کتاب صوتی دختری از بروکلین اثر گیوم موسو

کتاب صوتی دختری از بروکلین رمانی معمایی ، پلیسی اثر گیوم موسو

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی دختری از بروکلین رمانی معمایی ، پلیسی اثر گیوم موسو که بر اساس ماجرای واقعی ناتاشا کامپوش نوشته شده و پرفروش ترین رمان در سال 2016 فرانسه شد.

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-zip 120 مگابایت
25,000 تومان
پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی دختری از بروکلین اثر گیوم موسو

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی دختری از بروکلین رمانی معمایی ، پلیسی اثر گیوم موسو Guillaume Musso نویسنده محبوب  فرانسوی و ترجمه آریا نوری است که بر اساس ماجرای واقعی ناتاشا کامپوش نوشته شده  و پرفروش ترین کتاب در سال 2016 فرانسه شد.

کتاب صوتی دختری از بروکلین ماجرای دختری را روایت می‌کند که در ده سالگی ربوده و ناپدید شده بود و اینک معمای این حادثه  در تلاقی با حوادث موازی روایت میشود

 توضیحات پشت جلد کتاب صوتی دختری از بروکلین :

خیلی خوب آن لحظه را به یاد دارم. در برابر دریا ایستاده و زل زده بودیم به رو به رویمان. همان لحظه بود که آنا از من پرسید:

اگر کار وحشتناکی انجام داده باشم، باز هم مرا دوست خواهی داشت؟

باید چه پاسخی می‌دادم؟ آنا زن زندگی من بود. قرار بود سه هفته بعد ازدواج کنیم. معلوم است هرکاری هم که کرده بود، دوستش داشتم. دست کم این چیزی بود که فکر می‌کردم. ولی وقتی عکسی را از کیفش بیرون آورد، به من نشان داد و گفت: “من این کار رو کردم” نتوانستم خودم را کنترل کنم. حتی نتوانستم هیچ واکنشی نشان دهم! پس از چند لحظه بیرون رفتم. در میان راه پشیمان شدم و برگشتم، ولی وقتی رسیدم خیلی دیر شده بود. هیچ اثری از آنا نبود. از آن روز دارم دنبالش می‌گردم…»

مارک فرناندز از نشریه مترونیوز در مورد این رمان گفته است: یک فضای تعلیق بی نظیر! حواستان باشد! به محض باز کردن این کتاب، دیگر توانایی کنار گذاشتن آن را نخواهید داشت، تا زمانی که به هویت واقعی دختری از بروکلین پی ببرید.

نظرات شخصیت های ادبی جهان در مورد این کتاب :

یک فضای تعلیق بی نظیر! حواستان باشد! به محض باز کردن این کتاب، دیگر توانایی کنار گذاشتن آن را نخواهید داشت،تا زمانی که به هویت واقعی دختری از بروکلین پی ببرید. کتاب را که باز کردید، منتظر چند شب بی خوابی باشید. (مارک فرناندز،مترونیوز)

کل ماجرای کتاب در سه روز اتفاق می افتد. موسو در کتاب جدیدش ما را وارد تعقیب و گریزی نفس گیر می‌کند که هیچکس توانایی حدس زدن آخر آن را ندارد. (کالچرباکس)

گیوم موسو سبک نوشتن خاصی دارد که اصطلاحا به آن چرخ و فلکی میگویند ، یعنی داستان هایی که در آن شخصیت های داستان توسط خطوطی که از چشم ما پنهان است به هم مربوط میشوند و تنها خواندن است که میتواند ما را از کنجکاوی و سردرگمی نجات دهد

گیوم موسو نویسنده معاصر فرانسوی است که در سال ۱۹۷۴ در شهر آنتبیس در سواحل مدیترانه متولد شد.

این رمان نویس شهیر تا کنون بیش از 15 کتاب نوشته که رمان های دختری از بروکلین ،  سنترال پارک ، آوای فرشته و چون دوستت دارم در ایران ترجمه و منتشر شده اند.

گیوم موسو نویسنده کتاب صوتی آوای فرشته


علاقمندان به رمان های پلیسی و معمایی میتوانند کتاب صوتیدختری از بروکلین نوشته گیوم موسو به مدت 14 و در یک فایل زیپ به حجم 120 مگابایت را در ادامه دانلود کنند

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

هرمان هسه

هرمان هسه

هرمان هسه Hesse, Hermann رمان‌نویس و شاعر آلمانی (1877-1962)  هسه در وورتمبرگ Wurtemberg و در خانواده‌ای از مبلغان مذهبی پروتستان زاده شد. تربیتی مذهبی یافت و برای آینده‌اش تحصیل در الهیات درنظر گرفته شد، اما هسه آرزوی پدر و مادر را تحقق نبخشید، بسیار زود تحصیل در رشته علوم الهی را ناتمام گذارد و خود را به میدان زندگی افکند. ابتدا نزد ساعت‌ساز و سپس نزد کتابفروشی در شهر توبینگن Tubingen به شاگردی پرداخت؛ در این شهر بود که با محیط فرهنگی و دانشگاهی و مجامع روشنفکران آشنایی یافت و نزد خود به آموزشی …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 5244 بازدید بدون دیدگاه