کتاب صوتی شوهر ما سه نفر نوشته استفانی باند

کتاب صوتی شوهر ما سه نفر نوشته استفانی باند

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

یک فروشنده اندام مصنوعی به نام ریموند، به سه زن در شهرهای مختلف ازدواج کرده است. این موضوع وقتی که ریموند بر اثر تصادف روی تخت بیمارستان افتاده عریان می شود .چه اتفاقی می‌افتد زمانیکه سه زن درمی‌یابند با یک مرد ازدواج کرده‌اند؟ و چطور با مرگ ناگهانی ریموند آنها مشکوک به قتل می‌شوند؟

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-ZIP 300 مگابایت
25,000 تومان

قبل از خرید بخش هایی از کتاب را بشنوید

پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی شوهر ما سه نفر نوشته استفانی باند

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی شوهر ما سه نفر  با نام اصلی  Temp Girl: The Complete Daily Serial نوشته استفانی باند مترجم: نفيسه معتكف

استفانی باند Stephanie Bond با نام مستعار استفانی بانکرافت Stephanie Bancroft، نویسنده آمریکایی متولد 1965 است که شهرتش به خاطر نوشتن رمانها و داستان های عاشقانه و رازآلود است.

استفانی باند اولین کتاب خود را در سال 1997 منتشر کرد و چند سال بعد شروع به نوشتن تمام وقت کرد. او در طی دوران حرفه ای دهها رمان، عرفانی و رازآلود، نوئل ها و داستان های کوتاه برای ناشران مانند Harlequin، HarperCollins و Random House نوشته است .

کتاب صوتی شوهر ما سه نفر نوشته استفانی باند

استفانی باند نویسنده کتاب

مروري بر کتاب صوتی شوهر ما سه نفر:

یک فروشنده اندام مصنوعی به نام ریموند، به سه زن در شهرهای مختلف ازدواج کرده است.”بئاتریس” با شخصیت اجتماعی بالا که بیست و یک سال پیش با ریموند ازدواج کرده، “ناتالی” پزشکی در شهر کوچک اسمایلی که او نیز شش سال پیش همسر ریموند شده است و دوستش دارد، ولی فاصله طولانی و بعد مسافت در میانشان نگرانش کرده است و احساس می‌کند مشکلی در ازدواجشان پیش آمده.

این شک زمانی مبدل به یقین می‌شود که ناتالی پی می‌برد که ریموند جواهراتش را گرو گذاشته است.سومین همسر او نیز “روبی” است که بیست سال دارد و رقصنده است .هر سه همسرهای ریموند هستند و از دریافت این موضوع وقتی که ریموند بر اثر تصادف روی تخت بیمارستان افتاده شوکه می‌شوند.چه اتفاقی می‌افتد زمانیکه سه زن درمی‌یابند با یک مرد ازدواج کرده‌اند؟ و چطور با مرگ ناگهانی ریموند آنها مشکوک به قتل می‌شوند؟

داستان پر از لحظات مفرح و بذله‌گویی و حاضر جوابی است که هنر و مهارت استفانی باند است.در این داستان لذت‌بخش و سرگرم‌کننده لحظاتی پیش می‌آید که خواننده با صدای بلند می‌خندد چرا که اغلب داستان به شرح عکس‌العمل‌های سه همسر ریموند می‌پردازد.

نثری پر جنب و جوش، گفتگوهایی تند و تیز و طنزی بی‌عیب و نقص خواننده را به دنبال خود می‌کشاند و نمی‌گذارد تا دیر وقت چراغ اتاقتان خاموش شود.

کتاب صوتی شوهر ما سه نفر نوشته استفانی باند با صدای خانم لاله آذرنیا به مدت 11 ساعت فایل صوتی در یک فایل زیپ به حجم 300 مگابایت آماده دانلود است

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه

 دیگر کتاب های ناشر : سلام صدا

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

در باره کتاب صوتی دن آرام اثر میخائیل شولوخف

آشنائی با کتاب صوتی دن آرام اثر میخائیل شولوخف

 And Quiet Flows the Don or Quietly Flows the Don by Mikhail Aleksandrovich Sholokhov کتاب صوتی دن آرام اثر میخائیل میخائیل شولوخف از شاهکارهای جاویدان ادبیات جهان بشمار می‌رود. این رمان سترگ به شیوه رئالیزم اجتماعی نگاشته شده و حوادث و رویدادهای یک دوره مهم از تاریخ مردم روسیه را به شیوه ای عالی بیان کرده است. میخائیل شولوخف رمان‌نویس بزرگ روس و جهان در حاشیه رود مشهور دن به دنیا آمده و تقریباً تمام عمرش را نیز در همان منطقه گذراند. بسیاری از شخصیت‌ها و رخدادهای رمان دن آرام …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 4926 بازدید بدون دیدگاه