سایت خرید و فروش ماشین همراه مکانیک

بهترین سایت خرید و فروش ماشین در کشور

علاقه مندی
ارسال به...
4 رای
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
5,00/5
Loading...
بهترین سایت خرید و فروش ماشین در کشور
سلام صدا 4090بازدید , 20 آبان 1399 بدون دیدگاه مشاهده محصول

یکی از مسائلی که این روزها تاثیر نامناسبی روی بازار خودرو گذاشته است، افزایش قیمت‌ها به شکل غیر منطقی و لحظه‌ای است. می‌توان گفت تمامی ارکان اقتصاد و بازارهای مختلف آن تحت تأثیر افزایش در قیمت هستند و بازار خودرو نیز از این افزایش یکباره بی‌نصیب نمانده است. در این بین اگر قصد خرید یا فروش خودرو داشته باشید، شاید نتوانید با قیمتی منطقی و روز خودرو به بهترین شکل معامله خوب و مناسبی را انجام دهید و کمی در این باره سردرگم شوید. می‌توان برای این کار به بهترین سایت خرید و فروش ماشین در کشور  سایت خرید و فروش ماشین همراه مکانیک مراجعه کرد. می‌توان گفت در یک سایت خرید و فروش ماشین قیمت واقعی منطقی و کارشناسی شده هر خودرو به همراه مشخصات آن قابل مشاهده است که به راحتی می‌توان یک معامله خوب و راحت را رقم زد. ما در این نوشتار قصد داریم سه خودروی چینی که در محدوده ۷۰۰ میلیون تومان قرار دارند، به همراه مشخصات، مزایا و معایب و قیمت هر یک به شما معرفی کنیم تا بهتر با آنها آشنا شوید.

هایما اس ۷ توربو اتوماتیک مدل ۹7 650 میلیون تومان

شرکت‌ هایما در راستای بهبود تولید خود هایما اس ۷ را تولید و بازارهای جهانی معرفی کرد. طی سال‌های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۷ هایما s۷ معمولی در ایران مونتاژ و عرضه می‌شد که بعد از آن متوقف شده و در سال ۱۳۹۷ مدل هایما اس ۷ توربو اتوماتیک روی چرخه مونتاژ رفت و تولید آن ادامه پیدا کرد. اگر بخواهید اطلاعات جامعی درباره هایما اس ۷ توربو اتوماتیک داشته باشید، می‌توان به سایت خرید و فروش ماشین مراجعه کرد و مشخصات خودرو را مشاهده کرد.

از جمله امکانات رفاهی این خودرو مواردی مانند صندلی راننده سانروف برقی، کروز کنترل، صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی به همراه ۴ عدد بلندگو و کارت SD و بلوتوث، روکش چرمی صندلی و غیره می‌باشد. اما از جمله تجهیزات ایمنی خودرو مواردی مانند سیستم کنترل پایداری، حسگر دنده عقب، دوربین‌عقب و ۴ عدد کیسه هوا بر روی خودرو تعبیه شده است. اما ستاره‌ای از موسسات ارزیابی تست تصادف و ایمنی کشور چین و موسسات اروپایی و بین‌المللی برای این خودرو ثبت نشده است.

از سوی دیگر با دیدن هایما s۷ در سایت خرید و فروش ماشین می‌بینیم که این کراس اوور چینی گنجایش پنج سرنشین بزرگسال را به خوبی دارد و از این جهت خودروی مخصوص سفر و خانواده است. البته برخی معایب نیز قابل اشاره هستند. از جمله این موارد عدم دید کافی به اطراف خودرو است که علت آن را باید در نوع طراحی بدنه خودرو جستجو کرد. همچنین پدال ترمز آن برای عملکرد بهتر نیاز به فشار بیش از اندازه متعارف دارد.

این مطلب را هم ببینید
چند نکته درباره نرم افزار افتر افکت

از نظر فنی نیز موتور خودرو توان خروجی ۱۷۰ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور دارد. در نهایت اینکه شتاب آن از حالت صفر تا صد حدود ۱۰.۵ ثانیه است.

 جک s۵ اتوماتیک مدل 97 650 میلیون تومان

در سال ۱۳۹۳ خودروی جک s۵ اتوماتیک وارد ایران شد و تا به حال نیز این خودرو در جاده های ایران می‌تازد. این کراس چینی توانسته با طراحی ظاهری خوبی که ایجاد کرده شکلی اسپرت و مدرن برای خودرو ایجاد نماید و مورد توجه قرار گیرد. شکل هندسی دریچه تهویه آن و دارا بودن دو صفحه نمایشگر و کیلومتر شماری با طراحی اسپرت به همراه مواردی دیگر این شکل اسپرت را به جک s۵ بخشیده است.

می‌توان با جستجوی نام اس۵ در سایت خرید و فروش ماشین از امکانات رفاهی و ایمنی خودرو با خبر شد. خودرو جک اس۵ از نظر ایمنی دارای ۵ ستاره ایمنی موسسه CNCAP به همراه برخی فاکتورهای ایمنی مانند حسگر فشار باد تایر، ۴ عدد کیسه هوا، ترمز کمکی، ترمز abs، و غیره است. همچنین تجهیزات رفاهی  دنیای روز خودروها در این مدل از جک دیده می‌شود. امکاناتی مانند استارت و ورود بدون کلید، مه شکن جلو و عقب، دوربین عقب، سانروف، روکش چرمی صندلی‌ها، فرمان برقی دو حالته، صندلی برقی ۶ حالته راننده و…که تا حدودی قابل قبول هستند.

همچنین در سایت خرید و فروش ماشین می‌توان مشخصات فنی جک s۵ نیز جستجو کرد. موتور چهار سیلندری خودرو توان خروجی ۱۷۴ اسب بخار دارد و گشتاور آن ۲۶۵ نیوتن متر است. علاوه بر آن شتاب خودرو ۱۰.۵ ثانیه بوده و سوخت ترکیبی معادل ۷.۷ لیتر مصرف می‌کند.

هاوال اچ ۲ اتوماتیک مدل ۹7 670 میلیون تومان

در سال ۲۰۱۵ خودرو هاوال اچ ۲ اتوماتیک در کشور چین رونمایی شد و از آن به بعد عرضه آن به بازارهای جهانی آغاز گردید. این خودرو با حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت و حداکثر سوخت ترکیبی ۸.۲ لیتر جزو خودروهای جالب توجه می‌باشد. موتور خودرو توان گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر به همراه ۱۴۸ اسب بخار دارد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تولید کتاب صوتی

با مراجعه به سایت خرید و فروش ماشین می‌توان مشاهده کرد که هاوال H2 اتوماتیک دارای امکانات رفاهی متعددی مانند سانروف برقی چند حالته، ریموت کنترل، قفل مرکزی داخل کابین، مانیتور لمسی ۷ اینچی با ورودی بلوتوث، صندلی شش حالته راننده و چهار حالته شاگرد و صندلی‌های قابل تنظیم عقب است و از نظر ایمنی هم ۵ ستاره ایمنی اس موسسه CNCAP چین را داراست. البته ۶ عدد کیسه هوا را هم باید به تجهیزات ایمنی آن اضافه کرد.

بهترین سایت خرید و فروش همراه مکانیکاشین در کشور

همراه مکانیک بهترین سایت خرید و فروش ماشین در کشور

استفاده از سایت خرید و فروش ماشین همراه مکانیک، راهکاری برای افراد پر مشغله

همان‌طور که می‌دانید در مشغله روزمره افراد خرید و فروش ماشین یکی از کارهایی است که می‌تواند بسیار زمان بر و دارای دردسر بسیار زیادی باشد. بنابراین در سالهای اخیر افراد به جای مراجعه به مکان‌های مختلفی مانند بازار روز خودرو نمایشگاه های خودرو و یا مکان های دیگری که برای خرید و فروش خودرو تعبیه شده است، ترجیح می‌دهند از شرکت‌های خرید و فروش ماشین کارشناسی‌شده استفاده نمایند.

در صورتی که شما نیز قصد معامله خودرویی را دارید می توانید با یک جستجوی ساده در موتورهای جستجو از سایت خرید و فروش ماشین مختلف اطلاعات کافی را دریافت نمایید؛ اما مسئله اینجاست که در بین انبوهی از سایت‌های مختلف برای معاملات خودرو کدام یک می‌تواند گزینه بهتری باشد. در این راستا به شما توصیه می کنیم که به وبسایت همراه مکانیک که موسس اولین و بزرگترین نمایشگاه آنلاین خودروهای کارشناسی‌شده در کشور مراجعه نمایید. در این وب سایت می توانید در مدت زمانی بسیار کوتاه شرایط بهینه و ایده آل و خود را برای خرید و فروش خودرو بیابید. سایت خرید و فروش ماشین همراه مکانیک مزایای بسیار زیادی برای خریداران و فروشندگان دارد که برخی از آنها عبارتند از:

  • امکان ثبت سفارشی خرید و یا فروش ماشین
  • امکان استفاده از کارشناسان فنی و حقوقی شرکت
  • امکان استفاده از کارشناسی خودرو به همراه ضمانت ۷ روزه خسارت خودرو در خرید
  • عدم اتلاف زمان برای یافتن گزینه مناسب
  • امکان یافتن خودروی مورد نظر از تمام بازارهای سراسر کشور توسط مشاوران همراه مکانیک

همراه مکانیک بهترین سایت خرید و فروش ماشین در کشور

4 رای
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
5,00/5
Loading...

مقالات و نقدهای مشابه

مشاهده همه

جدیدترین کتاب‌های صوتی

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!