کتاب صوتی قهرمان سیستان نوشته حمزه سردادور

کتاب صوتی قهرمان سیستان نوشته حمزه سردادور

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

داستان کتاب صوتی قهرمان سیستان نوشته حمزه ی سردادور به مدت 20 ساعت درباره ی یکی از قهرمانان سیستانی است که در قرن سوم هجری شمسی قیامی بر علیه بیگانگان انجام داده است. نام این سردار قهرمانی که اهل سیستان بود یعقوب لیث صفاری است.

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-ZIP 270MB
30,000 تومان
پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد
خرید پستی محصولامکان خرید پستی این محصول وجود دارد

کتاب صوتی قهرمان سیستان نوشته حمزه سردادور

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی قهرمان سیستان نوشته حمزه ی سردادور روایتی شنیدنی از داستان زندگی و مبارزات یعقوب لیث صفاری سردار سیستانی است که پس از دو قرن سکوت و استبداد بر علیه بیگانگان قیام کرد

یکی از کتاب های خواندنی و شنیدینی در زمینه ی تاریخ ایران، کتاب صوتی قهرمان سیستان نوشته حمزه ی سردادور است.

حمزه سردادور اهل تبریز و در سال 1275 در آن شهر به دنیا آمد و در سال های 20 الی 40 پاورقی نویس معروفی بود و همچنین کتاب های زیادی را در دوران حیات خود نگاشته است که یکی از کتاب هایش قهرمان سیستان است که در ادامه توضیحاتی درباره ی آن ذکر خواهیم کرد.

همچنین لازم به ذکر است این نویسنده ی توانمند کشورمان سرانجام در سن هفتاد و چهار سالگی یعنی در سال 1349 در گذشت.

کتاب صوتی قهرمان سیستان نوشته حمزه سردادور

موضوع کتاب صوتی قهرمان سیستان 

کتاب صوتی قهرمان سیستان یکی از کتابهای تاریخی و داستانی ایرانی است که دارای نثری بسیار روان است و مورد پسند عامه ی مردم واقع شده است.

موضوع داستان درباره ی یکی از قهرمانان سیستانی است که در قرن سوم هجری شمسی و پس از دو قرن استبدار اعراب ، بر علیه بیگانگان قیام کرده است.

نام این سردار قهرمانی که اهل سیستان بود یعقوب لیث صفاری است. نام اصلی این سردار رادمان پور ماهک است (یعنی رادمان پسر ماهک) و او متولد سال دویست و بیست و پنج هجری قمری است.

یعقوب لیث بنیانگذار سلسله ی  صفاریان در شهر سیستان است. پایتخت حکومت او شهر زرنج بود که خود آن را برگزیده بود.

یعقوب لیث در دوران حکومت خود قسمت های زیادی از جهان را فتح کرده بود. از جمله ی مناطقی که در آن دوره فتح کرده بود می توان به کشور های: تاجیکستان، افغانستان، ترکمنستان، ازبکستان و قسمت غربی پاکستان اشاره کرد.

یعقوب لیث نخستین کسی بود که زبان پارسی را ۲۰۰ سال پس از ورود اسلام به ایران، به عنوان زبان رسمی ایران اعلام کرد و پس از آن دیگر کسی حق نداشت در دربار او به زبانی غیر از پارسی سخن بگوید

سرانجام یعقوب لیث در شوال سال 265 هجری قمری شهر جندی شاپور درگذشت و آرامگاه او در روستای اسلام آباد شهر دزفول است.

همانطور که گفته شد کتاب صوتی قهرمان سیستان روایت زندگی و مبارزات این سردار ایرانی است که در قالب داستانی جذاب و شنیدنی  برای علاقه مندان به رمان های تاریخی بازگو کرده است.

در کتاب صوتی قهرمان سیستان  خواهید شنید که یعقوب لیث در سال های 247 تا 265 حکومت کرده است در طی این مدت جنگ های زیادی را بر علیه بیگانگان انجام داده است. همچنین یکی دیگر از اقدامات او که بسیار قابل توجه است تلاش های او برای خروج ایران از سلطه ی اعراب و خلافت عباسیان است که موفق به این کار شد.

کتاب قهرمان سیستان قسمت های مختلفی را از زندگینامه ی این سردار و پهلوان ایرانی در خود جای داده است.

اگر با دانستن این مطالب درباره ی زندگی یعقوب به شنیدن کتاب صوتی قهرمان سیستان علاقمند شده اید فایل صوتی این داستان را به مدت 20 ساعت بشنوید


دانلود کتاب صوتی  در پس پرده

کتاب صوتی رمان تاریخی در پس پرده نوشته حمزه سردادور

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

کتاب صوتی بانوی سربدار نوشته حمزه سردادور

کتاب صوتی بانوی سربدار نوشته حمزه سردادور

کتاب صوتی بانوی سربدار نوشته حمزه سردادور – ۳۶۹ صفحه نویسنده کتاب صوتی بانوی سربدار، حمزه سردادور از پاورقی‌نویسان قدیمی ایرانی است که رمان‌های تاریخی فراوانی در چند دهه اخیر نوشته و به بازار کتاب عرضه کرده است. چاپ مجدد آثار این نویسنده، نشانگر محبوبیت و استقبال عمومی از این آثاراست. سردادور متولد سال ۱۲۷۵ خورشیدی در تبریز بوده ونوشته هایش به صورت پاورقی از دهه بیست شمسی تا اواخر دهه چهل در مجله اطلاعات هفتگی پمنتشر می شد. ازعوامل اصلی جذابیت و فروش مجله اطلاعات هفتگی …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 6229 بازدید بدون دیدگاه