کتاب صوتی از جن چه میدانید : حقایقی از دنیای پنهان جن ها که نمی دانید

علاقه مندی
ارسال به...
14 رای
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
3,43/5
Loading...
کتاب صوتی از جن چه میدانید
سلام صدا 10163بازدید , , , , 17 اسفند 1397 1

کتاب صوتی از جن چه میدانید ، ماهیت موجوداتی به نام جن که در قرآن نیز از آن ها یاد شده است را مورد بررسی قرار می دهد. ماهیت اجنه برای بسیاری از ما در هاله ای از تردید قرار دارد. عده بسیاری از انسان ها وجود این مخلوقات پنهان را به کلی تکذیب می کنند، در حالی که دسته دوم، بر وجود اجنه اصرار ورزیده و با بیان داستان های بعضا ترسناک و غیر واقعی سعی در اثبات وجود مخلوقاتی به نام جن دارند.

بسیاری از ما با سوالاتی نظیر: آیا جن وجود دارد؟ آنچه در قرآن جن نامیده می شود، همان موجود اسرار آمیزی است که در داستان ها و فیلم ها از آن یاد می شود؟ آیا انسان ها قادر به دیدن جن ها و ارتباط برقرار کردن با آنان هستند؟ جن ها از چه آیینی پیروی می کنند؟ محل زندگی آنان کجا است؟ ممکن است اجنه به انسان ها آسیب برسانند؟ و… مواجه هستیم. پاسخ این سوالات و بسیاری از پرسش های دیگر برای عده بسیاری از انسان ها گنگ و مبهم است. اما کتاب صوتی از جن چه میدانید، نوشته احمد جدیدی منبع معتبری است که به بسیاری از سوالات و شبهات ما در مورد اجنه پاسخ خواهد داد.

مختصری درباره کتاب صوتی از جن چه میدانید

کتاب از جن چه می دانید در سال 1388 توسط احمد جدیدی به چاپ رسید و هم اکنون نسخه صوتی آن در اختیار شما عزیزان قرار دارد. در کتاب صوتی از جن چه می دانید، در مورد معنی کلمه جن، یعنی پوشیده و پنهان توضیحاتی داده شده است. همچنین در این کتاب به موضوع پر چالش امکان وجود داشتن جن پرداخته شده است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی کتاب ایران در بازی بزرگ نوشته آنتونی وین

از دیگر مطالبی که در کتاب صوتی از جن چه میدانید مورد بحث قرار گرفته است، مذکر یا مونث بودن جنیان، شیوه تولید مثل و نحوه زندگی و مرگشان است. همچنین در این کتاب به بررسی یکی از موضوعات مورد بحث و اختلاف در مورد جن ها، یعنی وجود اراده، اختیار و شعور در آن ها یا نفی تمامی این ویژگی ها پرداخته می شود.

احمد جدیدی در کتاب از جن چه میدانید، تمامی مطالب پیرامون موجودی به نام جن را از دیدگاه مذهبی و قرآن مورد بررسی قرار داده است تا به سوالات و شبهات افرادی که مشتاق پی بردن به اسرار خلقت بوده و در مورد دنیای ماوراطبیعیه کنجکاو هستند، پاسخ هایی منطقی و قابل اعتماد داده باشد.

14 رای
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
3,43/5
Loading...

مقالات و نقدهای مشابه

مشاهده همه

جدیدترین کتاب‌های صوتی

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

  1. ggxhhvvnvgk
    14 اسفند 1401

    میشه مطالب از جن چی میدانید رو بفرستی