کتاب صوتی فریب نوشته آماندا کوئیک

کتاب صوتی فریب,آماندا کوئیک,فریب,کتاب صوتی

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی فریب نوشته آماندا کوئیک ، شخصیت اصلی این داستان خانم زیبایی به نام المپیا وینگ فیلد است که درباره سفر به نقاط دوردست و کشف گنج های افسانه ای تحقیقات گسترده ای انجام داده و گزارش تحقیقات خود را در روزنامه ها منتشر کرده است.

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-ZIP 187مگابایت
25,000 تومان

قبل از خرید بخش هایی از کتاب را بشنوید

پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی فریب نوشته آماندا کوئیک

کتاب صوتی فریب نوشته آماندا کوئیک، شخصیت اصلی این داستان خانم زیبایی به نام المپیا وینگ فیلد است که درباره سفر به نقاط دوردست و کشف گنج های افسانه ای تحقیقات گسترده ای انجام داده و گزارش تحقیقات خود را در روزنامه ها منتشر کرده است.

او علاقه زیادی به افسانه‌ها و گنج‌های گم شده تاریخی داشته و همچنان درباره آنها مطالعه می‌کند، اما با توجه به این که مسئولیت تربیت و بزرگ کردن سه برادرزاده‌ اش به او واگذار می‌شود، روند تحقیقات این زیبای فراموشکار دچار اشکال می‌گردد.

در همین دوران است که شخصی به نام جرید رایدر برای تحویل کالاها و دفتر خاطراتی که متعلق به خانواده خودش است، نزد او می‌آید و وانمود می کند که معلم سرخانه است.

گام نهادنِ این غریبه ناخوانده و خوش چهره به دنیای المپیا، برایش همچون نعمت غیرمترقبه ای محسوب می شود که قرار است رویاهای او را به واقعیت تبدیل کند.

جرید ؛ جوانی جذاب و قدبلند با موهای بلند مشکی دقیقا تجسم دیوانه وارترین رویاهایِ المپیا است؛ یک دزد دریایی جسور در لباسِ یک معلم سرخانه که با بوسه های غارتگر و داستانهای ماجراجویانه و افسانه ایش خیلی زود قلب المپیا را تصاحب می کند.

اما المپیای معصوم به زودی متوجه خواهد شد که این مردِ مرموز چیزی بیشتر از یک معلم سرخانه است.

یک وایکنت با گنجینه ای از اسرار که با ماموریت خرید یک دفتر خاطراتِ خانوادگی گمشده از المپیا که نقشه گنجی عظیم در جزایر هند غربی را در خود داشت، قدم به زندگی او گذاشته بود.

وایکنتی که ماموریتش از خرید یک دفتر خاطرات به اغوا و فریبِ المپیا بدل شده بود؛ وایکنتی که هم خودش و هم المپیا را در مسیر ماجراجویی خطرناک برای گنجی پنهان و عشقی باارزشتر از طلا قرار خواهد داد …

کتاب صوتی فریب به مدت به مدت 13 ساعت فایل صوتی در یک فایل زیپ به حجم 187 مگابایت آماده دانلود است


کتاب صوتی فریب نوشته آماندا کوئیک

مختصری در باره آماندا کوئیک نویسنده کتاب صوتی فریب

جین آن کرنز Jayne Ann Krentz  نویسنده مشهور آمریکایی در سال 1948 در کالیفرنیا متولد شده با نوشتن رمان های عاشقانه ، آثارش از لیست پرفروش های نیویورک تایمز خارج نمی شوند.

او از نام های مستعاری برای خود استفاده کرده و رمان های خود را با هفت نام مختلف منتشر کرده است.

نام های مستعار او عبارتند از:

  • Jayne Castle
  • Jayne Taylor
  • Jayne Bentley
  • Stephanie James
  • Jayne Ann Krentz
  • Amanda Glass
  • Amanda Quick

وی پس از فارغ التحصیلی با مهندس فرانک کرنز ، که با وی در دانشگاه آشنا شده بود ، ازدواج کرده و برای ادامه زندگی به جزایر ویرجین نقل مکان کردند ، جایی که جین یک سال در مدرسه ابتدایی به عنوان کتابدار کار کرد.

جین از همان زمان دانشجویی شروع به نوشتن داستان های عاشقانه با عطر و طعم ماورا الطبیعه می کند. وی به مدت شش سال آثار خود را برای ناشران مختلف ارسال کرد. اما هیچدام پذیرفته نشد تا جایی که سعی کرد نوشتن را متوقف کند.

جین به نوشتن ادامه داد. در سال 1979 ، اولین رمان او ، دزدان دریایی شیرین ، منتشر شد. وی سپس چندین رمان دیگر به نام خودش جین کرنز منتشر می کند

اما ناشر با او قراردادی منعقد می کند که در آن یکی از شرایط استفاده نکردن این نام در کارهای جدید به مدت ده سال است. این امر منجر به ایجاد چندین نام از جمله نام مستعار آماندا کوئیک شد.

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه

 دیگر کتاب های ناشر : سلام صدا

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...