کتاب صوتی قهرمان درونت را کشف کن نوشته راندا برن

کتاب صوتی قهرمان درونت را کشف کن نویسنده راندا برن

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی قهرمان درونت را کشف کن توسط راندا برن نویسنده ی مشهور استرالیایی نگارش شده است. راندا برن که کتاب های آن بیشتر در زمینه ی روانشناسی و انگیزشی می باشد.
این کتاب که داستانی از یک سفر شگفت انگیز در کره زمین را بازگو می کند که باعث ایجاد تغییر و تحول در زندگی چند تن افراد در تاریخ شده است.

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-ZIP 90MB
20,000 تومان
پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی قهرمان درونت را کشف کن نوشته راندا برن

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی قهرمان درونت را کشف کن توسط چه کسی نوشته شده است؟  کتاب قهرمان درونت را کشف کن با عنوان اصلی  The secret توسط راندا برن Rhonda Byrne  نویسنده ی مشهور استرالیایی نگارش شده است.

راندا برن که کتاب های آن بیشتر در زمینه ی روانشناسی و انگیزشی میباشد، سفر های شگفت انگیز و انگیزشی خود را با فیلم راز شروع کرده است.

این فیلم در همه جای دنیا با استقبال زیادی رو به رو شد و پس از آن کتاب راز این نویسنده چاپ شد و به 47 زبان رایج دنیا ترجمه و چاپ شد. یکی دیگر از کتاب های راندا برن  قهرمان درون است که در این قسمت قصد توضیح درباره ی آن را داریم.

راندا-برن-نویسنده-کتاب-قهرمان-درون

کتاب قهرمان درون (راز) در چه زمینه ای است؟

این کتاب که داستانی از یک سفر شگفت انگیز در کره زمین را بازگو می کند که باعث ایجاد تغییر و تحول در زندگی چند تن افراد در تاریخ شده است.

در کتاب صوتی قهرمان درونت را کشف کن از سفری خواهید شنید که باعث می شود هر فرد قهرمان زندگی خودش و دنیای خودش شود.

در این کتاب به شما گفته می شود که برای رسیدن به رویا های خود تلاش کنید و هرگز نا امید نشوید.

نویسنده ی کتاب قهرمان درون  عقیده دارد که هرگز نباید از کلمه ی “بعد ها” در زندگی روزمره ی خود استفاده کنیم و نباید همه ی کار ها را به بعد ها بسپاریم و هیچ تلاشی برای رسیدن به آنها نکنیم.

او می گوید این تفکر و این واژه باعث می شود به رویاهای خودتان نرسید و هرگز برای رسیدن به آنها تلاش نکنید و در واقع این واژه همانند یک بیماری است که شما را از رسیدن به رویاهایتان باز میدارد.

کتاب صوتی قهرمان درونت را کشف کن

کتاب قهرمان درونت را کشف کن

راندا برن در این کتاب  میگوید در مسیر رسیدن به رویاها افرادی هستند که شما را از رسیدن به رویاهایتان نا امید می کنند و میگویند شما نمی توانی رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید. در این مواقع شما باید پشتکارتان را افزایش دهید و حرف آنها را جدی بگیرید و با تلاش و کوشش رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید و به همگان ثابت کنید که شما می توانید به هرچیزی که می خواهید برسید.

یکی دیگر از مباحثی که در این کتاب راجب آن صحبت شده است این است که: همه ی ما در زندگی علاقه و گرایشی به انجام آن داریم برای مثال فردی علاقه به یادگیری یکی از ساز ها دارد، فرد دیگر علاقه به نقاشی، دیگری علاقه به آرایشگری دارد اما هر کدام بنا به دلیلی از پیگیری این علاقه خودداری می کنند.

در کتاب صوتی قهرمان درونت را کشف کن به شما گفته میشود:

که گرایش های درونی خود را به انجام هرکاری جدی بگیرید زیرا وقتی شما در درون خود گرایشی را برای کاری احساس می کنید این بدین معناست که شما به انجام آن کار دعوت شدید و باید علاقه مندی های زندگی خود را دنبال کنید.

کتاب صوتی قهرمان درونت را کشف کن

کتاب قهرمان درون (راز)

کتاب صوتی قهرمان درونت را کشف کن توسط مجموعه ی سلام صدا تولید شده و یک فایل صوتی 9 ساعتی است که در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

 کتاب پندار نوشته ریچارد باخ خالق کتاب مشهور جاناتان مرغ دریایی

 کتاب پندار نوشته ریچارد باخ خالق کتاب مشهور جاناتان مرغ دریایی

 کتاب پندار نوشته ریچارد باخ خالق کتاب مشهور جاناتان مرغ دریایی

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 5718 بازدید بدون دیدگاه