کتاب صوتی ملکه ویکتوریا به قلم الیزابت لانگفورد

کتاب صوتی ملکه ویکتوریا به قلم الیزابت لانگفورد و ترجمه و اقتباس ذبیح‌ الله منصوری

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی ملکه ویکتوریا شرح زندگی ویکتوریا٬ ملکه سابق بریتانیا به قلم الیزابت لانگفورد و ترجمه و اقتباس ذبیح‌ الله منصوری شرح زندگی داستان گونه ی ویکتوریا٬ ملکه سابق بریتانیا

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-zip 900MB
30,000 تومان
پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی ملکه ویکتوریا به قلم الیزابت لانگفورد

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی ملکه ویکتوریا نام کتابی است به قلم الیزابت لانگفورد Katherine Langford نویسنده بریتانیایی و ترجمه و اقتباس ذبیح‌ الله منصوری نویسنده و مترجم ایرانی که نخستین بار در سال ۱۳۶۴ به چاپ رسیده‌است.

این کتاب به صورت داستانی به شرح زندگی ویکتوریا ٬ ملکه سابق بریتانیا و همچنین اوضاع سیاسی- اجتماعی انگلستان در زمان زمامداری وی می‌پردازد.

ملکه ویکتوریا یا الکساندرینا ویکتوریا ( Queen Victoria) در سال ۱۸۱۹ به دنیا آمده و  در سال ۱۹۰۱و در سن ۸۲ سالگی درگذشت  از ۲۰ ژوئن ۱۸۳۷ و  سال تا پایان عمر به مدت 64 ملکهٔ پادشاهی متحد بریتانیای کبیر و ایرلند بود و همچنین از ۱ ژانویه ۱۸۷۷ تا پایان عمر امپراتریس هند بود.

او حدود شصت و چهار سال ملکه بود و در تمام تاریخ پادشاهی بریتانیا طولانی‌ترین دورهٔ سلطنت را داراست.

دورهٔ حکومت او با گسترش عظیم امپراتوری بریتانیا همراه بود.دورهٔ ویکتوریایی در اوج انقلاب صنعتی بود؛ دوره‌ای از تغییرات عظیم اجتماعی، اقتصادی و فناوری در پادشاهی متحد.

ویکتوریا در ضمن آخرین فرمانروا از سلسلهٔ خاندان هانوفر بود.

نام شاهزاده خانم کوچک را ویکتوریا که مؤنث کلمه ی ویکتوری ( نامدارترین کشتی جنگی انگلستان بود که در جنگ ترافالکار فاتح شد) گذاشتند.

شاهزاده خانم ویکتوریا اولین کسی بود که در انگلستان، یعنی در کشوری که راه جلو گیری از مرض آبله در آن کشف شد مورد تلقیح قرار گرفت.(سال ۱۸۱۹ میلادی)

کتاب صوتی ملکه ویکتوریا

کتاب صوتی ملکه ویکتوریا نوشته الیزابت لانگفورد به مدت 33 ساعت و در یک فایل زیپ به حجم 900 مگابایت آماده دانلود است

آثار مشابه: کتاب صوتی زندگی خصوصی كاترين كبير

کتاب صوتی زندگی خصوصی كاترين كبير

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

  1. morteza
    15 بهمن 1398

    سلام خسته نباشید
    چرا امکان خرید کتاب ملکه ویکتوریا وجود ندارد؟

صد کتابی که قبل از مرگ باید بخوانیم

صد کتابی که قبل از مرگ باید بخوانیم

صد کتابی که قبل از مرگ باید بخوانیم : زندگی کوتاه است و در این زندگی کوتاه یکی از بهترین کارهائی که میتوان انجام داد خواندن شاهکارهای ادبیات جهان و تجربه زندگی با شخصیت های مختلف داستانی است و در این راه با توجه به چاپ و نشر هزاران کتاب ، انتخاب کتاب های خوب شاید کاری سخت باشد. لذا برای انتخاب آسانتر کتاب هائی که در اولین فرصت باید خواند مراجعه به نظر منتقدان و نویسندگان و ناشران و علاقمندان ادبیات سیوه ای منطقی است. سلام …