کتاب صوتی قهوه سرد آقای نویسنده نوشته روزبه معین

کتاب صوتی قهوه تلخ آقای نویسنده نوشته روزبه معین

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی قهوه تلخ آقای نویسنده  رمانی ایرانی با موضوع عاشقانه است که تمِ معمایی – هیجانی دارد  و در همان ابتدای چاپ شگفتی ساز شده و در طی یک ماه به چاپ بیستم رسید! این رمان تا به امروز بیشتر از پنجاه بار تجدید چاپ شده است

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-ZIP 107MB
20,000 تومان

قبل از خرید بخش هایی از کتاب را بشنوید

پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد
خرید پستی محصولامکان خرید پستی این محصول وجود دارد

کتاب صوتی قهوه سرد آقای نویسنده نوشته روزبه معین

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی قهوه سرد آقای نویسنده خوانشی زیبا از رمانی عاشقانه به همین نام اثر آقای روزبه معین است.

قهوه سرد آقای نویسنده  رمانی عاشقانه است که تمِ معمایی – هیجانی دارد  و از همان  نخستین روزهای چاپ و انتشار  شگفتی ساز شده و در طی یک ماه به چاپ بیستم رسید! این رمان تا به امروز بیشتر از پنجاه بار تجدید چاپ شده است

داستان این کتاب ماجرای یک نویسنده به نام آرمان روزبه و یک دختر روزنامه نگار است.کتاب با یک خاطره از دروان کودکی آرمان شروع می شود. خاطره‌ای که در ادامه اساس اتفاقات بعدی کتاب است.

ماجرا از این قرار است که آرمان در کودکی عاشق دختری می شود که ۱۵ سال از خودش بزرگتر است و برای تمرین پیانو به خانه پیرزن همسایه می‌آید.

آرمان عاشق رفت و آمد این دختر برای یادگیری پیانو است اما پیرزنی که به این دختر پیانو آموزش می‌دهد یک آهنگ بیشتر نمی‌داند.

بنابراین آرمان تصمیم می‌گیرد نت‌های موسیقی آن‌ها را دست‌کاری کند تا آموزش پیانو مدت زمان بیشتری طول بکشد. ۲۰ سال بعد آرمان به یک کنسرت می‌رود و…

جملات آغازین کتاب صوتی قهوه سرد آقای نویسنده :

می‌خوام یه اعتراف بکنم!

من چند سال پیش دیوانه‌وار عاشق شدم، وقتی که فقط ده سال داشتم، عاشق یه دختر لاغر و قدبلند شدم که عینک ته استکانی می‌زد و پونزده سال از خودم بزرگ‌تر بود، اون هر روز به خونه‌ی پیرزن همسایه می‌اومد تا ازش پیانو یاد بگیره.

ازقضا زنگ خونه‌ی پیرزن خراب بود و معشوقه‌ی دوران کودکی من مجبور بود زنگ خونه‌ی ما رو بزنه، منم هر روز با یه دست لباس اتوکشیده می‌رفتم پایین و در رو واسه‌ش باز می‌کردم، اونم می‌گفت: «ممنون عزیزم!» لعنتی چقدر تودل‌رو می‌گفت عزیزم!

 روزبه معین نویسنده کتاب صوتی قهوه تلخ آقای نویسندهروزبه معین متولد سال 1370، نویسنده، رمان‌نویس، نمایش نامه نویس، و کارتونیست ایرانی که فعالیت حرفه‌ای خود را با نوشتن نمایشنامه آغاز کرد و سپس به نوشتن رمان روی آورد.

روزبه معین دارای  لیسانس مهندسی شیمی از دانشگاه اراک بوده و اولین رمان او به نام قهوهٔ سرد آقای نویسنده در اردیبهشت ۱۳۹۶ منتشر شد و در جشن امضای اول آن در کمتر از دو ساعت چاپ اول کتاب به اتمام رسید.

شنیدن کتاب صوتی قهوه سرد آقای نویسنده  اثر روزبه معین را به علاقمندان به داستان های عاطفی و عاشقانه و جوانانی که در ابتدای راه زندگی هستند توصیه میشود.

کتاب صوتی قهوه تلخ آقای نویسنده به مدت 8 ساعت ،شامل 18 فایل mp3 است که در یک فایل زیپ مجموعا به حجم 107 مگابایت تقدیم علاقمندان میگردد

کتاب صوتی قهوه تلخ آقای نویسنده نوشته روزبه معین

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

پرفروش ترین رمان‌های ایرانی در ۵ دهه اخیر

بهترین رمان های ایرانی در 5 دهه اخیر

بهترین رمان های ایرانی در پنجاه سال اخیر و پرفروش ترین های آنها؛ از پرسش هایی است که بسیاری از اهل مطالعه به ویژه دوستداران رمان های ایرانی می خواهند بدانند ، چرا که این مطلب به نوعی ذائقه و سلیقه داستان خوانی جامعه را مشخص میکند و از طرفی پرطرفدارترین رمان های فارسی مشخص می شوند ادبیات و جامعه، هر دو در حال تحرک و تحول هستند و بر هم تاثیر متقابل می‌گذارند؛ نویسنده تحت تاثیر محیط و زمانی است که در آن زندگی می‌کند و …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 8856 بازدید بدون دیدگاه