بهترین درب های ضدسرقت برای کتابخانه های با ارزش و بزرگ چیست؟

علاقه مندی
ارسال به...
1 رای
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
5,00/5
Loading...
بهترین درب های ضدسرقت برای کتابخانه های با ارزش و بزرگ
hiword.ir 1373بازدید 8 مرداد 1402 بدون دیدگاه

این روزها یکی از اولین و مفیدترین اقدامات برای ایجاد امنیت برای محل زندگی و یا محل کار استفاده از درب های ضدسرقت است. درب ضدسرقت با توجه به ویژگی هایی که دارد می تواند در مکان های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. 

برای آشنایی با بهترین درب های ضدسرقت برای کتابخانه های باارزش و بزرگ با ما همراه باشید تا در این مقاله نکات ارزشمندی را به شما گوش زد کنیم.

بهترین درب های ضدسرقت برای کتابخانه های با ارزش و بزرگ

استفاده از درب ضدسرقت در کتابخانه‌های با ارزش 

یکی از مکان هایی که می توان از درب ضدسرقت برای حفظ امنیت آن ها استفاده کرد؛ کتابخانه های باارزش و بزرگ، محل نگهداری کتاب های فاخر و ارزشمند هستند. معمولاً این کتاب ها با توجه به ارزش مادی و معنوی که دارند، مورد توجه سارقان می باشند. پس برای حفظ آن ها در کتابخانه و بالا بردن ضریب ایمنی استفاده از درب ضدسرقت مناسب، به متصدیان کتابخانه ها توصیه می شود.

انتخاب درب ضدسرقت سرقت برای کتابخانه

عموماً درب ضد سرقت دارای ویژگی ها و ساختار مشخص و متفاوتی است؛ این ویژگی ها باعث می شود تا بتوان درب ضدسرقت را به عنوان یک راهکار یا حربه ی مناسب برای حفظ امنیت و تقابل با سارقان شناخت. خوشبختانه درب ضدسرقت این توانایی را دارد تا مانع از ورود سارقان به اماکن مهم مثل کتابخانه ها شود.

انتخاب بهترین نوع درب ضدسرقت برای کتابخانه ها

با توجه به این که درب ضدسرقت در برندها و  مدل های مختلف طراحی و ساخته می شوند. برای شناخت و خرید بهترین برند درب ضد سرقت که بتواند خواسته ی شما را برآورده کند؛ بهتر است با صرف کمی وقت و دقت و حوصله در مورد انواع درب ضد سرقت موجود در بازار تحقیق کنید و اطلاعات مورد نیاز را به دست آوردید تا در نهایت بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

اهمیت درب ضدسرقت در کتابخانه‌ها 

معمولا درب ضدسرقت در فضایی مانند کتابخانه، اولین گیت یا درگاهی است، که افراد از آن عبور می کنند. پس درب ضدسرقت علاوه بر کیفیت و ایمنی باید ظاهری زیبا و جذاب نیز داشته باشد. چرا که چشم نوازی درگاه ورودی در کتابخانه ها بر آرامش و القا حس مثبت می افزاید.

آیا همه ی انواع درب ضدسرقت ویژگی های لازم برای استفاده در کتابخانه را دارند ؟

بهترین درب های ضدسرقت برای کتابخانه های با ارزش و بزرگ

دانستن این نکته ضروریست که تمامی انواع درب های که ضد سرقت که در بازار موجود هستند و در فروشگاه ها به فروش می رسند، دارای امنیت لازم نیستند و ویژگی هایی را که یک درب ضد سرقت کارا و مفید باید داشته باشد، را ندارند. به جرأت می توان گفت که آن ها تنها اسم درب ضد سرقت را یدک می کشند و متاسفانه دارای  ضعف ها و نقص های فراوانی می باشند. همین ضعف ها و نواقص است که باعث افت کارایی و امنیت در آن ها می شود. پس لازم است تا افراد در هنگام خرید درب ضدسرقت، اطلاعات ابتدایی در مورد آن ها را داشته باشند.

وزن درب ضد سرقت و ضریب ایمنی 

یکی از مهمترین ویژگی های یک درب ضد سرقت وزن آن است. وزن درب ضدسرقت است که می‌تواند معیاری برای پی بردن به کیفیت و اصالت آن باشد. بهترین نوع درب ضد سرقت باید وزنی در حدود 95 تا 110 کیلوگرم داشته باشد. اگر وزن درب از استاندارد گفته شده، بسیار کمتر و سبک تر باشد؛ دیگر نمیتوان آن را یک درب ضد سرقت خوب دانست. معمولاً اندازه استاندارد درب های ضدسرقت 110*210 می باشد.

جنس درب ضد سرقت

درب ضد سرقت جنس های مختلف دارد؛ از آن جمله می توان به درب های ضدسرقت فلزی، چوبی، استیل و… اشاره کرد.

این درب ها از لحاظ ساختار و جنس تفاوت هایی دارند، اما هر یک با توجه به نیاز افراد قابل استفاده هستند. ظاهر درب ضد سرقت چوبی، زیباتر و شکیل تر از درب ضد سرقت فلزی است؛ در عین حال مقاومت درب ضدسرقت فلزی در برابر آتش و رطوبت و ضربات بسیار بیشتر است. درب ضدسرقت استیل ظاهری شکیل دارد و در عین حال بسیار مستحکم و مقاوم است. اصولاً انتخاب هر یک از درب های ضدسرقت بسته به نیاز افراد در مکان مورد نظر است. 

کیفیت قفل و یراق آلات درب ضدسرقت

بهترین درب های ضدسرقت برای کتابخانه های با ارزش و بزرگ

بدون شک هر چه قفل و یراق آلات استفاده شده در درب ضدسرقت مرغوبیت و کیفیت بیشتری داشته باشد، قدرت و ایمنی بیشتری را به افراد هدیه می دهد‌. چرا که توانایی آن را دارد تا در برابر ضربه مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد و به راحتی باز نشود.

قیمت درب ضد سرقت

شکی نیست که درب ضد سرقت نسبت به درب های معمولی، گران تر است. این گرانی به دلیل طراحی خاص، و متریال به کار رفته در ساخت درب ضد سرقت است. این دو فاکتور کمک می کنند تا قیمت تمام شده درب ضد سرقت از درب معمولی بیشتر شود. بهتر است بدانید که گاهی قیمت بیش از حد بالای یک درب ضدسرقت، علتی بر لزوم کیفیت بالای آن نیست. ممکن است فروشنده انصاف لازم را برای فروش جنس خود نداشته باشد. در چنین وضعیتی حتماً لازم است تا شما با دانش و آگاهی و با اندکی تحقیق، از کیفیت و کارایی لازم درب مورد نظر اطمینان حاصل کنید.

سخن پایانی

  اگر قصد خرید درب ضدسرقت برای کتابخانه های باارزش و بزرگ را دارید، میتوانید با شرکت آتاک درب تماس گرفته و از مشاوره و راهنمایی مشاوران حاضر در شرکت بهره مند شوید. این کار کمک می کند تا بتوانید بهترین درب را با توجه به مصرف و نیاز خود تهیه بفرمایید

اگر قصد خرید درب ضدسرقت را دارید، می توانید با مراجعه به شرکت آتاک درب و سایت آن ها انتخاب مناسبی برای ساختمان مد نظر خود داشته باشید.برای ثبت سفارش خرید و اطلاع از قیمت جدیدترین مدل های درب ضد سرقت و ارتباط با کارشناسان فروش شرکت آتاک درب میتوانید با شماره تلفن های ۰۲۱۴۸۰۰۰۰۴۶ و ۰۹۱۹۳۹۷۲۴۳۴ تماس حاصل فرمایید و کارشناسان فروش ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

1 رای
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
5,00/5
Loading...

مقالات و نقدهای مشابه

مشاهده همه

جدیدترین کتاب‌های صوتی

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!