کتاب صوتی دیروزهای ما رمانی جذاب از خانم ناتالی گینزبورگ

کتاب صوتی دیروزهای ما رمانی جذاب از خانم ناتالیا گینزبورگ نویسنده‌ی مشهور ایتالیایی

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی دیروزهای ما رمانی جذاب از خانم ناتالی گینزبورگ نویسنده‌ی مشهور ایتالیایی است که حوادث سیاسی کشورش را زمان جنگ جهانی دوم و در قالب داستانی ساده و روان بیان کرده است.

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-ZIP 136MB
20,000 تومان

اگر این کتاب را دوست دارید'به ما بگید

پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد
خرید پستی محصولامکان خرید پستی این محصول وجود دارد

کتاب صوتی دیروزهای ما رمانی جذاب از خانم ناتالی گینزبورگ

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی دیروزهای ما رمانی جذاب از خانم ناتالیا گینزبورگ نویسنده‌ی مشهور ایتالیایی است که حوادث سیاسی کشورش را زمان جنگ جهانی دوم و در قالب داستانی ساده و روان بیان کرده است.

حوادث و ماجراهای این رمان واقعی هستند اما نویسنده از نام های مستعار در داستان استفاده کرده است.

ماجراهای کتاب صوتی دیروزهای ما از زبان دختری جوان روایت می شود که ایام کودکی و جوانی خود را در میان مشکلات و حوادث جنگ جهانی سپری کرده است.

کتاب صوتی دیروزهای ما هم مثل بقیه‌ی آثار گینزبورگ ساده و روان است و راوی داستان همه چیز را ماهرانه و فارغ از هرگونه قضاوت و تحلیلی توصیف می‌کند.

کتاب صوتی الفبای زندگی نوشته ناتالیا گینزبورگ

در باره نویسنده کتاب صوتی دیروزهای ما

نویسنده کتاب صوتی دیروزهای ما خانم ناتالیا گینزبورگ Natalia Ginzburg با اسم اصلی Natalia Levi است که در سال ۱۹۱۶ و در شهر پالرمو ایتالیا ، در خانواده‌ای با گرایش‌های سیاسی متولد شد.

تحصیلات ابتدایی خود را نزد خانواده آموخت و دوره کودکی و نوجوانی را در شهر تورینو که دارای اهمیت فرهنگی بود گذراند.

در سال ۱۹۳۸ با لئونه گینزبورگ Leone Ginzburg روزنامه‌نگار سیاسی، مقاله‌نویس، مترجم روسی‌الاصل و از بنیانگذاران انتشارات اینائودی ازدواج کرد و نام خانوادگی گینزبورگ را از او به یادگار گرفت.

لئونه به عنوان روشنفکر و مبارز ضدفاشیسم، تاثیری بسزا در شخصیت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ناتالیا ایفا کرد.

ناتالیا گینزبورگ با شروع جنگ جهانی دوم، به همراه شوهر، به ابروتز تبعید شد که بخشی از خاطرات این دوره در داستان کوتاه زمستان در ابروتز نقش بسته است.

گینزبورگ در سال ۱۹۴۲ نخستین کتاب خود را تحت عنوان جاده ای که به شهر می‌رود منتشر کرد و به دلیل محبوس بودن اکثر اعضای خانواده، نام مستعار الساندراتور نیمپارته را مورد استفاده قرار داد.

‎تبعید در سال ۱۹۴۴ به پایان رسید، اما فعالیت های مجدد لئوونه موجب حبس دوباره او شد و نهایتا همسرش در زندان رجیناچلی جان خود را از دست داد.

این نویسنده که مدت‌ها مورد بی مهری منتقدین قرار داشت، در سال ۱۹۶۳ با نگارش الفبای خانوادگی و کسب جایزه استره‌گا نظر آنان را متوجه خود ساخت.

الفبای خانوادگی ، شرحی از ظهور و سقوط فاشیسم است که همچون دیگر آثار ناتالیا گینزبورگ از واقعیت روزمره زندگی خود و اطرافیانش بهره می‌گیرد.

او در سال ۱۹۷۳ با رمان میلکه عزیز که داستان آن از طریق مراسلات فرزند و مادر پی‌گیری می‌شود، به موفقیت تازه‌ای دست یافت.

در آثار ناتالیا گینزبورگ ، موضوعات، روابط و شخصیت‌ها غالبا به یکدیگر شبیه‌اند و همه آنها از زبان زنی جوان که راوی وقایع پیرامون خود است روایت می‌شود.

کتاب صوتی دیروزهای ما اثر ناتالیا گینزبورگ به مدت 10 ساعت و در یک فایل زیپ به حجم 136 مگابایت آماده دانلود است

کتاب را از ایران کتاب بخرید

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه

 دیگر کتاب های نویسنده : ناتالیا گینزبورگ

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

معرفی برترین رمان‌های فلسفی جهان به قلم نویسندگان و فلاسفه مشهوری مانند سارتر ، یالوم ، کافکا ، نیچه و ...  به انتخاب مراجع رسمی

برترین رمان‌های فلسفی جهان

معرفی برترین رمان‌های فلسفی جهان به قلم نویسندگان و فلاسفه مشهوری مانند سارتر ، یالوم ، کافکا ، نیچه و …  به انتخاب مراجع رسمی چاپ و نشر کتاب مانند آمازون ، نیویورک تایمز و سایت  goodreads عشق به دانستن و پرسش‌گری، احساسی پایان‌ناپذیر در بشر است. از روزی که بشر خود را در جهان شناخت، به دنبال پاسخ سوالات اساسی خود بوده است. من که هستم؟ آمدنم بهر چه بود؟ این سوالات و این عشق به دانایی در اصطلاح علوم انسانی به فلسفه شهرت دارد. کلمه …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 2596 بازدید بدون دیدگاه