کتاب صوتی دن کیشوت دو جلد نوشته سروانتس

کتاب صوتی دن کیشوت دو جلد نوشته سروانتس

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی دن کیشوت (دو جلد به مدت 64 ساعت) نوشته سروانتس یکی از زیباترین، عالی‌ترین داستان‌های جهان است، در این محصول فایل های صوتی هر دو جلد به همراه نمایش رادیویی خلاصه کتاب (به مدت 8 ساعت) تقدیم علاقمندان آثار کلاسیک شده است.

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-ZIP 900MB
90,000 تومان
پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی دن کیشوت دو جلد نوشته سروانتس

کتاب صوتی دن کیشوت دو جلد نوشته سروانتس یکی از زیباترین، عالی‌ترین و بزرگ‌ترین داستان‌های جهان و به اعتقاد بسیاری بهترین رمان اسپانیایی است.

خواندن دون کیشوت Don Quixote از سروانتس Miguel de Cervantes با ترجمه درخشان و حیرت‌انگیز محمد قاضی برای همیشه در ذهن شما ماندگار خواهد شد. محمد قاضی این رمان را از فرانسوی به فارسی ترجمه کرده است.

کتاب صوتی دن کیشوت نوشته سروانتس

دن کیشوت و معیار کتابخوانی!

معروف است که کتاب‌خوان‌های دنیا دو دسته‌اند:

آن‌هایی که دون کیشوت را خوانده‌اند و آن‌هایی که این لذت بسیار بزرگ را از دست داده‌اند!!

Don Quixote  یکی از قدیمی‌ترین رمانهایی است که در تاریخ ادبیات شناخته شده‌ و از قدیمی‌ترین رمانها در زبان‌های نوین اروپایی میباشد و بسیاری از نویسندگان از این کتاب الگو گرفته اند.

کتاب صوتی دن کیشوت

شنیدن کتاب صوتی دن کیشوت یک سفر طولانی و بسیار جذاب است ,سفر با پهلوانی که هدفی درست و قابل ستایش دارد اما راه درستی برای رسیدن به آن انتخاب نکرده است.

در این رمان با کسی روبرو هستیم که در حد و اندازه‌های خودش، با عقل ناقصی که دارد در پی حقیقت و در پی نجات دنیاست اما این دنیا دگرگون شده، متحول شده و به همین خاطر دون کیشوت در آن بازیچه دست همگان میشود.

قسمت ابتدایی این رمان حدود ۴۰۰ سال پیش به چاپ رسیده! سروانتس با خلق این رمان به شهرت رسید و هنوز بعد از گذشت چهار قرن یکی از مهم ترین نویسندگان رمان جهان لقب دارد

این رمان از پایه‌های ادبیات کلاسیک اروپا به‌شمار می‌آید و بسیاری از منتقدان از آن به عنوان اولین رمان مدرن و یکی از بهترین آثار ادبی جهان یاد می‌کنند و به وی لقب شاهزادهٔ نبوغ داده‌اند.

داستان کتاب صوتی دن کیشوت نشان میدهد که بازگشت به گذشته چقدر غیر ممکن است و به نوعی به استهزاء کسانی میپردازد که چنین آرزویی دارند.

دنکیشوت نماد یک دیوانه عملگراست که در حد شعور محدود خود در پی حقیقت میگردد. اما در جهانی که دیگر مانند سابق نمی اندیشد و نمی بیند، به مضحکه خاص و عام بدل میشود.

اورا را هنوز میتوان تحمل کرد. چه او احمقی حقیقت جوست. اما سخت تر از دن، تحمل سانچو پانزا ,پیشکار اوست که همواره او را همراهی و حمایت میکند.

انسان از سانچوپانزا ها بیشتر دلگیر میشود، چون اگر اینان نبودند، دون کیشوت ها اینگونه در توهم فرو نمی رفتند!

آشنایی با سروانتس خالق دون کیشوت

کتاب صوتی دن کیشوت نوشته سروانتس

قسمتی از مقدمه کتاب صوتی دن کیشوت

در قسمتی از مقدمه کتاب صوتی دن کیشوت دو جلد نوشته سروانتس آمده است:

شاید تاکنون هیچ کتابی به اندازه Don Quixote  این همه مورد عشق و علاقه ملت‌های گوناگون نبوده است.

بسیاری از کتاب‌ها هست که تنها به یک قوم و ملت اختصاص دارد و از حدود مرز یک کشور فراتر نمی‌رود؛ بسیاری دیگر نیز هست که در میان ملل دیگر هم خواننده دارد ولی تنها مورد پسند گروه روشنفکران یا مردم عادی یا طبقات ممتاز است.

اما Don Quixote  همه حصارهای جغرافیایی و نژادی و اجتماعی و طبقاتی را درهم شکسته و نام خود را با دنیا و بشریت توأم ساخته است.

همین بس که این رمان از ابتدای قرن هفدهم تاکنون بیش از هزار بار به بیشتر از سی زبان مختلف منتشر گردیده و تنها در شوروی از سال ۱۹۱۷ به این‌طرف پنجاه مرتبه و هر بار در ۹۰۰۰۰۰ نسخه و به چهارده زبان ترجمه و تجدید چاپ شده است.

از این داستان شگرف سرورانگیز، خلاصه‌ها فراهم آورده‌اند، نمایشنامه‌ها پرداخته‌اند و بارها آن‌را به صورت بالت و اپرا و فیلم سینما مجسم ساخته‌اند و دون کیشوت علی‌رغم تحولات و تغییراتی که در طی چند قرن گذشته در ذوق ادبی رخ داده هنوز از پرخواننده‌ترین کتاب‌هاست.

با خرید این کتاب صوتی لینک های زیر در اختیار شما قرار میگیرد:

  •  جلد اول کتاب صوتی دن کیشوت به مدت 32 ساعت
  •  جلد دوم کتاب صوتی دون کیشوت به مدت 32 ساعت
  • لینک دانلود-نمایش رادیویی دن کیشوت به مدت 8:20 ساعت
  • لینک دانلود-خلاصه دن کیشوت با صدای امیراردلان داوودی به مدت 55 دقیقه

اگر علاقمند هستید که فقط جلد اول را بشنوید ، اینجا کلیک کنید

کتاب صوتی دن کیشوت دو جلد نوشته سروانتس

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه

 دیگر کتاب های نویسنده : سروانتس

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...