کتاب صوتی مسیر سبز نویسنده:استیون کینگ

کتاب صوتی مسیر سبز نویسنده: استیون کینگ  

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

زمانی که رمان مسیر سبز، نوشته ی استیون کینگ، برای اولین بار عرضه شد، خیلی سریع به یکی از موفق ترین آثار ادبی دوران خود تبدیل گردید و میلیون ها طرفدار در سراسر جهان از آن لذت بردند.

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-zip 237 مگابایت
30,000 تومان

قبل از خرید بخش هایی از کتاب را بشنوید

پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد
خرید پستی محصولامکان خرید پستی این محصول وجود دارد

کتاب صوتی مسیر سبز نویسنده:استیون کینگ

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی مسیر سبز اثر استیون کینگ با صدای خانم لاله آذرنیا برای اولین بار توسط سایت سلام صدا تولید شده است.

داستان مسیر سبز The Green Mile بر می‌گردد به سال 1932، زمانی که پل اچکامب، یکی از نگهبانان قدیمی زندان دیترویت بود و یک زندانی سیاه پوست و غول پیکر به اسم «جان کافی» هم در این زندان بود.

او به خاطر تجاوز و قتل دو دختر خردسال به اعدام محکوم شده است.در ادامه داستان، رابطه ی عجیبی بین پال اجکامب و جان کافی شکل می گیرد که روند اتفاقات را به کلی تحت تأثیر قرار می دهد.

پل بتدریج به شخصیت جان علاقمند می‌شود و می‌فهمد که او دارای یک قدرت متافیزیکی عجیبی است. سرانجام جان کافی در عین بی‌گناهی به اعدام محکوم می‌شود اما …

زمانی که این رمان برای اولین بار عرضه شد، خیلی سریع به یکی از موفق ترین آثار ادبی دوران خود تبدیل گردید و میلیون ها طرفدار در سراسر جهان از آن لذت بردند.

در بازداشتگاه کولد ماونتن و در طول دالان سلول های تنگ و تاریک که با نام  رمان مسیر سبز  شناخته می شود، بیماری روانی به نام بیلی وارتون و مسخ شده ای به نام ادوارد دلاکروا ، منتظر اجرای حکم اعدامشان با صندلی الکتریکی هستند.

در این بازداشتگاه، نگهبانانی به شرافتمندی پال اجکامب و به بدذاتی پرسی و تمور از زندانیان حراست می کنند.اما خوب یا بد، مجرم یا بی گناه، هیچ کدامشان تا به حال کسی را به بی رحمی زندانی جدید بازداشتگاه، جان کافی، ندیده اند.

آیاکافی، شیطانی در قالب یک انسان است؟ یا این که او موجودی بسیار بسیار متفاوت است؟

ویژگی های کتاب مسیر سبز :

کتاب صوتی مسیر سبز

کتاب صوتی مسیر سبز به مدت 17 ساعت و 47 دقیقه  فایل mp3 است که در قالب یک فایل زیپ کلا به حجم237 مگابایت آماده دانلود است.

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه

 دیگر کتاب های ناشر : سلام صدا

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

  1. مهدوی
    19 اردیبهشت 1397

    از کتاب مسیر سبز : گاهی اوقات، هیچ فرقی میان رستگاری و لعن شدگی وجود ندارد.

    این کتاب را خیلی دوست دارم
    توصیه میکتم گوش بدید

آشنایی با رمان های مشهور جهان ، بهترین رمان های جهان

آشنایی با رمان های مشهور جهان

هر ساله سازمان ها و مراکز مرتبط با کتاب و ادبیات در جهان لیستی از رمان های مشهور جهان را در قالب لیست های با عنوان ده کتاب برتر، صدکتاب برتر و یا هزار کتاب برتر ادبیات جهان را منتشر میکنند، در این نوشته برای آشنایی با رمان های مشهور جهان، بهترین رمان های جهان را به همراهان گرامی سلام صدا معرفی کرده ایم. اگر علاقمند به خواندن بهترین رمان های کوتاه هستید میتوانید نوشته معرفی بهترین رمان های کلاسیک زیر 200 صفحه را مطالعه بفرمایید. برای …