کتاب صوتی پاییز فصل آخر سال است نوشته نسیم مرعشی

کتاب صوتی پاییز فصل آخر سال است نوشته نسیم مرعشی

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

خانم نسیم مرعشی نویسنده " کتاب صوتی پاییز فصل آخر سال است " زندگی سه دختر جوان به نام‌های لیلا، روجا و شبانه را روایت میکند. این داستان سرشار است از دغدغه‌های دخترانگی به همین رو خواندن یا شنیدن  آن برای بسیاری از دختران جوان جذاب است.

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3 106مگابایت
20,000 تومان

قبل از خرید بخش هایی از کتاب را بشنوید

پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی پاییز فصل آخر سال است نوشته نسیم مرعشی

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

خانم نسیم مرعشی نویسنده ” کتاب صوتی پاییز فصل آخر سال است ” زندگی سه دختر جوان به نام‌های لیلا، روجا و شبانه را روایت میکند.

درباره کتاب صوتی پاییز فصل آخر سال است

داستان کتاب صوتی پاییز فصل آخر سال است سرشار از دغدغه‌های دخترانگی است به همین رو خواندن یا شنیدن  آن برای بسیاری از دختران جوان جذاب است.

این داستان از حال و هوای زنانی می‌گوید که در دوراهی‌های زندگی دست و پا می‌زنند و به دنبال راهی برای خلاصی از گذشته و آینده، دوباره شاد زیستن یا کنار گذاشتن رویاها و با واقعیت زندگی ‌کردن هستند.

این رمان از آدم‌هایی می‌گوید که انتخاب‌ نمی‌کنند، بلکه به موقعیت‌هایی که آن‌ها را انتخاب می‌کند، تن می‌دهند؛ همان‌طور که برای لیلا انتخاب می‌شود که از همسرش میثاق ـ که قصد مهاجرت دارد ـ جدا شود.

برای روجا که موفق به گرفتن ویزا نمی‌شود، ماندن انتخاب می‌شود که با ارسلان باشد؛ به دلیل این‌که راه دیگری برای بهتر زندگی کردن سراغ ندارد.

ساختار کتاب صوتی پاییز فصل آخر سال است

کتاب صوتی پاییز فصل آخر سال است دو بخش با عنوان‌های تابستان و پاییز دارد.

هر کدام از این دو بخش شامل سه فصل است که هر فصل از نگاه یکی از شخصیت‌های رمان روایت می‌شود.

در بخش اول هر کدام از سه شخصیت چند ساعت از یک روز خاص را روایت می‌کنند و روایت آن‌ها گاهی به هم برخورد می‌کند.

بخش دوم سه ماه بعد اتفاق می‌افتد و در آن شخصیت‌ها سه روز متفاوت غیر متوالی را روایت می‌کنند به طوری که روایت داستان به شکلی دایره‌ای درمی‌آید.

شخصیت‌ پردازی قوی، نثر روان، داستان جذاب و نزدیکی شخصیت‌ ها به آدم‌ های واقعی، صحنه‌ های ناب و تصویر رویاهای مشترک یک نسل از ویژگی‌ های منحصر به فرد این رمان است

این کتاب برنده جایزه ادبی جلال آل‌احمد شده است

در باره نسیم مرعشی نویسنده کتاب

نسیم مرعشی، متولد 1362 اهواز و فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه علم و صنعت است. او مثل خیلی از نویسندگان جوان ، پیش از نویسندگی با فعالیت روزنامه‌نگاری آشنا شده و این کار را از سال 86 با معرفی کتاب در مجله هفتگی «همشهری جوان» شروع کرده است.

مرعشی که در صفحات یادداشت مجله، از تجربه‌های داستان‌نویسی خود می‌نوشت، ناگاه به فکر نوشتن داستان و رمان افتاد و در سال 88 بود که اولین داستانش را نوشت.

مرعشی جایزه نخست داستان بیهقی را برای داستان «نخجیر» در زمستان سال 92 و داستان دیگری از او به نام «سنگر» در مجموعه داستان «پرسه در حوالی داستان امروز 2» منتشر شد.

کتاب صوتی پاییز فصل آخر سال است نوشته نسیم مرعشی

کتاب های نسیم مرعشی

  • پاییز فصل آخر سال است (سال ۱۳۹۳; نشر چشمه)
  • هرس (سال ۱۳۹۶; نشر چشمه)
  • بهمن فیلمنامه (فیلم ۱۳۹۳)

کتاب صوتی پاییز فصل آخر سال است به مدت 7ساعت و 55 دقیقه در یک فایل زیپ به حجم 106 مگابایت آماده دانلود است.

توضیح: فایل های صوتی mp3 در یک فایل با فرمت زیپ قرار گرفته و پس از دانلود با استفاده اپلیکیشن یا نرم افزار WinZip آنرا از حالت زیپ خارج کنید   دانلود نرم افزار winZIP برای کامپیوتر دانلود اپلیکیشن برای موبایل (اندروید)

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

پرفروش ترین رمان‌های ایرانی در ۵ دهه اخیر

بهترین رمان های ایرانی در 5 دهه اخیر

بهترین رمان های ایرانی در پنجاه سال اخیر و پرفروش ترین های آنها؛ از پرسش هایی است که بسیاری از اهل مطالعه به ویژه دوستداران رمان های ایرانی می خواهند بدانند ، چرا که این مطلب به نوعی ذائقه و سلیقه داستان خوانی جامعه را مشخص میکند و از طرفی پرطرفدارترین رمان های فارسی مشخص می شوند ادبیات و جامعه، هر دو در حال تحرک و تحول هستند و بر هم تاثیر متقابل می‌گذارند؛ نویسنده تحت تاثیر محیط و زمانی است که در آن زندگی می‌کند و …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 5847 بازدید بدون دیدگاه