کتاب صوتی 10 دقیقه و 38 ثانیه در این دنیای عجیب

کتاب صوتی 10 دقیقه و 38 ثانیه در این دنیای عجیب اثر الیف شافاک نویسنده ی ترک و خالق ملت عشق

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

20 ساعت فایل صوتی mp3 برای کتاب صوتی 10 دقیقه و 38 ثانیه در این دنیای عجیب اثر شافاک نویسنده ترک و خالق ملت عشق

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-zip 300mb
30,000 تومان

قبل از خرید بخش هایی از کتاب را بشنوید

پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی 10 دقیقه و 38 ثانیه در این دنیای عجیب

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی 10 دقیقه و 38 ثانیه در این دنیای عجیب اثر الیف شافاک نویسنده ی ترک و خالق ملت عشق (دانلود کتاب صوتی) است که توسط علی سلامی به فارسی ترجمه شده است.

کتاب صوتی 10 دقیقه و 38 ثانیه در این دنیای عجیب

این رمان روایت داستان زندگی زنی به نام لی لا معروف به تکیلا لی لا است که اکنون مرده است اما در دقایق پایان عمر و در حالی که جسد نیمه جانش در در یک سطل زباله است ، زندگیش را با تمام و فراز و نشیب هایش به خاطر می آورد.

کتاب صوتی 10 دقیقه و 38 ثانیه در این دنیای عجیب 10minutes 38 seconds in this strange world در ششم ژوئن سال 2019 به زبان انگلیسی در سراسر جهان منتشر شد.

انتشار این رمان در همان روزهای نخست توجه بسیاری از منتقدان و ادیبان را برانگیخت،

داستان این رمان بر مبنای یک نظریه علمی شکل گرفته که باور دارد زمانی که آدمی میمیرد مغزش به مدت ۱۰ دقیقه و ۳۸ ثانیه همچنان زنده است و به حیات خود ادامه می دهد و تمام زندگی او در همین مدت چند دقیقه مرور می شود و مقابل چشمانش می آید.

شافاک نیز از همین نظریه علمی سود برد و بنای داستان خود را بر آن ریخت.

نویسنده در این رمان از ساختاری متفاوت بهره برده. قهرمان داستان زنی است که در مسیر زندگی و برحسب اتفاقاتی به استانبول آمده و روسپی گری می کرده اما حالا مرده است.

بعد از این اتفاق است که ذهن او به مدت ۱۰ دقیقه و ۳۸ ثانیه همچنان به حیاتش ادامه می دهد و تمام زندگی اش با همه فراز و نشیب خود در همین لحظات به خاطرش می آید.

کتاب صوتی 10 دقیقه و 38 ثانیه در این دنیای عجیب  شامل  20 ساعت فایل صوتی mp3 در یک فایل زیپ به حجم 300mb تقدیم علاقمندان میگردد


کتاب صوتی 10 دقیقه و 38 ثانیه در این دنیای عجیب اثر الیف شافاک نویسنده ی ترک و خالق ملت عشق
رمان صوتی 10 دقیقه و 38 ثانیه در این دنیای عجیب

درباره نویسنده کتاب 10 دقیقه و 38 ثانیه در این دنیای عجیب :

الیف شفق Elif Safak  پُرفروش‌ترین نویسندهٔ ترکیه و یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان جهان است. او به زبان ترکی و انگلیسی می‌نویسد و تاکنون بیش از 10 رمان از او منتشرشده است .

در میان آثار او کتاب ملت عشق  از دیگر آثار او پرفروش‌تر و مشهورتر است.

شافاک در دانشگاه‌های مختلف ترکیه، آمریکا و انگلستان تدریس کرده است. تاثیرپذیری از اندیشه‌های مولانا جلال‌الدین به‌نوعی در تمام آثارش کاملاً مشهود است.

الیف شفق دغدغه‌ی زنان دارد و از اقلیت‌ها، مهاجر‌ها و فرهنگ‌های مختلف می‌نویسد.

او مفاهیم تاریخی، فلسفه و عرفان را در میان داستان‌های امروزی قرار می‌دهد و بهره‌گیری از عرفان شرقی داستان‌های شاخصی می‌آفریند.

او علاقه‌ی خاصی به «مولانا»، فیلسوف و شاعر پارسی‌زبان دارد که حضور او را در آثارش به‌وضوح می‌توان دید.

این نویسنده‌ی موفق اندیشه‌های عرفانی این شاعر را با اندیشه‌های غربی و مدرن پیوند می‌زند و در میان داستان‌‎هایش روایت می‌کند.

این نویسنده ترک علاوه بر نوشتن داستان، ترانه‌ هم سروده است و به‌عنوان خبرنگار در روزنامه‌های مختلف ازجمله گاردین و نیویورک‌تایمز هم فعالیت داشته است.

او بازگوکننده‌ی مشکلات زنان است و براین باور است که زنان از جمله آسیب‌پذیرترین گروه‌های جامعه هستند. او تا به امروز دو بار در مجموعه سخنرانی‌های همایش تد حضور داشته است

مهمترین آثار الیف شافاک

الیف شافاک نویسنده کتاب صوتی 10 دقیقه و 38 ثانیه در این دنیای عجیب اثر الیف شافاک نویسنده ی ترک و خالق ملت عشق
الیف شفق Elif Safak  پُرفروش‌ترین نویسندهٔ ترکیه

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

آشنایی با رمان های مشهور جهان ، بهترین رمان های جهان

آشنایی با رمان های مشهور جهان

هر ساله سازمان ها و مراکز مرتبط با کتاب و ادبیات در جهان لیستی از رمان های مشهور جهان را در قالب لیست های با عنوان ده کتاب برتر، صدکتاب برتر و یا هزار کتاب برتر ادبیات جهان را منتشر میکنند، در این نوشته برای آشنایی با رمان های مشهور جهان، بهترین رمان های جهان را به همراهان گرامی سلام صدا معرفی کرده ایم. اگر علاقمند به خواندن بهترین رمان های کوتاه هستید میتوانید نوشته معرفی بهترین رمان های کلاسیک زیر 200 صفحه را مطالعه بفرمایید. برای …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 8192 بازدید بدون دیدگاه