دانلود رایگان کتاب صوتی ریش آبی نوشته آملی نوتوم

کتاب صوتی ریش آبی نوشته آملی نوتوم

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی ریش آبی، دو شخصیت اصلی دارد و نویسنده با خلق تعلیق‌هایی دلنشین و خلاق، مخاطب را با روایت همراه می‌سازد.
کتاب گویای «ریش آبی»، داستانی جذاب و پرکشش دارد و با درگیر کردن مخاطب، روایتی غیرقابل پیش‌بینی و پایانی منسجم اما غیرمنتظره، انتخابی مناسب برای شنیدن است.….

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-zip 31مگابایت
0 تومان

قبل از خرید بخش هایی از کتاب را بشنوید

پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

دانلود رایگان کتاب صوتی ریش آبی نوشته آملی نوتوم

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی ریش آبی نوشته آملی نوتوم، روایتی مدرن از افسانه‌ای قدیمی است که از یک آگهی عجیب اجاره‌ی اتاق و زنان متعددی که در صف انتظار بخت خویش نشسته‌اند آغاز می‌شود و ما را تا پایانی پیش‌بینی‌ناپذیر به‌دنبال خود می‌کشاند… .

دانلود رایگان کتاب صوتی ریش آبی

  • منبع: ایرانصدا
  • راوی: نگین خواجه نصیر , اكبر مولایی
  • ترجمه / اقتباس شنیداری: فاطمه سوهانی
  • تهیه‌کننده رادیویی: حدیث حسن پور
  • صدابردار: فاطمه جلالی

کتاب گويای ریش آبی به مدت 2 ساعت 18 دقیقه در یک فایل زیپ شده به حجم 98 مگابایت آماده دانلود است

این داستان معمایی با نثر  زیبا و جذابش ، بازآفرینی و روایتی مدرن از یک افسانه‌ی کهن ست. ماجرا در فضایی محدود اتفاق می‌افتد و از جایی شروع می‌شود که «ساتورنین» برای اجاره‌ی اتاقی به قصر  دن المیریو  می‌رود.


در باره آملی نوتوم Amélie Nothomb نویسنده کتاب صوتی ریش آبی

درباره آملی نوتوم نویسنده کتاب صوتی ریش آبی

آملی نوتوم Amélie Nothomb در سال ۱۹۶۷در کشور بلژیک به دنیا آمد. با وجود شغل پدر چند سالی را در ژاپن زندگی کرد. آملی به قدری به ژاپن علاقه مند است که خود را متولد ژاپن می داند.

این نویسنده بلژیکی کتابهایی با چاشنی معما می آفریند که در جهان اشراف زادگی می گذرد.

کتاب ریش آبی نمونه ی بارزی این ژانر است .او اولین کتابش را در سال ۱۹۹۲ و در سن ۲۶ سالگی منتشر کرد. رمان ریش آبی، بیست و یکمین اثر داستانی است که به قلم وی چاپ شد. شرایط انسانی، نویسندگی و زندگی، محور اصلی رمان‌های وی به‌شمار می‌آید.

او تاکنون برنده‌ی چندین جایزه‌ی ادبی شده و همچنین عضو هیئت داوران جایزه‌ی دسامبر است. آملی نوتوم، تاکنون درحدود ۴۰ رمان و داستان کوتاه نوشته که تعدادی از آن‌ها به فارسی ترجمه شده‌اند.

کتاب صوتی ریش آبی برگرفته از افسانه ای شرقیست. افسانه ای در آن همسران ریش آبی ناپدید می شوند و ریش آبی کلید اتاقی را به همسرش می دهد که اجازه ورود به این اتاق را ندارد.

کتاب همچون آثاری دیگری از نوتوم، مثل کتاب جنایت کنت نوویل، پر از رسومات و اهمیت اشرافزادگی است. با این تفاوت که در این کتاب تقابل دنیای مدرن و دنیای اشراف زادگی بیشتر دیده می شود.

داستان کتاب صوتی ریش آبی، از یک آگهی اجاره ی اتاق آغاز می شد. ساتورنین که دختری بلژیکست اتاق را می گیرد اما خانه راز عجیبی دارد. همه مستاجران خانه بعد از مدتی ناپدید می شوند.ساتورنین تصمیم می گیرد که از ماجرا آگاه شود.


 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

کتاب بلندی های بادگیر نوشته امیی برونته

امیلی برونته خالق بلندی های بادگیر روح تازه‌ای در داستان‌نویسی دمید

امیلی برونته Emily Brontë خالق بلندی های بادگیر روح تازه‌ای در داستان‌نویسی دمید خواهر دیگرش شارلوت Charlotte Brontë نویسنده رمان معروف  جین ایر  است. البته پای خواهر سومی نیز در میان است که آن نام دارد اما داستان وی تحت عنوان «اگنس گری» مانند داستان‌های دو خواهر دیگر معروف نشد. مروری بر زندگی امیلی برونته خالق بلندی های بادگیر امیلی برونته در تاریخ سی‌ام جولای 1818 در روستایی در شمال انگلیس به دنیا آمد. او پنجمین فرزند خانواده و از «شارلوت» کوچک‌تر بود. مادرش بسیار زود از …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 5168 بازدید بدون دیدگاه