کتاب صوتی شور هستی نوشته ایروینگ استون

کتاب صوتی شور هستی نوشته ایروینگ استون

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی شور هستی نوشته ایروینگ استون ترجمه دکتر محمود بهزاد به مدت 35 ساعت داستان زندگی چارلز داروین یکی از بزرگ ترین دانشمندان و طبیعی دانان جهان است

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-zip 700MB
40,000 تومان

قبل از خرید بخش هایی از کتاب را بشنوید

پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی شور هستی نوشته ایروینگ استون

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی شور هستی The Origin از ایروینگ استون با پرداختن به مهم ترین رویدادهای زندگی یکی از بزرگ ترین دانشمندان و طبیعی دانان جهان یعنی چارلز داروین Charles Robert Darwin چشم انداز جدیدی را روبروی خواننده می گشاید.

کتاب صوتی شور هستی نوشته ایروینگ استون

The Origin: A Biographical Novel of Charles Darwin by Irving Stone

داروین کاشف بزرگ، در صدد نبود تا هرجور شده عقاید جهانیان را دگرگون سازد؛ او تنها در جستجوی یافتن حقیقت بود.

اما قبل از اینکه به این مهم دست یابد، چارلز داروین ایمان و اعتقادی به عظمت قرن های سپری شده را لرزاند، به عنوان روحی پلید شناخته شد، به دیوانگی محکوم شد و در نهایت به عنوان یک نابغه مورد تحسین قرار گرفت.

زندگانی داروین سفری طوفان زده از اکتشافات بود که از لحظه ای که جوان خامی بود و برای سفری پنج ساله به دور دنیا، به دریاها زد شروع شد و تا سال های واپسین حیات پربارش و کاوش های تاریخی و مهم او در کشف رمز و راز نهایی منشا نوع بشرادامه یافت.

اکنون زندگی چارلز داروین با رمانی تراز اول به تصویر کشیده شده است و نه تنها بازگوی شخصیت خود اوست، بلکه عصر ویکتوریایی که داروین را در دامان خود پرورش داده و او را به انسانی که بوده تبدیل کرده است نیز نشان می دهد.

صفحات این اثر نمایشی از شور و هیجان است که با پیش داوری های زمانه ای که در آن می زیست و خطراتی که او را تهدید می کرد محاصره شده است.

شور هستی علاوه بر شرح سفر های هیجان انگیز داروین در کشتی سلطنتی بیگل، شرح جستجوها و پژوهش های این نابغه ی مشهور بریتانیایی به قلم گیرای ایروینگ استون است.

هر چند که فقط  داستان کشتی جنگی بیگل نیست ، بلکه شرح کامل یک عمر تحقیق هوشمندانه است که به بهای از دست رفتن تندرستی داروین تمام شد. جر و بحثی دانشگاهی و دینی به راه انداخت که دوستان قدیمی اش را علیه یکدیگر برانگیخت.

 

کتاب صوتی شور هستی داستان زندگی چارلز داروین نوشته ایروینگ استون

کشتی سلطنتی بیگل

 

مسیر سفر چارلز داروین با کشتی بیگل

مسیر سفر چارلز داروین با کشتی بیگل

داروین انتخاب طبیعی را عامل گوناگونی جانداران و سازگاری آنها به محیط های مختلف زندگی روی زمین معرفی کرده است . از آن زمان تا کنون در نحوه ی اثر انتخاب طبیعی و مفهوم آن تغییرات بسیار داده شده است.

جان کلام آنکه بر اثر پیشرفتهای علمی زمان ، داروینیسم تکامل یافته و صورتی دیگر پیدا کرده است. و آنچه از آن مورد تایید قرار گرفته ” تحول عالم جانداران از صورتهای ساده اولیه به انواع امروزی است.”

از آنجا که این استنتاجات متکی به مدارک فراوانی است که از علوم زمین شناسی ، دیرین شناسی ، کالبدشناسی مقایسه ای ، جنین شناسی ، توزیع جغرافیایی جانداران ، فیزیولوژی و ژنتیک بدست آمده اند ، نه تنها در عصر داروین ، بلکه هم اکنون نیز مورد پذیرش اکثر دانشمندان قرار گرفته اند.

چارلز داروین در بیست و دو سالگی جوانی جذاب و سرزنده بود که هنوز حرفه ای نداشت .

او که به تازگی از کمبریج فارغ التحصیل شده بود ، بر آن شد که حرفه ی پزشکی سنتی خانواده گیش را دنبال نکند.

به انتظار ورود در سلک روحانیت بود که نامه ای به او رسید و دعوت شد ، به عنوان یک طبیعی دان با کشتی سلطنتی بیگل ، که عازم نقشه برداری از دور دنیا بود سفر کند. حاصل این سفر تغییری بود که در دید او از خود و جهان بوجود آمد.

کتاب صوتی شور هستی داستان زندگی چارلز داروین

چارلز داروین واضع نظریه تکامل

 

کتاب صوتی شور هستی به مدت 35 ساعت فایل صوتی mp3 با لینک مستقیم در یک فایل زیپ به حجم 700MB آماده دانلود است


ایروینگ استون

در باره ایروینگ استون نویسنده کتاب صوتی شور هستی :

ایروینگ استون Irving Tannenbaum Stone نویسنده آمریکایی است که بواسطه رمان هایی که درباره زندگینامه شخصیت های تاریخی مشهور نوشته مشهور گشته است.

ایروینگ استون به عنوان استاد مسلم رمان بیوگرافی شهرت جهانی دارد و هیچ نویسنده ای برای توصیف این داستان جاویدان شایسته تر از او نیست، او در این کتاب لحظه های شیرین زندگی و ماجراهای دلپذیر این محقق بزرگ را به تحریر می کشد. رمانی بس جذاب و دل انگیز.

مشهور ترین آثار ایروینگ استون که همگی زندگینامه هستند عبارتند از:

توضیح: فایل های صوتی mp3 در یک فایل با فرمت زیپ قرار گرفته و پس از دانلود با استفاده اپلیکیشن یا نرم افزار WinZip آنرا از حالت زیپ خارج کنید

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه

 دیگر کتاب های ناشر : سلام صدا

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

معرفی برترین رمان‌های فلسفی جهان به قلم نویسندگان و فلاسفه مشهوری مانند سارتر ، یالوم ، کافکا ، نیچه و ...  به انتخاب مراجع رسمی

برترین رمان‌های فلسفی جهان

معرفی برترین رمان‌های فلسفی جهان به قلم نویسندگان و فلاسفه مشهوری مانند سارتر ، یالوم ، کافکا ، نیچه و …  به انتخاب مراجع رسمی چاپ و نشر کتاب مانند آمازون ، نیویورک تایمز و سایت  goodreads عشق به دانستن و پرسش‌گری، احساسی پایان‌ناپذیر در بشر است. از روزی که بشر خود را در جهان شناخت، به دنبال پاسخ سوالات اساسی خود بوده است. من که هستم؟ آمدنم بهر چه بود؟ این سوالات و این عشق به دانایی در اصطلاح علوم انسانی به فلسفه شهرت دارد. کلمه …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 9443 بازدید بدون دیدگاه