دانلود کتاب صوتی دن آرام اثر شولوخف (مجموعه 4 جلدی)

دانلود کتاب صوتی دن آرام,میخائیل شولوخف,دن آرام,دانلود کتاب صوتی

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

مجموعه چهار جلدی کتاب صوتی دن آرام به مدت 80 ساعت از شاهکارهای جاودان ادبیات روسیه و جهان، بزرگترین اثر نویسنده شهیر روسی میخائیل شولوخف است که نویسنده با این اثر برنده جایزه نوبل ادبیات سال 1965 شد.

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-ZIP 1.2گیگابایت
80,000 تومان
پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد
خرید پستی محصولامکان خرید پستی این محصول وجود دارد

دانلود کتاب صوتی دن آرام اثر شولوخف (مجموعه 4 جلدی)

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

دانلود کتاب صوتی دن آرام (مجموعه چهار جلدی)  از شاهکارهای جاودان ادبیات روسیه و جهان که نوشتن آن 12 سال طول کشید، بزرگترین اثر نویسنده شهیر روسی میخائیل شولوخف Mikhail Sholokhov است که نویسنده با این اثر برنده جایزه نوبل ادبیات سال 1965 شد.

شولوخف فخر ادبیات روسیه است چرا که جایزه نوبل را برای ادبیات روسیه به ارمغان آورد! هر چند او بعنوان سرباز وطن سابقه جنگ در ارتش سرخ روسیه رادر کانامه اش دارد.

آثار و کتاب های صوتی میخائیل شولوخف

میخائیل شولوخف خود حاشیه رود مشهور دن به دنیا آمده و تقریباً تمام عمرش را نیز در همان منطقه گذراند. با اینحال بسیاری از شخصیت‌ها و رخدادهای رمان دن آرام زاییده خلاقیت و اطلاعات دست اول نویسنده است.

دن آرام تصویری همه‌جانبه از اوضاع سال‌های سرنوشت‌ساز جنگ اول جهانی و سپس جنگ داخلی روسیه که منجر به انقلاب کبیر شد، ارائه کرده است.

این رمان سترگ لبریز از حوادث ناگوار و برجسته‌ای است که بر اثر رویارویی‌های شخصی یا اجتماعی-سیاسی پیش می‌آیند.

خیانت در عشق، مرگ خشونت‌بار، دهشت، وحشت و عذاب همراه با آرامشی حماسی، در این رمان به زیبائی روایت شده است.

در کتاب صوتی دن آرام بیش از 2000 مورد تشبیه ادبی به کار رفته است که سه برابر تشبیه‌های به کار رفته در «جنگ و صلح» تولستوی است.دن آرام اثر عمیقی است که از نظر حقیقت عینی انسان را دچار حیرت می‌سازد.

رمان دن آرام، رمانی چهارجلدی و حماسی است که سه جلد اول این مجموعه، بین سال های 1925 تا 1932 نوشته و در مجله ی شوروی منتشر شدند و نوشتن جلد چهارم آن، در سال 1940 پایان یافت.

این رمان، به عنوان یکی از مهم ترین آثار ادبیات روسیه در قرن بیستم به حساب می آید و داستان تنازعات و مشکلات خانواده ی دون کازاک را در جنگ جهانی اول، انقلاب روسیه و جنگ داخلی این کشور روایت می کند

ماکسیم گورکی بنیان گذار ادبیات شوروی برای این اثر شولوخف ارزش بسیار قائل شد.

دانلود کتاب صوتی دن آرام اثر شولوخف مجموعه 4 جلدی |80 ساعت

گورکی چنین گفته بود:

« این رمان را فقط با جنگ و صلح اثر تولستوی می‌توان سنجید. »

برای دانلود کتاب صوتی دن آرام  کافی است این محصول را به سبد خرید اضافه کنید ، لینک های دانلود در حساب کاربری شما در دسترس خواهد بود.

فایل های صوتی این مجموعه حدود 80 ساعت فایل صوتی mp3 و با حجم کل 1.2 گیگابایت است.

با توجه به حجم بالای فایل ها پیشنهاد میشود برای دانلود  از کامپیوتر و ترجیحا با استفاده از نرم افزار دانلود منیجر استفاده فرمایید

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

در باره کتاب صوتی دن آرام اثر میخائیل شولوخف

آشنائی با کتاب صوتی دن آرام اثر میخائیل شولوخف

 And Quiet Flows the Don or Quietly Flows the Don by Mikhail Aleksandrovich Sholokhov کتاب صوتی دن آرام اثر میخائیل میخائیل شولوخف از شاهکارهای جاویدان ادبیات جهان بشمار می‌رود. این رمان سترگ به شیوه رئالیزم اجتماعی نگاشته شده و حوادث و رویدادهای یک دوره مهم از تاریخ مردم روسیه را به شیوه ای عالی بیان کرده است. میخائیل شولوخف رمان‌نویس بزرگ روس و جهان در حاشیه رود مشهور دن به دنیا آمده و تقریباً تمام عمرش را نیز در همان منطقه گذراند. بسیاری از شخصیت‌ها و رخدادهای رمان دن آرام …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 8371 بازدید بدون دیدگاه