کتاب صوتی رمان تاریخی در پس پرده نوشته حمزه سردادور

کتاب صوتی رمان تاریخی در پس پرده نوشته حمزه سردادور

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی در پس پرده به مدت 34 ساعت یکی از کتاب های داستانی جذاب از حمزه سردادور است داستان در باره پسری است که عقیده داشت خواب هایی که می بیند کاملا واقعی هستند و در عالم واقعیت نیز وجود دارند.

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-ZIP 470MB
30,000 تومان
پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی رمان تاریخی در پس پرده نوشته حمزه سردادور

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی رمان تاریخی در پس پرده نوشته حمزه سردادور بسیار شنیدنی و جذاب می باشد.

حمزه سردادور در سال 1275 و در شهر تبریز چشم به جهان گشود.

او در دهه های 20 تا 40 در مجله هایی مانند مجله ی “اطلاعات هفتگی” پاورقی نویس بود و  یکی از دلایلی که باعث فروش این مجله می شد، داستان هایی بود که حمزه سردادور در پاورقی آن منتشر میکرد.

داستان هایی که سردادور بصورت پاورقی نگاشته بود بسیار جذاب و شنیدنی بودند به همین دلیل  هم تعداد زیادی از داستان های او  مانند همین اثر، کتاب بانوی سربدار و کتاب حافظ و شاخه نبات بعد ها به صورت کتاب هایی جداگانه به چاپ رسیدند.

یکی از داستان های این نویسنده که بسیار جذاب بود و کتاب او چاپ شد کتاب در پس پرده بود که در این قسمت درباره ی خلاصه ی رمان تاریخی در پس پرده توضیحاتی خواهیم داد.

کتاب صوتی در پس پرده نوشته حمزه سردادور

موضوع کتاب صوتی رمان تاریخی در پس پرده چیست؟

داستان در پس پرده  برای اولین بار در سال 1336 در پاورقی مجله ی اطلاعات هفتگی به چاپ رسید. این داستان که بعد ها بصورت کتابی جداگانه چاپ شد دارای نثری کاملا روان است و روایتی پر افت و خیز و خواندنی دارد.

رمان تاریخی در پس پرده  دارای 74 فصل است و ماجرایی  پدر و پسری را روایت میکند که در اواخر قرن بیستم یعنی زمانی که پسر رضا شاه به جای او بر تخت حکومت نشسته بود، رخ داده است.

داستان بدین گونه است در آن زمان پسری زندگی می کرد که عقیده داشت خواب هایی که او می بیند کاملا واقعی هستند و در عالم واقعیت نیز وجود دارند.

این پسر جوان قصه ی ما، بر این باور بود که او از طریق خواب های خود به مکان هایی می رود که تا به حال پایش را به آنها نگذاشته است.

تمامی اطرافیان او و حتی خانواده ی او نیز حرف های او را باور نمیکردند و برعکس او را دیوانه و کم عقل مینامیدند و به عقل او شک داشتند.

اما این پسر تسلیم نمی شد و همچنان معتقد بود که رویاهای صادقه ی او واقعیت دارد و او در خواب مکان هایی را که  تا به حال ندیده را، مشاهده میکند.

نویسنده در رمان تاریخی در پس پرده  میگوید:

یک روز این پسر خوابی می بیند و در آن از وجود یک گنج گرانبها که در راه شهر خراسان و در یک کاروانسرا است خبردار می شود.

ابتدا پدر او حرف او را باور نکرد اما پس از اصرار های زیاد این پسر پدر او راضی به این سفر شد.

پدر او که پسرش را دیوانه ای می دانست که نیاز به شفا و درمان دارد با خود گفت با رفتن به خراسان و حرم امام هشتم، پسرش شفا خواهد گرفت. پس آن دو با هم راهی خراسان شدند و …

اگر تا به اینجای داستان به این کتاب علاقه مند شدید و مایل هستید کتاب صوتی رمان تاریخی در پس پردهرا بشنوید می توانید از پایگاه دانش بنیان سلام صدا فایل های صوتی آنرا دریافت کنید.

فایل های صوتی این رمان تاریخیبه مدت زمان 34 ساعت تهیه شده در اختیار علاقمندان رمان های تاریخی قرار دارد.


دانلود کتاب صوتی بانوی سربدار

دانلود رمان صوتی بانوی سربدار نوشته حمزه سردادور

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

کتاب صوتی بانوی سربدار نوشته حمزه سردادور

کتاب صوتی بانوی سربدار نوشته حمزه سردادور

کتاب صوتی بانوی سربدار نوشته حمزه سردادور – ۳۶۹ صفحه نویسنده کتاب صوتی بانوی سربدار، حمزه سردادور از پاورقی‌نویسان قدیمی ایرانی است که رمان‌های تاریخی فراوانی در چند دهه اخیر نوشته و به بازار کتاب عرضه کرده است. چاپ مجدد آثار این نویسنده، نشانگر محبوبیت و استقبال عمومی از این آثاراست. سردادور متولد سال ۱۲۷۵ خورشیدی در تبریز بوده ونوشته هایش به صورت پاورقی از دهه بیست شمسی تا اواخر دهه چهل در مجله اطلاعات هفتگی پمنتشر می شد. ازعوامل اصلی جذابیت و فروش مجله اطلاعات هفتگی …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 6015 بازدید بدون دیدگاه