کتاب صوتی دختر مهاجر نوشته فریده نجفی

کتاب صوتی دختر مهاجر نوشته فریده نجفی

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی دختر مهاجر داستانی خواندنی و جذاب از فریده نجفی (مشیری) سرگذشت دختری مهاجر است که در هیاهوی روزگار و بازی زندگی با دوراهی بزرگ و سرنوشت سازی روبرو می شود.

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-ZIP 470 مگابایت
35,000 تومان
پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی دختر مهاجر نوشته فریده نجفی

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی دختر مهاجر داستانی خواندنی و جذاب از فریده نجفی (مشیری) که در روزگاری پیش از این رخ داده، سرگذشت دختری مهاجر است که در هیاهوی روزگار و بازی زندگی با دوراهی بزرگ و سرنوشت سازی روبرو می شود.

انتخابی میان عشق و آداب و رسوم جامعه، دو راهی دشواری که یک سوی آن دست کشیدن از معشوق دلخواه است و سوی دیگرش تحمل عواقبی که به دلیل مقابله با رسومات گریبانش را خواهد گرفت.

کتاب صوتی دختر مهاجر نوشته فریده نجفی
کتاب صوتی دختر مهاجر نوشته فریده نجفی

ناشر درباره ی کتاب صوتی دختر مهاجر آورده است

«نویسنده‌ی کتاب، پس از استقبال بی‏‌نظیر خوانندگان از کتاب “افسانه»”، کیفیت و زیبائی کار را در قبال کمیت آن فدا نکرد و ترجیح داد که نگارش کتاب، زمان لازم را طی کند تا خواسته خوانندگان حرفه‏‌ای رمان ایرانی ـ که امروز از خانم فریده نجفی انتظاری فراتر از افسانه دارند ـ برآورده شود.

یقین بدانید که این کتاب قبل از چاپ توسط کسانی خوانده شده که از صاحب‏نظران رمان ایرانی هستند و ایشان بدون استثنا اذعان دارند که دختر مهاجر به‌خوبی می‏‌تواند خواسته خوانندگان افسانه را برآورده سازد.

این نکته، عامل موفقیت و پیشرفت نویسنده‏‌ای است که استقبال از آثارش، او را بیشتر از قبل، متعهد به انجام کاری زیباتر ساخته است.»

در توضیح پشت جلد کتاب صوتی دختر مهاجر آمده است:

«از دختر مهاجر برایم بگو… او که میان دوست داشتن و رسم زمانه باید یکی را انتخاب می‌کرد و او عشق را بر گزید… و ایمان به عشق، در او جانی تازه دمید تا همراه آن کس که دوستش دارد، بایستد و یکی شود…

این کتاب اثری تازه از نویسنده کتاب این کتاب اثری تازه از نویسنده کتاب افسانه است.»

کتاب صوتی دختر مهاجر به مدت 17 ساعت در یک فایل زیپ به حجم 470 مگابایت آماده دانلود است

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

بهترین رمان های تاریخی ایران-معرفی 25 رمان تاریخی ایران

بهترین رمان های تاریخی ایران

در این نوشته بهترین رمان های تاریخی ایران- معرفی 25 رمان تاریخی ایران را بر اساس استقبال مخاطبین و رای و نظر منتقدین و صاحبنظران عرصه ادبیات معرفی شده است ، اما قبل از آن شرح مختصری در مورد ژانر ادبی رمان تاریخی تقدیم می گردد. رمان تاریخی یکی از گونه های  ادبی پرطرفدار است که تاریخ را با داستان روایت می کند ، داستانی که براساس زندگی و سرگذشت قهرمانان و شخصیت های تاریخی و با حضور شخصیت های خیالی در یک دوره تاریخی نوشته می‌شود …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 3913 بازدید بدون دیدگاه