دانلود رایگان کتاب صوتی ستاره آخرین عشق نادر

دانلود رایگان کتاب صوتی ستاره آخرین عشق نادر

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

از شما دعوت می‌کنیم دانلود رایگان کتاب صوتی ستاره آخرین عشق نادر را که علاوه بر تصویری از واقع تاریخی دوران نادرشاه و شرح جنگ‌طلبی او ، داستانی عاشقانه را در خود جای داده است، بشنوید.

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-ZIP 110MB
0 تومان
پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

دانلود رایگان کتاب صوتی ستاره آخرین عشق نادر

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

رمان ستاره آخرین عشق نادر روایتی است تاریخی از سه سال پایانی سلطنت نادرشاه که داستانی عاشقانه نیز در دل خود دارد. دانلود رایگان کتاب صوتی ستاره آخرین عشق نادر نویسنده: هنری مورتیمر دوراند Mortimer Durand  مترجم: افشین مبصر با سپاس ویژه از همراهی ، انتشارات وزین : شمع و مه راوی: شیرین هاشمی

موضوع دانلود رایگان کتاب صوتی ستاره آخرین عشق نادر: عاشقانه، تاریخی

رمان ستاره آخرین عشق نادر روایتی است تاریخی از سه سال پایانی سلطنت نادرشاه که داستانی عاشقانه نیز در دل خود دارد.

در این اثر، ماجرای تاریخی آخرین عشق نادر روایت شده است که درحقیقت وقایع سه سال آخر سلطنت نادر را دربرمی‌گیرد و بخشی از رازهای دگرگونی ناگهانی نادر را بازگو می‌کند.

در این سه سال نادر ناامید، با اندیشه‌ای پریشان، چنان ستمی بر مردم خود روا داشت که به گفته‌ی میرزا مهدی خان استرآبادی مردم از ظلم و جور او به غارها پناه بردند.

خون‌ریزی و ستم‌کاری شعله‌ی غضب نادر را تیز‌تر می‌کرد؛ تا جایی که خود نیز در آن آتش سوخت و پرده‌ی تاریکی بر تاریخ حیات خود کشید و قلم‌رویی را که به زور شمشیر، از رود سند تا کنار دجله، زیر فرمان درآورده بود، با مرگش از هم پاشید.

* کتاب صوتی ستاره آخرین عشق نادر شرح ماجرای عشق نادر به یک دختر هندی به نام «ستاره» است که او را به عنوان خدمه برای نادر فرستادند، اما زیبایی شگفت‌انگیز ستاره باعث شد که نادر عاشق او شود.

ستاره آخرین عشق نادر

در باره نویسنده ی کتاب هنری مورتیمر دوراند

هنری مورتیمر دوراند Henry Mortimer Durand‎ دیپلمات انگلیسی بود که در سال ۱۸۹۳، بعنوان نماینده امور خارجهٔ هند بریتانیایی ، خط مرزی 2500 کیلومتری بین افغانستان با هندوستانِ انگلستان (پاکستان امروز) را بر پایه سیاست‌ها و منافع لندن ترسیم کرد و طی توافق‌نامه‌ای در ۱۲ نوامبر ۱۸۹۳ آن را به امضای عبدالرحمن خان، امیر وقت کابل رساند. این خط مرزی در تاریخ به نام او، خط دوراند ، معروف شده است.

هنری مورتیمر دوراند در سال ۱۸۹۴ به عنوان وزیرمختار دولت لندن در تهران منصوب شد .

او سه کتاب دربارهٔ ایران و نادرشاه نوشته است.

  • An Autumn Tour in Western Persia 1902
  • Nadir Shah: An Historical Novel 1908
هنری مورتیمر دوراند نویسنده کتاب صوتی ستاره آخرین عشق نادر

از شما دعوت می‌کنیم دانلود رایگان کتاب صوتی ستاره آخرین عشق نادر را که علاوه بر تصویری از وقایع تاریخی دوران نادرشاه و شرح جنگ‌طلبی او ، داستانی عاشقانه را در خود جای داده است، بشنوید.

برای شنیدن آنلاین کتاب های صوتی به کانال تلگرام سلام صدا مراجعه فرمایید.

برای دیدن توضیحات و مشخصات کتاب های صوتی به اینستاگرام سلام صدا مراجعه فرمایید.

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه

 دیگر کتاب های ناشر : ایران صدا

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

ده رمان عاشقانه معروف جهان

معرفی ده رمان عاشقانه معروف جهان

بررسی ده رمان عاشقانه معروف جهان سایت سلام صدا با آدرس hiword.ir یک کتابخانه صوتی است که در آن کتاب صوتی، شاهکارهای ادبیات ایران و جهان، کتاب صوتی آثار تاریخی مشهور در مورد تاریخ ایران و جهان و رمان و داستان هایی در موضوعات مختلف ارائه میشود. همچنین کتاب صوتی رمان عاشقانه هم در این سایت ارائه می شود. در این بخش به بررسی ده رمان عاشقانه معروف جهان یا به عبارتی بهترین رمان های عاشقانه جهان می پردازیم. معرفی ده رمان عاشقانه معروف جهان غرور و …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 9917 بازدید بدون دیدگاه