کتاب صوتی جنگ و صلح جلد اول

کتاب صوتی جنگ و صلح جلد 1

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

فایل صوتی دو اجرای متفاوت از جلد اول کتاب جنگ و صلح شاهکار لئو تولستوی بزرگترین رمان در ادبیات روس و یکی از شاهکارهای ادبیات جهان ، کتابی که بسیاری ما هم آنرا خوانده و لذت برده ایم به مدت 20 ساعت و با دو صدای مختلف تقدیم علاقمندان شاهکارهای ادبیات جهان میگردد

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-ZIP 852MB
35,000 تومان

قبل از خرید بخش هایی از کتاب را بشنوید

پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد
خرید پستی محصولامکان خرید پستی این محصول وجود دارد

کتاب صوتی جنگ و صلح جلد اول

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی جنگ و صلح جلد اول شاهکار لئو تولستوی بزرگترین رمان در ادبیات روس و یکی از شاهکارهای ادبیات روسیه و از مهمترین رمان‌های ادبیات جهان ، کتابی که بسیاری ما هم آنرا خوانده و لذت برده ایم.

این کتاب با نام اصلی  War and Peace را در سال ۱۸۶۹ میلادی به چاپ رسید و یکی از بزرگ‌ترین آثار ادبیات روسی و از مهم‌ترین رمان‌های ادبیات جهان به شمار می‌رود.

آثار و کتاب های صوتی لئو تولستوی

در کتاب جنگ وصلح بیش از ۵۸۰ شخصیت با دقت توصیف شده‌اند و یکی از معتبرترین منابع تحقیق و بررسی در تاریخ سیاسی و اجتماعی سده نوزدهم امپراتوری روسیه است و به شرح مقاومت روس‌ها در برابر حملهٔ ارتش فرانسه به رهبری ناپلئون بناپارت می‌پردازد.

این کتاب اوضاع تاریخی واجتماعی روسیه را در سالهای ۱۸۰۵ تا ۱۸۲۰ به تصویر میکشد. یعنی یک فاصله زمانی پانزده ساله از زندگی قهرمانان خود را دربر میگیرد

وقایع این رمان، بر بستر دو جنگ بزرگ بین روسیه ‏تزاری به سرکردگی تزار الکساندر و دولت فرانسه به رهبری «ناپلئون بناپارت»، و یک دوره فترت کوتاه بین این دو جنگ، جریان ‏دارد.

منتقدان ادبی آن را یکی از شاهکارهای ادبیات جهان می‌دانند.

استراخوف که از دوستان تولستوی و منتقد توانایی بود، عقیده خود را درباره این شاهکار ادبیات جهان در چند جمله پر حرارت بیان کرده است.

استراخوف می گوید:

« جنگ وصلح ، تصویر کاملی از زندگی بشریست. تصویر کاملی از روسیه آن زمان است، تصویر کاملی از همه چیزهاییست که در آنها، مردم سعادت و عظمت، اندوه و خواری خود را می یابند. این است جنگ وصلح »

تولستوی، وقتی نوشتن این کتاب را آغاز کرد، سی و شش ساله بود، و این سنی است که در آن، استعداد آفرینش یک نویسنده معمولاً در حد کمال است، و هنگامی که آن را تمام کرد، شش سال گذشته بود.

دورانی را که تولستوی برای رمان خود برگزید، زمان جنگهای ناپلئون بود و نقطه اوج داستان حمله ناپلئون به روسیه و آتش سوزی مسکو و عقب نشینی و اضمحلال ارتشهای حمله ناپلئون است.

وقتی تولستوی شروع به نوشتن رمان خود کرد، در نظر داشت داشت داستانی درباره زندگی خانوادگی اشراف روسیه بنویسد و قرار بود حوادث تاریخی، فقط به منزله زمینه رمان او به کار روند.

بنا بود قهرمانان داستان دچار حوادثی شوند که از لحاظ روحی تاثیر عمیقی در آنها بگذارد، ولی در پایان، پس از تحمل مشقات زیاد، پاک و بیغش شوند و از یک زندگی آرام و سعادتمند برخوردار گردند

فقط در جریان نوشتن رمان بود که تولستوی درباره مبارزه عظیمی که میان نیروهای مخالف در گرفته بود، بیش از پیش تاکید کرد، و از مطالعات وسیع او، یک فلسفه تاریخی پدید آمد.

کتاب صوتی جنگ و صلح جلد اول به مدت 20 ساعت با دو صدای مختلف تقدیم علاقنمدان آثار کلاسیک ادبیات جهان میگردد:

نمونه صدا از فایل 1 تا 18:

از فایل 19 به بعد:


دانلود دوره چهار جلدی کتاب گویای جنگ و صلح دوره به مدت 96 ساعت

کتاب صوتی جنگ و صلح دوره 4 جلدی نویسنده: لئو نیکلایویچ تولستوی به همراه فایل pdf

دانلود جلد دوم کتاب گویای جنگ و صلح 

کتاب صوتی جنگ و صلح جلد چهارم اثر لئو تولستوی

 

دانلود جلد سه کتاب گویای جنگ و صلح 

کتاب صوتی جنگ و صلح جلد 2

دانلود جلد چهار م

کتاب صوتی جنگ و صلح جلد 1

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

  1. یاسر
    03 مهر 1396

    سلام
    بهتر است که نمونه فایل صوتی برای هر کتاب در سایت قرار داده شود تا شنونده نسبت به خرید کتاب تصمیم بگیرد.
    با تشکر

لئو تولستوی

زندگی و آثار تولستوی خالق جنگ و صلح

تولستوی خالق جنگ و صلح بزرگترین رمان در ادبیات روسیه بود. کتابی که بسیاری  ما هم آنرا خوانده و لذت برده ایم. روزشمار زندگی تولستوی لئو تولستوی Leo Tolstoy در خانواده ای اشرافی و ثروتمند، در دهکده یاسنایا پالیانا در 160 کیلومتری جنوب مسکو متولد شد. او مادرش را در دو سالگی و پدرش را در نه سالگی از دست داد و زیر نظر دیگر افراد خانواده و مربیان خارجی تربیت یافت. تولستوی در سال 1844 در دانشگاه به تحصیل زبان های شرقی و حقوق پرداخت و در …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 12409 بازدید 1 دیدگاه