقق، اشتیاق دیسپنزا در ترکیب کردن آخرین یافته‌های حوزه‌های علوم اعصاب، اپی ژنتیک، و فیزیک کوانتومی برای کشف علم پشت بهبودی‌های خود به خود را می‌توان پیدا نمود.

دیسپنزا در کارگاه‌های پیشرفته خود در سراسر جهان با دیگر دانشمندان برای انجام تحقیقات گسترده در مورد اثرات مدیتیشن، از جمله آزمایش اپی ژنتیک، نقشه‌برداری مغز با الکتروانسفالوگرام و آزمایش میدان انرژی فردی با دستگاه تجسم تخلیه گاز همکاری داشته‌است.

او از این دانش برای کمک به مردم جهت درمان بیماری‌ها، شرایط مزمن و حتی بیماری‌های لاعلاج استفاده می‌کند تا بتوانند از یک زندگی رضایت‌بخش‌تر و شادتر لذت ببرند و همچنین آگاهی خود را تکامل بخشند.

دیسپنزا اعتقاد دارد که هر یک از ما پتانسیل عظمت و توانایی‌های نامحدود را داریم.

او با سبک ساده، دلگرم‌کننده و دلسوزانه‌اش، هزاران نفر را آموزش داده‌ و در طی آموزش‌هایش توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانید مغز خود را دوباره سیم‌کشی کنید و بدن‌تان را بازسازی کنید تا تغییراتی پایدار ایجاد کنید.

این مطلب را هم ببینید
آریل دورفمان خالق رمان ناپدید شدگان

دیسپنزا به عنوان یک مشاور شرکتی، سخنرانی‌ و کارگاه‌های آموزشی برای کسب‌وکارها و شرکت‌های علاقه‌مند به استفاده از اصول علوم اعصاب، برای تقویت خلاقیت، نوآوری، بهره‌وری و غیره کارکنان آن‌ها برگزار می‌کند.

دیسپنزا نویسنده پرفروش نیویورک تایمز است و کتاب‌هایی در مورد قدرت ذهن منتشر کرده و به طیف وسیعی از موضوعات مختلف، مانند توانایی فرضی ذهن برای درمان خود بدن پرداخته‌است.

از آثار جو دیسپنزا: کتاب شبه‌دارو ، ماورای طبیعی شدن، از ذهن تا ماده، کمال ذهن، شکست عادت‌های کهنه، زبان مخفی قلب، اختراع مجدد خود می‌توان نام برد.

نظر شخصیتها درباره‌ کتاب ماورای طبیعی شدن

آنتونی رابینز Tony Robbins

 نظر شخصیتها درباره‌ کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن
نظر آنتونی رابینز درباره‌ کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن

«کتاب ماورای طبیعی شدن نوشته دانشمندی با استعداد و معلمی پرشور است. این راهنمای منحصربه‌فرد و کاربردی به صورت گام به گام به ما نشان می‌دهد چگونه از محدودیت‌های شناخته شده فراتر برویم و به یک زندگی جدید خارق‌العاده برسیم.»

کریستین نورتراپ

نظر کریستین نورتراپ درباره‌ کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن
نظر کریستین نورتراپ درباره‌ کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن

«من مدت‌هاست که از طرفداران کارهای دکتر جو دیسپنزا هستم. در ماورای طبیعی شدن، دقیقاً یاد خواهید گرفت که چگونه می‌توانید از محدودیت‌های گذشته خود فراتر بروید و به معنای واقعی کلمه، یک بدن جدید، یک ذهن جدید و یک زندگی جدید بسازید.این اطلاعات هیجان‌انگیز است، زندگی‌تان را تغییر می‌دهد و فوق‌العاده کاربردی است.»

جودیت اورلوف

«دکتر جو دیسپنزا در این کتاب تحریک‌آمیز و جذاب نشان می‌دهد که ما خیلی بیشتر از ذهن خطی خود هستیم.

دکتر دیسپنزا به عنوان راهنمایی باهوش، خوانندگان را فراتر از آگاهی معمولی می‌برد تا میدان بی‌نهایت کوانتومی آگاهی که فراتر از حواس و فراتر از مکان و زمان است را درک کنند.

من این کتاب را به همه کسانی که می‌خواهند ماهیت خارق‌العاده آگاهی و شفا را کشف کنند توصیه می‌کنم.»

لین مک‌تاگارت

«دکترجو دیسپنزا یک ماموریت در زندگی دارد: به همه ما کمک کند تا محدودیت‌های زمان حال را کنار بگذاریم و زندگی چند بعدی که برای داشتن آن به دنیا آمده‌ایم را بازیابی کنیم.

دکتر جو دیسپنزا با پشتوانه‌سازی روش‌های ساده همراه با علم ثابت می‌کند که ماورای طبیعی شدن در واقع وضعیت طبیعی وجود ما است. کمربندهای ایمنی خود را ببندید.

کتاب ماورای طبیعی شدن را بخوانید، از تکنیک‌های پارادایم‌شکن او استفاده کنید و خود را برای رسیدن به پتانسیل بی‌حدتان آماده کنید.»

مونالیزا شولز

من چیزهای زیادی خوانده‌ام، اما کتاب ماورای طبیعی شدن دکتر دیسپنزا من را شگفت‌زده کرد. این یک پیشرفت شگفت‌انگیز در پزشکی ذهن و بدن است

جملاتی از کتاب ماورای طبیعی شدن
جملاتی از کتاب ماورای طبیعی شدن

جملاتی از کتاب ماورای طبیعی شدن

در بهار سال 1998 سفری گروهی به بلندی های غرب تبت تدارک دیدیم.

گذرمان به غار دور افتاده‌ی شاعر، عارف و یوگاکار قرن یازدهم یوجتسون میلارپا افتاد که در زمان خود به نام میلاریا شناخته شده‌بود.

ابتدا زمانی با این یوگاکار افسانه‌ای آشنا شدم که در دهه ی 1980 شاگرد عارف معروف سیک دهی بودم.

سالها زندگی راز آلود میلاریا را مطالعه کردم.اینکه او چگونه در خانواده‌ای ثروتمند به دنیا آمد اما ترجیح داد که دارایی‌های دنیوی خود را ترک کند.

شرایط دشوار و غم‌انگیزی که در آن خانواده و عزیزانش قربانی خشونت نظامی شدند.

و اینکه چگونه انتقام و رنج متعاقب آن باعث شد به ارتفاعات هیمالیا پناه برد، جایی که در آن به پتانسیل خارق‌العاده‌ی خود در یوگا پی‌برد.

دوست داشتم به چشم خود مکانی را ببینم که میلاریا در آن قوانین فیزیک را زیر پا گذاشت تا به خود و شاگردانش نشان دهد که تنها باورهای ما هستند که در زندگی ما را محدود می کنند.

نوزده روز از سفر گذشته بود که فرصت این کار را به دست آوردم.

حال که به رطوبت تک رقمی و ارتفاعات بیش از 4000 متر بالاتر از سطح دریا عادت کرده‌بودم، توانستم دقیقا به همان جایی بروم که میلاریا 800 سال قبل جلوی شاگردانش در آنجا ایستاده‌بود.

صورتم تنها چند سانتی متر با دیوار غار فاصله داشت.

به رازهای نامعلومی خیره شده‌بودم که دانشمندان مدرن هرگز نتوانسته‌اند آنها را توجیه یا بازسازی کنند.

10 رای
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
4,90/5
Loading...

مقالات و نقدهای مشابه

مشاهده همه

جدیدترین کتاب‌های صوتی

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...